Soengsang Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Det du kallar sked kallar jag slev. 😉 Och ingen bacon???!??!??!! Var inte orolig, det ligger i botten eller så finstrimlat så det inte syns..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 2 timmar sedan, skrev svampen: Kvällsbiran 🍺 Den smager pisse! Köpte en häromdagen, nej fy fan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 1 timme sedan, skrev koppar55: 3:e och sista Thai loungen vid pir C. Tänkt mig en snabb dubbel espresso och en stadig konjak. Men så blev det inte. TG960 försenad till 01:40, så det blev lite mer föda innan kaffet. Missar nog tåget imorgon från Arlanda. Välkommen hem, du verkar va en go gubbe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Lagar äkta "ätamedskedmat"............. Bacon, chorizo, köttbullar, krossad tomat samt diverse krydderier + makaroner............ 15 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Det du kallar sked kallar jag slev. 😉 Och ingen bacon???!??!??!! 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Var inte orolig, det ligger i botten eller så finstrimlat så det inte syns..... Observera att bacon var den första ingrediensen som jag skrev in.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Besöker en mycket välsorterad taxfree i AKL. En härlig ginhylla, utsökt whiskyprovning samt givetvis whiskyvärldens svar på Sofiero... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Bencheck,nja knappt godkänt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Sitter och kollar gamla Pics hade dessa på Gamla Bettan en trogen arbetshäst när man körde Norge för sisådär 7 år sen 🚚 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Sitter o väntar på om det ska bli regnstopp eller om vi ska köra på 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IH-fan Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Koh Samet just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 1 timme sedan, skrev Benriach: Bencheck,nja knappt godkänt... Såg du lade ut en film från Norge.....lite lätt irriterad 5555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Race ready. Nog fan kommer det några regnstänk så vi får vänta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Målar hallväggar spacklade igår alla småhål efter speglar o tavlor Idag slipat rengjort & förtsa strykningen PUH FUN 💤 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Upplinade och nog fan kommer det några små äckliga regndroppar igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 10 minuter sedan, skrev svampen: Målar hallväggar spacklade igår alla småhål efter speglar o tavlor Idag slipat rengjort & förtsa strykningen PUH FUN 💤 Såja, ordning på bilderna igen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IH-fan Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Lite mer från Koh Samet En skön bris från havet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Ca 3 år sedan man satt här förra gången “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Kollar benutrymmet som får anses vara bra.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ca 3 år sedan man satt här förra gången Ja där har Jag & Frugan ochså spenderat tid Ortoped/Uppsala 🕣-🕓 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Åker tåg... får se om jag kommer fram... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 13 minuter sedan, skrev samet: Åker tåg... får se om jag kommer fram... Ser ut som Gävle.... men alla plattformar ser väl i stort sätt lika dana ut... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Ankommit Kungadömet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Lagar äkta "ätamedskedmat"............. Bacon, chorizo, köttbullar, krossad tomat samt diverse krydderier + makaroner............ Nu snackar vi, kan man skicka matlådor för påfyllning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 8 minuter sedan, skrev Enis: Ser ut som Gävle.... men alla plattformar ser väl i stort sätt lika dana ut... /Enis Södertälje Syd - Hässleholm - Bromölla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Stuvad blomkål och Thailands absolut bästa korvproducent. The Butcher. Har många olika sorter. Denna är i klass med vår Svenska Wienerkorv. Denna i klass med vår Svenska frukostkorv. Dyrare än många märken här i Thailand...men värd varje krona!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2018 Dela Inlagd Augusti 23, 2018 Södertälje Syd - Hässleholm - Bromölla Sitter på tåget till Malmö sedan 10.20 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu