B747 Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Rasta järnhästen! Frugan köpte sig en järnhäst igår så nu blir det att ut och cykla tillsammans med! Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Är du i samma läge som jag, dvs.Vill bli av med några kilon?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Har gett mig på "bredbandet" igen nu är temperaturen är lite mer lagom för kroppsarbete. Ikväll blir det garanterat ett par immiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 40 minuter sedan, skrev B747: Är du i samma läge som jag, dvs.Vill bli av med några kilon?? Kan man väl lugnt säga. Det enda jag är rädd för är att mitt jävla knä pajar igen! Men nu har det sett bra ut i tre veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 2 timmar sedan, skrev B747: Är du i samma läge som jag, dvs.Vill bli av med några kilon?? Nu var du väl blygsam...Några Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 13 minuter sedan, skrev hamnoi: Nu var du väl blygsam...Några PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 11 minuter sedan, skrev B747: Sluta med läskeblask i finkel drickat så kommer kilona att rasa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Fick min telefon idag med. Behöver jag säga att den är rapp?? [emoji39]Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 49 minuter sedan, skrev wUThai: Fick min telefon idag med. Behöver jag säga att den är rapp?? Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Nice. Samma här, fast inte i mina händer ännu.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 21, 2018 Dela Inlagd Augusti 21, 2018 Nice. Samma här, fast inte i mina händer ännu.... Du kommer inte bli besviken. Gester är så jävla grymt! Face unlock ihop med gester är så briljant! Typ, telefonen är inte på, du sveper ett O på skärmen och den starta den appen du kopplat gesten till och låser upp telefonen med face unlock supersnabbt! Grymt smidigt. [emoji16] Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Dansk frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Tittar på Mausoleet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Sitter på en kombinerad bar och pisseria... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Håller koll på dottern Som snart är hemma i byn för att vara där några dagar. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Etablerar depåplats, trackside strax efter 200 metersmarkeringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 21 timmar sedan, skrev rolba: Har gett mig på "bredbandet" igen nu är temperaturen är lite mer lagom för kroppsarbete. Ikväll blir det garanterat ett par immiga. Jäklar vilket brett bredband e det 10.000 gb ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Ja hr vart på Gymmet med mina kompisar sen hem och rösta i Angered kulturhus där Bibban ligger så jag ögna igen div blaskor Sen blev det en tur till Gröna Näsan och nu e ja hemma och relaxar med lite goa drycker och musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Lyssnar på musik med 3 Stockholmare får nog åka ner til Gröna Näsan och proviantera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kungotto Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 On 2018-08-20 at 19:08, skrev Boa52: Ok men varför matar ni på om det när ni vet vad jag menar. Byt tråd jag slutar här IQ fiskmås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Var nere på gröna näsan och provianterade med bussen så klart så nu är jag inne på på den 5 Stokisen Har vart inne på Youtube och fick de senaste val barometern och sen lyssnar jag på musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 1 timme sedan, skrev Kungotto: IQ fiskmås Ja visst är dom, Huva. fatta noll eller vill inte fatta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 On 2018-08-21 at 03:08, skrev Fritz: Det är ju Boa som har lekstuga ibland på MPR och går i gång på riktigt när han får mothugg på sina inlägg. Bäst är naturligtvis att ignorera honom helt så är det inte lika roligt längre. Du är ju en klok man så jag är lite förvånad över att du inte insett det. Du brukar gå igång när du får mothugg så förstår inte ditt inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Kvällsbiran 🍺 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 Lagar äkta "ätamedskedmat"............. Bacon, chorizo, köttbullar, krossad tomat samt diverse krydderier + makaroner............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 22, 2018 Dela Inlagd Augusti 22, 2018 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Lagar äkta "ätamedskedmat"............. Bacon, chorizo, köttbullar, krossad tomat samt diverse krydderier + makaroner............ Det du kallar sked kallar jag slev. 😉 Och ingen bacon???!??!??!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu