Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 1 minut sedan, skrev Tallviking: Hittade hon något ? Här fanns inte ett spår när vi kollade igår Blev en ICA kasse efter letat på 5 ställen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 20 minuter sedan, skrev Kenneth4618: På Karl-Johan jakt Quiz 🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Sjukt mycket kräfs i år o bra storlek ,,, detta e gryta nr 2 … Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 ..åter måndag och på väg till knepet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Loggar ut från BKK för denna gång... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 En sväng på stan ska förtids rösta var full rulle i valstugorna på Stortorget 🐳 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Skottar i mig lunch efter att ha lyssnat på vår nästa statsminister. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Äntrar flyget för ännu en stund i stutabåset... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 2 minuter sedan, skrev Benriach: Äntrar flyget för ännu en stund i stutabåset... Grymt. Står på min att se lista. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 13 minuter sedan, skrev Benriach: Äntrar flyget för ännu en stund i stutabåset... B787? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 B787? B787-9 för att vara exakt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Grymt. Står på min att se lista. Ska inte vara där så länge... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 2 timmar sedan, skrev svampen: En sväng på stan ska förtids rösta var full rulle i valstugorna på Stortorget 🐳 Hittade du till Fi,s kontor? 😂 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 44 minuter sedan, skrev rolba: Skottar i mig lunch efter att ha lyssnat på vår nästa statsminister. Han till höger? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 ..flyttar runt våra skattepengar, rensar och årdningsställer ett nytt kontor efter renoveringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 5 timmar sedan, skrev rolba: Skottar i mig lunch efter att ha lyssnat på vår nästa statsminister. Det vet du väl att han aldrig kommer att komma in i rikskdan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 8 minuter sedan, skrev Boa52: Det vet du väl att han aldrig kommer att komma in i rikskdan Varför inte? Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 minut sedan, skrev nissehult_13: Varför inte? Ingen kommer att släppa in en sån nörd, läste du inte vad Torbjörn Nilsson skrev i expresen. Helt klart riktigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 2 minuter sedan, skrev Boa52: Ingen kommer att släppa in en sån nörd, läste du inte vad Torbjörn Nilsson skrev i expresen. Helt klart riktigt Vet du inte skillnad på riksdag och regering? Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 16 minuter sedan, skrev Boa52: Det vet du väl att han aldrig kommer att komma in i rikskdan I Riksdagen har han suttit sedan 2010. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 minut sedan, skrev nissehult_13: Vet du inte skillnad på riksdag och regering? Vet ,jag skriver fel många gånger men det har inge betydelse, gossen blir inte insläppt, Och det hoppas jag verkligen. Sen dom som lägger sin röst på SdD är ju en död röst, Skrivet förut om man inte får det man vill måste man rösta på det näst bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Vet ,jag skriver fel många gånger men det har inge betydelse, gossen blir inte insläppt, Och det hoppas jag verkligen. Sen dom som lägger sin röst på SdD är ju en död röst, Skrivet förut om man inte får det man vill måste man rösta på det näst bästa Att att du gång på gång skriver om sånt du inte förstår är ingen nyhet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Precis nyss, skrev Mankan: Att att du gång på gång skriver om sånt du inte förstår är ingen nyhet. Du är sörlänning, har inte träffat många därifrån som förstår nåt. Menar du att din sanning är det jag ska förstå, då blir jag rädd. NU är inte det här en tråd där vi ska surra om detta, Ok. Skriv i nån av mina eller älg tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Du är sörlänning, har inte träffat många därifrån som förstår nåt. Menar du att din sanning är det jag ska förstå, då blir jag rädd. NU är inte det här en tråd där vi ska surra om detta, Ok. Skriv i nån av mina eller älg tråden Men du svamlar ju okunnigt i alla möjliga trådsr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Du är sörlänning, har inte träffat många därifrån som förstår nåt. Menar du att din sanning är det jag ska förstå, då blir jag rädd. NU är inte det här en tråd där vi ska surra om detta, Ok. Skriv i nån av mina eller älg tråden Ja varför börjar du då i så fall yra om detta i denna tråd också? Du yrade ju om samma sak Älgtråden gång på gång i går trots att flera sa till dig att uppenbarligen inte hade klart för dig vad riksdagen är. Min sanning och de flesta andra är att SD redan suttit i riksdagen sedan länge. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu