Efraim Barkbit Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 11 minuter sedan, skrev samet: Köpenhamn är rätt... Radisson Hotel Jag tänkte Cafe Skåne... nästan Danmark... smörgåsen... Smörrebröd... Man kan inte gå fel i Köpenhamn, på kafé Skåne har ja nog dratt 5000 mackor för 15+ år sen. Hoppas du inte tog Scandinavian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 4 timmar sedan, skrev Benriach: Håll dig till lampdesign... 😉 Ankle boots it's da shit. Nu dags för lokal🍻 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 36 minuter sedan, skrev samet: Köpenhamn är rätt... Radisson Hotel Jag tänkte Cafe Skåne... nästan Danmark... smörgåsen... Smörrebröd... Skåne, Danmark.......... Same/same i min värld............ ............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) Fått en helt ny förståelse för Boa efter denna lilla faktagranskning............ Vi "Sörlänningar" har mycket att lära av finkultur........... Ändrades Augusti 18, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Fast eftersom man är så ödmjuk som man är, får man väl bjuda på lite självkritik............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 34 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fast eftersom man är så ödmjuk som man är, får man väl bjuda på lite självkritik............ Å personlig självkritik........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev samet: Ändrades Augusti 19, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 12 timmar sedan, skrev Boa52: Vad du tror är inte relevant. Klart du kan köpa en ny telefon eller det är väl inte en telefon utan en vuxenleksak. En telefon ringer man med, inget mera Kalkylator och klockan är bra också men vissa måste ju sitta och glo hela tiden på displayen, det kan ju hända något på mpr eller facebook som är viktigare än att prata med folk, har jag varit med om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Kalkylator och klockan är bra också men vissa måste ju sitta och glo hela tiden på displayen, det kan ju hända något på mpr eller facebook som är viktigare än att prata med folk, har jag varit med om. Facebook måste man kolla , för det är där man har sina riktiga vänner har jag hört. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 4 minuter sedan, skrev Stoneys: Facebook måste man kolla , för det är där man har sina riktiga vänner har jag hört. 😉 Fel, falska vänner dyker upp där titt som tätt.😁 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 På väg hem från ett regnigt Soumi 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 4 timmar sedan, skrev Stoneys: Facebook måste man kolla , för det är där man har sina riktiga vänner har jag hört. 😉 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Fel, falska vänner dyker upp där titt som tätt.😁 Glömde ju skriva stora hycklare också.😁 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Genom sig själv känner man andra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 (ändrad) Sitter och slöar på Arlanda på väg till BGO igen. Inga nyheter i SAS loungen //Broskan Ändrades Augusti 19, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Kostar på mig lite söndagslyx. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 (ändrad) Just nu sippar på en Latte och kollar utsikten Ålands hav 😀🚢 Spelat lite ingen vinst 😟 Handlat lite i Taxfree. 🍺 Checkat Helikopter plattan 🚁 Ändrades Augusti 19, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Fick bli en Söndags Stänkare. 🍺 På böljan den blå ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Varit i trekantenOch vintervikenOch dragit en dala lagerSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 9 minuter sedan, skrev Peolito: Varit i trekanten Och vinterviken Och dragit en dala lager Skickat från min iPhone med Tapatalk Trekant i Vinterviken med Dalai Lama! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 3 timmar sedan, skrev svampen: Just nu sippar på en Latte och kollar utsikten Ålands hav 😀🚢 Spelat lite ingen vinst 😟 Handlat lite i Taxfree. 🍺 Checkat Helikopter plattan 🚁 H som i Hua Hin? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 28 minuter sedan, skrev Peolito: Varit i trekanten Och vinterviken Och dragit en dala lager Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag bor mitt emellan Trekanten o Vintervikwn men den där farkosten har jag aldrig sett, vad var det för event? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Jag bor mitt emellan Trekanten o Vintervikwn men den där farkosten har jag aldrig sett, vad var det för event?Det var inget event igång som jag såg. Antar man ska åka runt på ankan och se glad ut.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 Kikar ut över nattamatsalternativen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 På Karl-Johan jakt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 19, 2018 Dela Inlagd Augusti 19, 2018 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: På Karl-Johan jakt Hittade hon något ? Här fanns inte ett spår när vi kollade igår Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu