Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 23 minuter sedan, skrev audirs2: Har du sett ute på ett bygge vad man använder en telefon till? Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Dog några i Syrien? Alla Syrianer är väl i Sverige? Och här dör väl ingen? Klart som fan kingen ska ha en ny telefon, jag betalar för den med mina egna pengar! Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Dåligt inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut Ett nytt ord har sett dagens ljus: tyntigt! Svenska akademin kommer ringa dig, sir! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Ja det har jag och jag använde också min telefon, handdator i jobbet men jag sitter inte och knappar på den överallt som många gör, ser tyntigt ut Hahaha har du vart byggnadsarbetare också Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 3 timmar sedan, skrev kongo24: Mölndal Ja där var vi... men vart är vi påväg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: Ett nytt ord har sett dagens ljus: tyntigt! Svenska akademin kommer ringa dig, sir! Jag som många här står över allmänheten så nya ord det bestämmer jag om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Hahaha har du vart byggnadsarbetare också Vart får du ifrån att jag har varit byggjobbare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 6 minuter sedan, skrev wUThai: Dog några i Syrien? Alla Syrianer är väl i Sverige? Och här dör väl ingen? Klart som fan kingen ska ha en ny telefon, jag betalar för den med mina egna pengar! Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Brevet är skickat!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 31 minuter sedan, skrev samet: Ja där var vi... men vart är vi påväg? Skåne Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 timme sedan, skrev Benriach: Håll dig till lampdesign... 😉 "Vara den finaste som går i ett par skor" Benriach, Du ska se minna ankel boots 555.😜 Håller på designa en ny grej nu, inga nya gay skor tyvärr.😝 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 timme sedan, skrev Boa52: Jag som många här står över allmänheten så nya ord det bestämmer jag om Serandipisk detta ingår åxå i din bestämmande lag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 4 timmar sedan, skrev Duracell: Fick hem ett par "funky shoes", vänstra paret har jag designat. 1 timme sedan, skrev Benriach: Håll dig till lampdesign... 😉 3 minuter sedan, skrev Duracell: "Vara den finaste som går i ett par skor" Benriach, Du ska se minna ankel boots 555.😜 Håller på designa en ny grej nu, inga nya gay skor tyvärr.😝 Produktutveckling i stället för runda pluppar, flera centimeter långa spetsnitar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Ja där var vi... men vart är vi påväg? Admiral hotel i Köpenhamn alt Ullared 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 (ändrad) Frågade grabbhalvan vad vi skulle käka.. MAX eller indiskt? Så det blev indiskt idag med. Och just nu nerver han med Steam så man kan dela spel mellan familjemedlemmar! Tur man har en lugnande whisky! [emoji4] Och nu retade jag upp honom så han blev trött på mig! [emoji23][emoji23][emoji23] Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Ändrades Augusti 18, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Äntligen! Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 43 minuter sedan, skrev wUThai: Frågade grabbhalvan vad vi skulle käka.. MAX eller indiskt? Så det blev indiskt idag med. Och just nu nerver han med Steam så man kan dela spel mellan familjemedlemmar! Tur man har en lugnande whisky! Och nu retade jag upp honom så han blev trött på mig! Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Har de inga indiska bira på sunkhaket? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: Har de inga indiska bira på sunkhaket? Jodå, men jag är inget fan av indiskt sunköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 6 minuter sedan, skrev wUThai: Jodå, men jag är inget fan av indiskt sunköl. En Kingfisher slår en Falcon 7/7 dagar i veckan. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: En Kingfisher slår en Falcon 7/7 dagar i veckan. Är ju tycke och smak. Men jag lovar att beställa en Kingfisher nästa gång. Sist jag drack en tyckte jag inte den var speciellt god då heller. Men jag testar en till nästa gång, bara för dig hjärtat! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 29 minuter sedan, skrev wUThai: Jodå, men jag är inget fan av indiskt sunköl. En fråga vad är sunköl och sunkhak, just ordet sunk??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 3 minuter sedan, skrev Boa52: En fråga vad är sunköl och sunkhak, just ordet sunk??? Ställen och öl som Wuttan och jag besöker och dricker öl på. 5555 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 33 minuter sedan, skrev wUThai: Är ju tycke och smak. Men jag lovar att beställa en Kingfisher nästa gång. Sist jag drack en tyckte jag inte den var speciellt god då heller. Men jag testar en till nästa gång, bara för dig hjärtat! ❤️ Ähh, ta en PINT istället Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 14 minuter sedan, skrev Boa52: En fråga vad är sunköl och sunkhak, just ordet sunk??? https://www.synonymer.se/sv-syn/sunkig Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 7 minuter sedan, skrev hamnoi: https://www.synonymer.se/sv-syn/sunkig Ok förstår men är det inte ett ord ni sörlänningar använder för allt är sunkit för er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Skåne 2 timmar sedan, skrev Efraim Barkbit: Admiral hotel i Köpenhamn alt Ullared 🍻 Köpenhamn är rätt... Radisson Hotel Jag tänkte Cafe Skåne... nästan Danmark... smörgåsen... Smörrebröd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu