Jani75 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Skruvar ihop gamla skolmöbler😁, SNART HELG!!🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Skogen live and Direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Jävla flygbolag som bara lurar en. Jag har ju för böfvelen betalat för grisklass och så placerar de jävlarna mig i stutabåset... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 HEMGÅNG!!!😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Tar en paus i gräsklippningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Handlat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 (ändrad) Nu testar vi GT Håller med Clion det går fan inte lägga in bilder Vakna Suren, fixa detta Ändrades Augusti 17, 2018 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 4 minuter sedan, skrev kenneth073: Nu testar vi GT Håller med Clion det går han inte lägga in bilder Vakna Sugen, fixa detta Jo,det var komplicerat Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Ärver grabbens telefonen Nexus 5 tills vidare eller jag inte orka med den! Så jag håller på och konfa den nu. Min HTC är helt åt helvete nu! Och nån mer HTC blir det inte mer. Köpt en ny till grabben och han ville ha en Oneplus 6 och så fick det bli. Helvete vilken rapp mobil det är! 6gb i ram gör sitt vill jag lova!Själv var jag inne på en Huawei p20 pro.. Men tvekar lite fortfarande. Håller nog ut med grabbens lur tills Oneplus 6T kommer ut. Hoppas på att den är ip68 klassad och bättre kamera i mörker! Då slår jag nog till på en Oneplus! Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Dax å nanna kudden, ladda batterierna inför morgondagens kräftskiva. Skål alla Goa människor. 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Kollar på Strive Sports via deras app och Chromecast till tv. Alla spanska och italienska ligamatcher för 79 kr i månaden eller 499 per år. Toppenbild. Enkelt att betala med kort också. Supernöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Knaprar ostkrokar. Eller heter det ostbågar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 15 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Knaprar ostkrokar. Eller heter det ostbågar? cheez doodles "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 7 minuter sedan, skrev Enis: cheez doodles Cheesus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 12 timmar sedan, skrev ellim63: Utflykt.. Dylta och säker svampmark Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 9 minuter sedan, skrev måne: Dylta och säker svampmark Inte än i alla fall, snustorrt i skogen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 17, 2018 Dela Inlagd Augusti 17, 2018 Fortfarande Sosse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Upp med tuppen som vanligt på helgerna! Inte ens med brännvin kroppen så får man sova ut! Aja, då tar vi ut och rasta av järnhästen! Bara 7km kvar! [emoji109]Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Öppnar två veckors post... tydligen den tiden på året när flygbolagen skickar ut nya medlemskort och namnbrickor till väskorna... Turkarna hade finast emballage... Snacka om att slösa med jordens resurser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 15 timmar sedan, skrev wUThai: Själv var jag inne på en Huawei p20 pro.. Men tvekar lite fortfarande. Håller nog ut med grabbens lur tills Oneplus 6T kommer ut. Hoppas på att den är ip68 klassad och bättre kamera i mörker! Då slår jag nog till på en Oneplus! Tänker lite samma, gillar Huawein pga kameran som verkar vara grym, har även vart inne på Xaiomi mi8....men tvekar då den är i samma prisklass som OP6, och OP klarar sig bättre i head to head tester mot mi8. Så väntar lite och hoppas OP kommer med en ip68 snart. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Dessa två bilder symboliserar dagens övning... vem knäcker ledtråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Vinka till Mario och stekis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Idag e det fest, Ryssar gillade det inte....Filippinerna var mer kultiverade och uppskattade delikatessen. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu