nbg Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Sitter i SKL på swampy. Skulle ha varit på 2 hjul i CM-Mae Hong Son men det blir uppskjutet igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Och jag har varit till netto och handlat mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Åker spårvagn och kollar in frisyrer Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 11, 2014 Dela Inlagd Mars 11, 2014 Har vart på beachen med lite folk, och hittat en av mina motorcyklar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Fyndat på COOP. Blir lagom ovanför vardagsrumsbordet ;-) Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Lägger i ny reklam i mitt cirkeln. Och flyttar oddset reklamen från mitt cirkeln. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Just nu häller jag i mig en hel masssa öl och om en kvart så blir det moo kataa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Läskar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Lägger i ny reklam i mitt cirkeln. Och flyttar oddset reklamen från mitt cirkeln. Är det helt isfritt i det där läget? Plastbotten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Är det helt isfritt i det där läget? Plastbotten? Vi har ett par mm is kvar. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Just nu njuter jag av kaffe, räkmacka och den vackra utsikten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Läskar vidare, detta kan bli lite tokigt. . . . men vafå? Ps. Vafan, har jag gråa hårstrån? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Läskar ABSOLUT Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 (ändrad) Dricker en öl efter en hård arbetsvecka. Ändrades Mars 14, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Seg efter en arbetsvecka så jag provsmakar det senaste inköpet lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Packar för morgondagens resa. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Sitter just nu och gnäller på alla inlägg på forumet . Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Seg efter en arbetsvecka så jag provsmakar det senaste inköpet lite IMG_2968.JPG Är den bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Är den bra? den är ok, men lite väl stark för en kärring som mig. 46% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Seg efter en arbetsvecka så jag provsmakar det senaste inköpet lite IMG_2968.JPG en av mina favoriter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 den är ok, men lite väl stark för en kärring som mig. 46% På cask strength brukar jag prova med lite vatten i men bara en tesked för känna om det smakar bättre. Men aldrig på en vanlig whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Dricker en öl efter en hård arbetsvecka.ImageUploadedByMaipenrai1394810410.195817.jpg Jaa den är mycket god på ett annorlunda sätt. Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Ser på Skavlan Och PG, den kanske bästa affärsman Sverige har fostrat ; http://www.expressen.se/gt/sa-gick-volvo-miste-om-700-miljarder-kr/ Jag kommer ihåg den här eventuella affären, den hade gynnat båda länderna. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 lite fredags mys! så gott med nybakt mjuk bröd, ikväll kör vi med pärbrö med grovtrågmjöl, (pär= potatis) Man börjar me å koka pären,, (igår) en ca lagom gryta ,, mosa potisen me skal å allt,,ner med lite jäst,, en ca 30 gram hade jag idag,, i ljum mjölk,4 dl typ,,, rör ihop med pot, och tillsätt grovråg,sirap,50gram smör,salt, och till slut vete mjöl tills degen är hanterbar,, inte så kletig. jag körde allt i assistenten ! jäste i 1 timme,, sen bara att börja "steka brö" Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 På cask strength brukar jag prova med lite vatten i men bara en tesked för känna om det smakar bättre. Men aldrig på en vanlig whisky. Det är inte helt fel med några droppar vatten i en Whisky (eller annan starksprit). Fick lära mig på en sensorisk utbildning hos Vin & Sprit att smaklökarna i munnen bedövas vid 35-36% ungefär, så för att känna och uppleva alla smaker så bör styrkan ner till strax under den nivån. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu