audirs2 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 2 minuter sedan, skrev Mankan: Ja en halv miljon i gödsel per år för en gräsmatta var inte dåligt. Måste ju vara en imponerade stor gräsmatta så man hade ju gärna hoppats på en bild. Här har du det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 2 minuter sedan, skrev audirs2: Ja ni uppe i norr där all intelligens finns får väl börja damma av era snöskoters snart! Vi, jag har haft en jättevarm sommar i år26 grader i sjön, kanske blir det en skitkall vinter men det gör mej inget och inte min älskling hellre. Vi har kläder och ved Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 2 minuter sedan, skrev audirs2: Här har du det! Ja nånting sånt ser det ut men lite större Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Lite Glass & 🍉 på kvällakvisten i Pennybridge 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: enis Vart det kön iallafall ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 4 minuter sedan, skrev svampen: Vart det kön iallafall ? Bara en före några timmar senare när jag passerade igen enis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Groggar på PD:s brors altan........... Bra fasadmålning......... Ungjävel! Sluta äta Nutella......... Klassisk 60-tals toalampa........ Landet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Tänkte på viss Mpr medlem när man såg dessa … 22,34 kr Burk 12 st .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Börjar dagen med att hälla müsli i kaffet..Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 (ändrad) Dricker Morgonköppen & läser Na. Supervärmen ledde till en ny rekordnotering i Örebro. Den 8 augusti blev årets varmaste dag – hittills. 33,9 grader lyder den nya rekordsiffran. Nästan 31 grader varmt vid lunchtid. Men det slutade inte där. Det blev faktiskt ännu svettigare för örebroarna. 33,9 grader visade den sista kontrollmätningen vid SMHI:s väderstation vid Örebro flygplats. Årets tidigare toppnotering är från juli i år. Då steg temperaturen till 33,2 grader. Men något värmerekord för augusti månad blev det inte. Den 7 augusti 1975 uppmättes nämligen 36,0 grader i Örebro. Ändrades Augusti 9, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Bada eller slit o släp,det är frågan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Badet såg okej ut,men chefen sa,glöm det.Tillbaka till slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 +46 idag, vid poolen. Jebel Ali Beach Hotel i Dubai Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Är närvarande på en mikro MPR-träff. 🙂 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 (ändrad) Håller på med flytt i Värmen 😓 Puh Vart av med sängar,soffa,köks möbler & tvättmaskin på blocket skall köras idag 👍 Ändrades Augusti 9, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Är närvarande på en mikro MPR-träff. 🙂 Luke the Drifter Vadfalls?! Är detta verkligen sanktionerat i högsta instans...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Vadfalls?! Är detta verkligen sanktionerat i högsta instans...? Det var hur trevligt som helst! 😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 8 minuter sedan, skrev audirs2: Det var hur trevligt som helst! 😆 Hade inte du semester denna vecka? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 46 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hade inte du semester denna vecka? Sem,,,,,,,,,,,,,,äh vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 25 minuter sedan, skrev koppar55: Bra utbud av godsaker. Fräsch " hong nam" för alla toaexperter. Och så kom no.3 in som ett brev på posten.😚 Vad heter stället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Själv får man nöja sig med bykrogen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 (ändrad) Puh! Ännu en stressad dag på jobbet. Krav krav krav, man känner sig ju som Askungen eller nåt och klockan är bara 9 på morgonen. Vi drar! 2:a masken lyssnar noga men det är nog bara jag som hör rösterna i skallen Laem Charoen Seafood goddam it! Inga kokta fiskhuvud från flappkocken idag inte. Nu ska vi ha mat för riktiga män. Äntligen är arbetsdagen över och man kan slappna av med en rulle i hytten / SatanG Ändrades Augusti 9, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 2 timmar sedan, skrev koppar55: Bra utbud av godsaker. Fräsch " hong nam" för alla toaexperter. Och så kom no.3 in som ett brev på posten.😚 Hej Vart är det? Blir ju grymt sugen 👍🏻 Med vänlig hälsning,/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 1 timme sedan, skrev koppar55: Pullman Grande Sukhumvit. Nära Asoke intersection. Runt 800SEK för 2 personer. Då kan man dricka och äta tills man behöver rullstol för att ta sig ut. 7 minuter sedan, skrev NorLyx: Hej Vart är det? Blir ju grymt sugen 👍🏻 Med vänlig hälsning,/NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2018 Dela Inlagd Augusti 9, 2018 Steker lite utav världens näst bästa bacon.......... + Lite andra rester........... Ner i en skål för att svalna........ Skall bli en ljummen pastasallad tänkte jag (efter jag tillsatt grönfoder)........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu