Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Belgisk öl och fotboll förgyller min söndagseftermiddag.eje7eveb.jpg

Min favvo öl ...Finns bara ingen godare öl än denna ... :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-1394137920,9_thumb.jpg

precis just nu tog jag en selfie :ahh:  :crazy: 

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vakna nu Sam Sip Sam. Det är dags att göra BBK nu med dom andra MPR. Ha det så jävla bra i dag , ta många bilder.

 

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just bakat en förträfflig tårta till min kära dotter som fyller osannolika 9 år i morgon,,,! har tyvärr bakat i tårar, en go vän tänkte jag att jag skulle ringa,, och bra var väl de, men , han låg inne för behandling , cellgifter och sånt,, uppehåll just nu för smärtorna blev för höga! 

han vill dock inget annat än att i helgen åka hem till familjen och trampa kända golvplankor,, höra det bekanta kneket i fjärde trappsteget! och spisens jämrande när värmen börjar sprida sej från morgon elden,,, 

han visste inte om det skulle bli så? 

före jul var han full av tillförsikt,, strålningen verkade ha stoppat spridningen,,,glad surrade han om att det kanske var förhastat att ha försökt sälja sina älskade traktorer och all jävla skit han samlat på sej,,, hur skulle frun kunna veta värdet av den där järn grejen, den smides hammaren,, etc,, 

Nu,,,,,    fanns en röst märkt av smärta och trötthet i andra änden av luren,, 

vi har alltid haft bra kontakt och surrat om det mesta,, nu i kväll handlade det om vad som händer sen? man vill ju tro,, särskilt när det drar ihop sej,, att det är nån mening? 

Han gläds i sin smärta åt min glädje av att ha min goa Faasai hos mej snart, i samma veva som han är på väg att lämna skeppet.

Det känns orättvist , när en fin själ tynar bort,,   inget är för evigt ! se till att ta vara på de fina stunder vi får! 

Med vänlig hälsning, sweeex.

Ändrades av sweeex

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just bakat en förträfflig tårta till min kära dotter som fyller osannolika 9 år i morgon,,,! har tyvärr bakat i tårar, en go vän tänkte jag att jag skulle ringa,, och bra var väl de, men , han låg inne för behandling , cellgifter och sånt,, uppehåll just nu för smärtorna blev för höga! 

han vill dock inget annat än att i helgen åka hem till familjen och trampa kända golvplankor,, höra det bekanta kneket i fjärde trappsteget! och spisens jämrande när värmen börjar sprida sej från morgon elden,,, 

han visste inte om det skulle bli så? 

före jul var han full av tillförsikt,, strålningen verkade ha stoppat spridningen,,,glad surrade han om att det kanske var förhastat att ha försökt sälja sina älskade traktorer och all jävla skit han samlat på sej,,, hur skulle frun kunna veta värdet av den där järn grejen, den smides hammaren,, etc,, 

Nu,,,,,    fanns en röst märkt av smärta och trötthet i andra änden av luren,, 

vi har alltid haft bra kontakt och surrat om det mesta,, nu i kväll handlade det om vad som händer sen? man vill ju tro,, särskilt när det drar ihop sej,, att det är nån mening? 

Han gläds i sin smärta åt min glädje av att ha min goa Faasai hos mej snart, i samma veva som han är på väg att lämna skeppet.

Det känns orättvist , när en fin själ tynar bort,,   inget är för evigt ! se till att ta vara på de fina stunder vi får! 

Med vänlig hälsning, sweeex.

Du är en stor man med ett stort hjärta Sweeex. Det du skriver berör oss alla som vet hur det känns att ha en nära vän som snart skall lämna oss, men det är få förunnat att kunna sätta det på pränt!

 

Hade så gott och hälsa o gratta dotra!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Glor på NHL Hokey  ottawa pittsburg .det är lite skillnad mot shl

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Glor på NHL Hokey  ottawa pittsburg .det är lite skillnad mot shl

Jepp om man är från Götlaborg så är det så :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just bakat en förträfflig tårta till min kära dotter som fyller osannolika 9 år i morgon,,,! har tyvärr bakat i tårar, en go vän tänkte jag att jag skulle ringa,, ..

 

 

Hur... Du sätter ord på saker man inte kan sätta ord på. Jag har inget svar, men... du säger saker som iaf. jag inte hade kunnat.. 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar från min balkong när de första tappra kolonimänniskorna börjar för säsongen!

Inte helt otippat så känns flaggan igen...

 

post-3415-0-84120400-1394272038_thumb.jp

Svårt att se men mitt i bilden så syns en thailändsk flagga och runt den så jobbade flitiga o ivriga thailändskor!

Inte klokt ju, vi är i början av mars!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör ett försök att

post-3356-1394278805,14_thumb.jpg

Mögelsanera en bil

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter i vårvärmen på Långbro värdshus och dricker en öl från skebo vid namn gjutande nästa. Ofiltrerad och god.

post-9030-1394282441,82_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nils Andersson

Nästa gång, sätt in torrbollar eller liknande.

Edit: innan det blir fuktigt och börjar mögla.

En het Enis som kör bilen och så blir tanta fuktig. 

 

Dags att bli en "Torrboll" Enis, så har du fixat allt  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa gång, sätt in torrbollar eller liknande.

Edit: innan det blir fuktigt och börjar mögla.

På dessa breddgrader har det aldrig behövts tidigare, nu vet jag ..

  

 

Het är jag alltid...

 

Du kan vara lugn det är den blåe

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

På dessa breddgrader har det aldrig behövts tidigare, nu vet jag ..

   

Het är jag alltid...

 

Du kan vara lugn det är den blåe

Enis

 

Är det riktigt kallt så behövs det inte men när det är fuktigt runt nollan så är det ett jävla skit med mögel.

Jag köpte en sorptionsavfuktare som är effektiv ner till nollan för att slippa dessa problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...