M33 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 På balkongen med en bok, är ju varmare inne än ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Köpt räkor och kräftor, svettigt värre! Då får man unna sig en paus på italienaren, riktigt god lager, fullt i klass med kung👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Schysst toalett där man kan få sig en omgång i röven utan att besöka lokala bastuklubben. Problem uppstod dock ikväll då jag efter 5 dagar i obyggden lade en kabel som krävde en halv rulle toapapper. Halvvägs in i rengöringen så stängde locket och 1.5 kilo bajs och en halv rulle papper ligger kvar. Är det här verkligen framtiden, är det verkligen utveckling? Edit: Först lade jag också in en bild av 1.5 kg bajs men jag bestämde att det kanske inte strider mot någon forumregel men att det eventuellt kan strida mot normalt sunt förnuft. Vill någon ändå ha bilden så kan den skickas via PM. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 3 minuter sedan, skrev Atom: Schysst toalett där man kan få sig en omgång i röven utan att besöka lokala bastuklubben. Problem uppstod dock ikväll då jag efter 5 dagar i obyggden lade en kabel som krävde en halv rulle toapapper. Halvvägs in i rengöringen så stängde locket och 1.5 kilo bajs och en halv rulle papper ligger kvar. Är det här verkligen framtiden, är det verkligen utveckling? Edit: Först lade jag också in en bild av 1.5 kg bajs men jag bestämde att det kanske inte strider mot någon forumregel men att det eventuellt kan strida mot normalt sunt förnuft. Vill någon ändå ha bilden så kan den skickas via PM. Jag skickar en till dig aå skickar du en till mig... okay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Turken hade äran att få mig som gäst även idag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 En mc kraschade och nu kommer det några regnstänk så jag kollar lite i depån. Norsk invalidbil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Lite tjejöl kanske kan få nästa bajsning att komma ned på normalare nivåer. Sedan vi flyttade kontoret från Shanghai till Suzhou har ölen blivit betydligt billigare, numera är det HP-priser, 70 RMB (100 SEK) för en stor stark. Så blir nog en 15-20 av dem ikväll. Tänk ändå, för en vecka sedn, när man satt på Pizzeria Alexandra i Tibro och bjöd hela kommunens alkisar på gratis öl och ändå gav en 500-ing i zigenskans kopp uran att märkt att man varit ute. Sverige är mitt Isaan; där kan man glänsa för småpengar. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 ställer in en skinkstek i ugnen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Åså på med pärerna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Pillar räkor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Preppar grisfilé.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Väl hemma i Stugbyn på Gotland efter en svettig dag på Visby Motordag 😎 Här blir det frukost buffé Tommolow Morning sen till Fårö bad hela dagen 😫🏄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 25 minuter sedan, skrev svampen: Väl hemma i Stugbyn på Gotland efter en svettig dag på Visby Motordag 😎 Här blir det frukost buffé Tommolow Morning sen till Fårö bad hela dagen 😫🏄 Mysigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 En LIIT vid spårvagnen 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Aptitretare på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Nu blev det en Califonia Ice Tea Mycket godare 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu blev det en Califonia Ice Tea Mycket godare 😋 Vad är det i en sån? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Vad är det i en sån? Samma spritsorter men apelsin och ananasjuice istället för cola “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Samma spritsorter men apelsin och ananasjuice istället för cola Låter gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Samma spritsorter men apelsin och ananasjuice istället för cola En skruvsugrör och en ballong till och @wUThai har en ny favvo drink Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 En skruvsugrör och en ballong till och [mention=3432]wUThai[/mention] har en ny favvo drink[emoji6] Säger väl allt när du citerar amatörer! Lillis, kommer en kontring imorron om jag orkar!?Whoop!Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 5 minuter sedan, skrev wUThai: Säger väl allt när du citerar amatörer! Lillis, kommer en kontring imorron om jag orkar!? Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Blir bra det,själv svettas jag bara, vilken värme ! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Blir bra det,själv svettas jag bara, vilken värme ! Varmt jävlar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Varmt jävlar.... Galet, blir inte bättre med gamla och nya spritångor som ska ut Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Galet, blir inte bättre med gamla och nya spritångor som ska ut Fy bubblan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu