hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Förföljer @bob, vart är gubben påväg? Massage, hårförlängning, ryggvaxning? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: Förföljer @bob, vart är gubben påväg? Massage, hårförlängning, ryggvaxning? Så det blir Paddan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Mycket underligt, han gick in på smyrna? Som tur är så har puben bra spanläge och en kall är aldrig fel, den här behöver man inte trosor för att dricka @wUThai Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 5 minuter sedan, skrev M33: Så det blir Paddan... Var bara ciderfjollor på turken, o såna orkar vi inte med😉 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Mycket underligt, han gick in på smyrna? Som tur är så har puben bra spanläge och en kall är aldrig fel, den här behöver man inte trosor för att dricka [mention=3432]wUThai[/mention] Inga trosor här heller! Hittade ett vattenhål på väg hem. Lite thailandskänsla i den tryckande värmen med en Leo. Blev en lite virrw med! Hälsa Bob föressten! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Visar sig att SD Gbg har en sammankomst här, men @clion syns inte till🤨 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 12 minuter sedan, skrev wUThai: Inga trosor här heller! Hittade ett vattenhål på väg hem. Lite thailandskänsla i den tryckande värmen med en Leo. Blev en lite virrw med! Hälsa Bob föressten! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Skål, bob vet inte att jag är honom på spåren! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 58 minuter sedan, skrev wUThai: Hehe! Var inte så seriös gubben! Ta en cider o ta de lugnt! Gör jag nu... Sista läskeblasken åker nu innan hemfärd. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Ingen Norrlands.. Skönt att vara sig själv för en stund! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 12 minuter sedan, skrev hamnoi: Visar sig att SD Gbg har en sammankomst här, men @clion syns inte till🤨 Kolla toan, han kanske bara ta en lutare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 4 minuter sedan, skrev wUThai: Kolla toan, han kanske bara ta en lutare? Ser inte Saaben😂 Intressant att sitta o tjyvlyssna, fast det är nog roligare efter dom fått i sig 8-10öl, vilket en av dom verkar fått. 2 brudar o en kärring + 11 gubbar mellan 30-60. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Åker Uber Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Vattnat och pysslat lite i trädgården.. Garaget ska städas... men inte idag, nu blir det en kall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Det är ju fredag så jag funderar på om jag ska hälla upp en rackabajsare eller duscha först Har solbrännan på handen släppt redan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 timme sedan, skrev wUThai: Inga trosor här heller! Hittade ett vattenhål på väg hem. Lite thailandskänsla i den tryckande värmen med en Leo. Blev en lite virrw med! Hälsa Bob föressten! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Leo har i alla fall en egen låt! Det har inte Chang! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 En LIIT vid spårvagnen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 konstaterar att Valbodunk är bättre än Lao Khao enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Kollar in utsikten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Fy fan! En mil landsväg avklarat bara en mil terräng kvar!Endast vatten, Hamnoi! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 15 timmar sedan, skrev hamnoi: den här behöver man inte trosor för att dricka Möjligt att du klarar det utan trosor, men en "öl" som heter Honey dricks tamigfan inte utan handväska, högklackat och läppstift... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 2 minuter sedan, skrev Benriach: Möjligt att du klarar det utan trosor, men en "öl" som heter Honey dricks tamigfan inte utan handväska, högklackat och läppstift... Du har en poäng😘 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Väntar på det 18e intervjuoffret av dagens 19. Är rätt less på kineser just nu; är lite som ölprovning, efter de första 4 är alla likadana. Ser redan fram mot kvällens loungebesök så rätt otacksamt för de som kommer nu. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 14 minuter sedan, skrev Atom: Väntar på det 18e intervjuoffret av dagens 19. Är rätt less på kineser just nu; är lite som ölprovning, efter de första 4 är alla likadana. Ser redan fram mot kvällens loungebesök så rätt otacksamt för de som kommer nu. Bjud dem på en snus och den förste som varken spottar, fräser eller på traditionellt kinesiskt vis äter upp det får jobbet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 13 timmar sedan, skrev Enis: konstaterar att Valbodunk är bättre än Lao Khao enis Valbo, är det Simpsons på riktigt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 Sitter på balkongen,tar en GT o tittar på regnet,går inte ut,pizzan får komma till mej 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 (ändrad) 1 hour ago, Benriach said: Bjud dem på en snus och den förste som varken spottar, fräser eller på traditionellt kinesiskt vis äter upp det får jobbet... Det hade jag kanske gjort för 10 år sedan men numera är yngre folk i storstäderna lite för sofistikerade; inte helt rumsrena men fullt i nivå med många MPR-medlemmar. Istället funderade jag på att säga något traditionellt autentiskt kinesiskt; dvs fråga hur många procent av lönen de är beredda att betala mig i kommission för att bli anställda. PK som jag är så fullgjorde jag istället bara min plikt och knallade hem och nu har jag fått lite fruktdryck så allt gott igen. Ändrades Juli 28, 2018 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu