Drik Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Lever lyxliv! Näe, inte så lyxig lounge här på flygplatsen i Phuket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Hamnade bakom nått metallband i incheckningen... någon av er kanske känner igen dem? Sunklunch i loungen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Trodde jag skulle få en lugn dag. Tji fick jag när frugan drog in mig till stan och vill äta buffé. Nu på Pong vid skrapan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Peolito: Trodde jag skulle få en lugn dag. Tji fick jag frugan drog in mig till stan och vill äta buffé. Nu på Pong vid skrapan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Peo nu gör du mig besviken. Du har ju normalt sett hög klass på krubbet... men lunchbuffé... ytterst sällan som jag blir nöjd med lunchbufféer... Visst äter jag massor av dem när jag är ute på jobb. Men oftast blir jag irriterad på att det är undermåligt och jag lämnar grinig och oftast äcklad av att jag trots att det inte var gott så åt jag för mycket. Ne... lunchbufféer undviker jag så mycket går! Ändrades Juli 27, 2018 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Jag uttryckte mig oklart. Min väna hustru äter buffé. Jag tittar på med ett glas vatten. Jag är inte så förtjust i bufféer heller men det är inte jag som bestämmer. [emoji57]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Sitter på UD o dricker lite gott,får ju sköta det lite snygg,buddadag,men kl 18,00 då brukar ju alla resa sej upp,men inte nu,är det något med nya kungen,eller vad? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 @andrejsdenruskige Tydligen inte bara SAS som suger på att hålla tiderna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Dricker Stockholmare 5.3 posent och lyssnar på musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Käkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Har ju 14 notificera toner idag och om man trycker på den frågan borde frågan komma upp men det gör den inte ja skrolade musen min hittade inget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 2 timmar sedan, skrev samet: @andrejsdenruskige Tydligen inte bara SAS som suger på att hålla tiderna... Ena jävla härmapor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Benutrymmet är på gränsen... bokade biljetten sent så Nödisen var redan upptagen... blir bättre på hemvägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 En lite soft cykeltur med lite gott med sig. Vilket jävla vidrigt väder! Fläkta gott när man cyklar och ännu godare när man ta en paus och halsa en öl!Musik, cykel och öl! Det räcker långt!Whoop!Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 7 minuter sedan, skrev wUThai: En lite soft cykeltur med lite gott med sig. Vilket jävla vidrigt väder! Fläkta gott när man cyklar och ännu godare när man ta en paus och halsa en öl! Musik, cykel och öl! Det räcker långt! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Öl var väl att ta i, den fyller ju inte ens ut Leo-kondomen... Trevlig helg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Öl var väl att ta i, den fyller ju inte ens ut Leo-kondomen... Trevlig helg! Tänkte jag skulle cykla hem. Därav göteborgsdrycker med mig! Kommer mer läskeblask under färdens gång! [emoji4]Önska dig detsamma! [emoji106]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Andra stoppet under lilla färden. [emoji4]Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Paus igen! Populäraste drycken på bolaget i götet bland "män". Duger som törstsläckare på cykelturen! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Paus igen! Populäraste drycken på bolaget i götet bland "män". Duger som törstsläckare på cykelturen! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Hahaha, cyklar 20m mellan parkbänkarna och dricker saft, sen försöka med bortförklaringar. Det är du som handlat dom,och jag är säker på att ingen tvingar ner dom med tratt i halsen på dig. Vi gillar dig ändå fast du älskar fjolldricka😘 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Hahaha, cyklar 20m mellan parkbänkarna och dricker saft, sen försöka med bortförklaringar. Det är du som handlat dom,och jag är säker på att ingen tvingar ner dom med tratt i halsen på dig. Vi gillar dig ändå fast du älskar fjolldricka[emoji8] Tog ju en jävla tid innan du öppnade glapkäften! [emoji4] Faktum är att jag snodde din favodryck av frugan! Hehe... Ölen köpte jag själv däremot!Gillar dig med lillis, det vet du! [emoji8] Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Tog ju en jävla tid innan du öppnade glapkäften! Faktum är att jag snodde din favodryck av frugan! Hehe... Ölen köpte jag själv däremot! Gillar dig med lillis, det vet du! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Själv har jag blivit såpass vuxen och självsäker att jag dricker det jag gillar, oavsett om det är bubbelrosé eller vattenskadad bira, men sån är jag Och cidern du bälgar i dig är kanon, speciellt som groggvirke haha. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Det är ju fredag så jag funderar på om jag ska hälla upp en rackabajsare eller duscha först “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 4 minuter sedan, skrev wUThai: Tog ju en jävla tid innan du öppnade glapkäften! Faktum är att jag snodde din favodryck av frugan! Hehe... Ölen köpte jag själv däremot! Gillar dig med lillis, det vet du! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Du gillar han endast för att det inte tar så ont med Lillis. Annars är ju den fånen obruklig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är ju fredag så jag funderar på om jag ska hälla upp en rackabajsare eller duscha först Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Själv har jag blivit såpass vuxen och självsäker att jag dricker det jag gillar, oavsett om det är bubbelrosé eller vattenskadad bira, men sån är jag[emoji6] Och cidern du bälgar i dig är kanon, speciellt som groggvirke haha. Hehe! Var inte så seriös gubben! Ta en cider o ta de lugnt! Gör jag nu... Sista läskeblasken åker nu innan hemfärd. [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Blev tvättstugan 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu