pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Äntligen lite lyx för en slav,slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Depåstopp i Oxelösund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Sitter på bussen. Jag o grabben ska ner o kolla finalen i elitklassen B17 mellan Blåvitt-Right to dream ifrån Ghana. Blir en tuff kamp, galningarna😉 vann med 1-0 i gruppspelet och får gälla som stora favoriter. Blåvitt har dock slagit ut bajen,aik och bp på vägen, och det är ju alltid skönt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Snart börja 2 halvlek,ska bara tvätta ham o hämta mer pengar,trodde jag skulle klara mej med 500 bath,m,m kostar att ligga på topp,slit o släp,nu ska flickorna ha betalt,jag måste ha blivit gammal 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Man ska ha flera alternativ,plan 1plan 2 vet inte 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 17 minuter sedan, skrev pust: Man ska ha flera alternativ,plan 1plan 2 vet inte Hmmm ! Det ser ut som om du sitter uppe vid poolen på Kavinburi Hotel. Ha en trevlig vistelse i Udon ! Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Du har rätt ,tänkte gå till UD o kolla fotbollen,men någon superstar ska spela där,fan få ta till spriten 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Finalen i B15, Island vs Polen. Ismännen kommer till spel med 1 avbytare och 3 matcher i benen från gårdagen..Polackerna favoriter. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 20 timmar sedan, skrev svampen: Dalarna Traktorer Mopedister & Tivoli Tjo Hej ! Snygga Moppar de är värda mycket i dag Va e Husse ?? ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: Sitter på bussen. Jag o grabben ska ner o kolla finalen i elitklassen B17 mellan Blåvitt-Right to dream ifrån Ghana. Blir en tuff kamp, galningarna😉 vann med 1-0 i gruppspelet och får gälla som stora favoriter. Blåvitt har dock slagit ut bajen,aik och bp på vägen, och det är ju alltid skönt! 1 timme sedan, skrev hamnoi: Sitter på bussen. Jag o grabben ska ner o kolla finalen i elitklassen B17 mellan Blåvitt-Right to dream ifrån Ghana. Blir en tuff kamp, galningarna😉 vann med 1-0 i gruppspelet och får gälla som stora favoriter. Blåvitt har dock slagit ut bajen,aik och bp på vägen, och det är ju alltid skönt! Jag läste i Gp igår om att Blåvitt hade 11-0 i målskillnad och skulle möta Malmö ff igår såg inget i dagens gp kommer inte i håg om de var samma åldersklass Men vet du något så får du gärna skicka info Var ju inne på Ghotias Hemsida men hittar ingen info om den matchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 22 timmar sedan, skrev hamnoi: Tack ska du ha clirre! Men du tänker lite fel, han fyller tonåring. Ja det är dryckernas fel Han är född ? Fan nu får ja tänka till har ju ett helt stall me ungar Nu ska vi se som kärniga sa som sket i vhallabadet Han sitter här och gapar med motspelare på X box Ja fråga du ela född 2005 ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 (ändrad) Idag skulle vi åka ut och fiska Makrill vi Instö bron Bron som går till Mastrand men det blåser för möcke så pappa sa vi tar det i morgon Och nu sitter hann ock blockar TV då kan pappa öppna några Stockholmare och gå in på MPR Ändrades Juli 21, 2018 av clion feltext Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 On 2018-03-13 at 13:23, skrev Enis: har man två telefoner så kan man titta på gamla bilder från en extern samsung grej som man gör just nu biltråd bra va enis Fan va snygg och go hon var ja älskade henne otroligt mycket Men det är bara gå vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 27 minuter sedan, skrev clion: Tror det var p15 eller p16, åkte ut på straffar mot malmö. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 sol och bad i skärgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 13 minuter sedan, skrev Tallviking: sol och bad i skärgården Inga Ryska Ubåtar i sikte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 44 minuter sedan, skrev hamnoi: Tror det var p15 eller p16, åkte ut på straffar mot malmö. Precis nyss, skrev clion: Inga Ryska Ubåtar i sikte Schitt de jävla Malmö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Tittar på F1 och ”kanske” lite annat också.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Kör en repris från gårdagen. [emoji14]🥃Så jävla god öl!Hendricks med gurka och svartpeppar.Vafan, man var ju nykter imorse! [emoji109][emoji16]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Kom nyss från jobbet och knatade ner till badet nära mig. #Maltesholmsbadet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Laddar inför kvällen....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Beskådar resultatet av dagens kakling Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Blir hörselskadad Gick in i kuvösen då det fanns AC där och lite lägre volym 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Avnjuter öl och whisky.... Inte mycket kvar av virren nu dock...snyft..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 pyjamasparty? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu