M33 Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 4 timmar sedan, skrev hamnoi: Tar en kall på turken ihop med frugan, inväntar en polare🍻 Polare, då får du sitta länge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 4 timmar sedan, skrev judazzz: Resevarning! Ön Boracay är för närvarande stängd för resenärer på grund av miljörehabilitering. Kontrollera med Filippinernas turistmyndigheter för mer information om när ön öppnas för allmänheten igen och för förslag på alternativa resmål. http://www.tourism.gov.ph/ Boracay Secret, The Hobbit House Synd att kast med liten dvärg inte tillåts, fast Hooters på soi 4 leverar väl alltid, för jefla jobbigt att behöva transportera sig utanför "City of Angels" ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 3 timmar sedan, skrev clion: Du har en jäkligt fin fru Hamnoi Och hon sjukt sugen på alkad pankis, go all in!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 11 timmar sedan, skrev Abercrombie: Vrider på huvudet och får syn på Svampen! Betyder det att jag ska ta mig en köpp nu? Nää, det där är inte svampen........ Bilden är inte tillräckligt suddig.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 5 timmar sedan, skrev clion: Han är föd 2015 sept och nu är det 2018 Han blir 14 i Sept Jag såg din grabb för ex antal månader sen vid Ullevi norra ja satt på snöret och ja tänkte direkt oj va han har växt En jäkla fin kille Du har en jäkligt fin fru Hamnoi Ni måste vara väldigt gamla i GBG med er kalender Från 2015 till 2018 har det gått 14år . Clion din röriga tillvaro avspeglar sig i dina inlägg, jag är ingen moralpredikare normalt sett men Clion vakna för fan. Vi har ju träffats innan du började ställa till det nu kastar du bort ditt liv pga din "gubbsjuka" och törst. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 apocalypse Uppsala enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Tagit en kopp kaffe,tittar på thai tv,regnar i Udon 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Lever piratliv här på beachen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Tittar på fotbolls tröjorna som gumman köpt åt mej,undrar vilken lag jag ska hålla på 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Börjar dagen med att gå igenom nattens inlägg... garvar lite för mig själv åt @M33 å @bob som gör vad de kan för att förgylla vår tillvaro. Knäpper över till TS... ser 5 snabba inlägg av @Boa52 och sedan en månads avstängning... @Surin P3 släpp in ormen i värmen igen så han får vara med å leka... Nu skall jag besöka tronen... placeringen är okay enligt @Kötthandlarn's standard... men har inte samma nivå på papper som @Kenneth4618 Skall snart åka hem till Götet så @hamnoi slipper sitta så länge på bänken å vänta. Rykten gör gällande att @Ban phutsa gått på semester... så kanske skulle man smyga bort å tatta en kall... God morgon på er allesammans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Jobbar ihop lite semesterkosing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 En öl på UD är aldrig fel 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Börjar dagen med att gå igenom nattens inlägg... garvar lite för mig själv åt @M33 å @bob som gör vad de kan för att förgylla vår tillvaro. Knäpper över till TS... ser 5 snabba inlägg av @Boa52 och sedan en månads avstängning... @Surin P3 släpp in ormen i värmen igen så han får vara med å leka... Nu skall jag besöka tronen... placeringen är okay enligt @Kötthandlarn's standard... men har inte samma nivå på papper som @Kenneth4618 Skall snart åka hem till Götet så @hamnoi slipper sitta så länge på bänken å vänta. Rykten gör gällande att @Ban phutsa gått på semester... så kanske skulle man smyga bort å tatta en kall... God morgon på er allesammans! Konstaterar efter denna genomgång av MPR-aktiviteter att man själv befinner sig under valbajset i MPR-food chain enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 17 minuter sedan, skrev Enis: Konstaterar efter denna genomgång av MPR-aktiviteter att man själv befinner sig under valbajset i MPR-food chain enis Hade det inte varit för @Enis taxiservice så hade du ju delat en romantiskt herdestund med mig under mina besök... då hade du haft en helt annan plats i food chain... när två karlar delat en slickepinne (eller dvärg) så når deras vänskap oanade höjder... bara se på @M33 å @hamnoi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 14 timmar sedan, skrev Enis: utökar pensionat paradiset med tre helpension limousinehämtning av de nya gästerna enis Blev en mer än jag räknat med......men hon sover ju så sött och bra i min säng enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Frulle intagen och nu en pris snus och vatten. Funderar på att köra en repris idag då vi hade så jävla kul igår. [emoji12][emoji108]Mkt folk var det.Nervöst innan man fick bekräftat att sms-lånet trillat in. Var höll du hus Benriach?Frugan skulle käka. Då jag höll mig till flytande så fick jag allt bara sitta och titta på...Worth waiting for! En starre och en Hendricks med gurka och svartpeppar! wUnderbart!Skulle ta en timelaps, så då fick jag smita in på bolaget och inhandla ett par crush.Väldigt trevligt! Blir nog fan en repris idag!Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 51 minuter sedan, skrev Enis: Blev en mer än jag räknat med......men hon sover ju så sött och bra i min säng enis Enis är det inte dags att markera chefs rollen snart Eller är det kanske det frugan redan har gjort //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 On 2018-07-20 at 08:35, skrev Abercrombie: Vrider på huvudet och får syn på Svampen! Betyder det att jag ska ta mig en köpp nu? Jag ser dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 TiT satt på UD,inga öl mellan 2till 5 går över gatan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Blev en mer än jag räknat med......men hon sover ju så sött och bra i min säng enis Var fick du sova då? Skrubben bakom garaget eller med svärmor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Glömde ju mat o mat ,när ska man få bli full,slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: Var fick du sova då? Skrubben bakom garaget eller med svärmor? I egen kuppe med runkstrumpehållaren och porrsurfningscentralen på en armlängds avstånd enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Blev en mer än jag räknat med......men hon sover ju så sött och bra i min säng enis Shitt, en VOLVO!!!!! Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Snacka med en halvthai häromdagen och han gick på om sina landsmän om deras totala oförmåga till logiskt tänkande oC mentaliteten vi prövar med det vi har genast, går de fel eller sönder så testar vi på annat sätt gav bort en gamal armatur nyss fram med första bästa verktyg och..... ha sönder lite Tillslut stod jag inte ut längre och stoppade en mejsel i hens hand Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 4 timmar sedan, skrev samet: Börjar dagen med att gå igenom nattens inlägg... garvar lite för mig själv åt @M33 å @bob som gör vad de kan för att förgylla vår tillvaro. Knäpper över till TS... ser 5 snabba inlägg av @Boa52 och sedan en månads avstängning... @Surin P3 släpp in ormen i värmen igen så han får vara med å leka... Nu skall jag besöka tronen... placeringen är okay enligt @Kötthandlarn's standard... men har inte samma nivå på papper som @Kenneth4618 Skall snart åka hem till Götet så @hamnoi slipper sitta så länge på bänken å vänta. Rykten gör gällande att @Ban phutsa gått på semester... så kanske skulle man smyga bort å tatta en kall... God morgon på er allesammans! Du är välkommen, ölen är väl kyld. Kan fås med is också;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu