Guest wUThai Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Kan man göra nåt annat än att dricka öl i denna vidriga värmen!?Fördelen är att ölen har sällan varit så god som den är just nu!Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 14 minuter sedan, skrev koppar55: Droskan till Beach Road redo. Mot Hops Brewhouse med språng. Kollat av med Judaz först så det är en godkänd restaurang? 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 16 minutes ago, M33 said: Kollat av med Judaz först så det är en godkänd restaurang? 😜 Resevarning! Ön Boracay är för närvarande stängd för resenärer på grund av miljörehabilitering. Kontrollera med Filippinernas turistmyndigheter för mer information om när ön öppnas för allmänheten igen och för förslag på alternativa resmål. http://www.tourism.gov.ph/ Boracay Secret, The Hobbit House Synd att kast med liten dvärg inte tillåts, fast Hooters på soi 4 leverar väl alltid, för jefla jobbigt att behöva transportera sig utanför "City of Angels" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Ja har min älskade Joel här i några dagar Nu har vi köpt nya fotbollskor a 1140kr på nätet Nike Merkurio De du Hamnoi och nu har han kopplat in sitt Ex boks på burken så då har jag tid här Sitter här med några Stockholmare och mår prima Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Detta stress! Tur man har lugnade med sig! [emoji14]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 16 minuter sedan, skrev clion: Ja har min älskade Joel här i några dagar Nu har vi köpt nya fotbollskor a 1140kr på nätet Nike Merkurio De du Hamnoi och nu har han kopplat in sitt Ex boks på burken så då har jag tid här Sitter här med några Stockholmare och mår prima Mercurial är jävligt smala skor, grabben kan inte ha såna längre. Och sån billig skit går inte att spela i😉 Kul att du o Joel mår bra, lycka till med livet. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Mercurial är jävligt smala skor, grabben kan inte ha såna längre. Och sån billig skit går inte att spela i😉 Kul att du o Joel mår bra, lycka till med livet. Han har provat Adidas Ett felaktigt köp för typ 2 månader sen De funkar bara på gräs och de har ju plast i Fjärås Stollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Tar en kall på turken ihop med frugan, inväntar en polare🍻 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Joel är 14 i Sept din grabb är väll äldre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Precis nyss, skrev clion: Joel är 14 i Sept din grabb är väll äldre? Nja, är inte Joel född 05? Grabben är född 04 och blir 14 i september. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev hamnoi: Nja, är inte Joel född 05? Grabben är född 04 och blir 14 i september. Han är föd 2015 sept och nu är det 2018 Han blir 14 i Sept Jag såg din grabb för ex antal månader sen vid Ullevi norra ja satt på snöret och ja tänkte direkt oj va han har växt En jäkla fin kille Du har en jäkligt fin fru Hamnoi Ändrades Juli 20, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 On 2018-03-01 at 12:50, skrev ellim63: Jajamän! Jäkla fint gym Mille tror du att du kan få dit Sten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 44 minuter sedan, skrev clion: Ja har min älskade Joel här i några dagar Nu har vi köpt nya fotbollskor a 1140kr på nätet Nike Merkurio De du Hamnoi och nu har han kopplat in sitt Ex boks på burken så då har jag tid här Sitter här med några Stockholmare och mår prima Kan du inte försöka hålla dig nykter när du tar hand om grabben ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Fan va ni suger i er div drycker Ja blir avundsjuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 10 minuter sedan, skrev clion: Han är föd 2015 sept och nu är det 2018 Han blir 14 i Sept Jag såg din grabb för ex antal månader sen vid Ullevi norra ja satt på snöret och ja tänkte direkt oj va han har växt En jäkla fin kille Du har en jäkligt fin fru Hamnoi Tack ska du ha clirre! Men du tänker lite fel, han fyller tonåring. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Tack ska du ha clirre! Men du tänker lite fel, han fyller tonåring. Din son ja Men inte Joel han har väll inte fått hår runt bananen ännu Ändrades Juli 20, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Detta stress! Tur man har lugnade med sig! [emoji14]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Fan va prylar du släpar på.Förstår du behöver sån där fjollväska[emoji6][emoji4]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Kan du inte försöka hålla dig nykter när du tar hand om grabben ? Han sitter och spelar på, burken och chattar med sina vänner Va ska jag göra jo sita här på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 11 minuter sedan, skrev clion: Din son ja Men inte Joel han har väll inte fått hår runt bananen ännu Det var du som skrev att Joel fyller 14, men han fyller 13😊 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Kompisen lever INTE som han lär just nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Kompisen lever INTE som han lär just nu... Inre konstigt med den sunktröjan.Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Dalarna Traktorer Mopedister & Tivoli Tjo Hej ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 Hamna på ett rockhak i min smak... Trivs maak maak!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 utökar pensionat paradiset med tre helpension limousinehämtning av de nya gästerna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 20, 2018 Dela Inlagd Juli 20, 2018 3 minutes ago, Enis said: utökar pensionat paradiset med tre helpension limousinehämtning av de nya gästerna enis Du är en sann Hedersman! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu