Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Sablar vad mycket kablar. Glappkontakt någonstans. Hittar jag inte felet så lägger jag denna bild igen på fredag 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Grillar & umgås 😀 En Go kväll i Pennybridge 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Slut på min korta semester bara 11 dgr, ska bli skönt att gå in på lagret +2 grader där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Vaknar upp på Ämtö efter en fantastisk dag i Skärgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Väntar på check in 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 15 timmar sedan, skrev svampen: Grillar & umgås 😀 En Go kväll i Pennybridge 👍 Har inte ni som vi eldnings och grillförbud ett glöd kan flyga ganska långt. Hela sörlänningslandet brinner ju inte undra på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 (ändrad) 49 minuter sedan, skrev Boa52: Har inte ni som vi eldnings och grillförbud ett glöd kan flyga ganska långt. Hela sörlänningslandet brinner ju inte undra på Ja nu grillades på innergården altanen med väggar o glas under parasoll med lock på ! Men ska tänka på det ! Ändrades Juli 18, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Varit på Atletippen med grovsopor Puh va varmt nu bara lite kartong att slänga i sopsorteringen 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev svampen: Varit på Atletippen med grovsopor Puh va varmt nu bara lite kartong att slänga i sopsorteringen 🍄 Här också varmt som tusan, fick fel på pumpen från sjön men nu kan jag dusha i bastun och vattna blommorna. En sommarstugegranne som jag träffa på förmidag, vi snacka om eldningsförbud, oj vi som skulle grilla ikväl, stadsbor. Det är så djävla torrt så man törs nästan inte pinka ute om man druckit alco Går man i skogen så knastrar det bara en liten gnista så är det kört Ändrades Juli 18, 2018 av Boa52 fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Här också varmt som tusan, fick fel på pumpen från sjön men nu kan jag dusha i bastun och vattna blommorna. En sommarstugegranne som jag träffa på förmidag, vi snacka om eldningsförbud, oj vi som skulle grilla ikväl, stadsbor. Det är så djävla torrt så man törs nästan inte pinka ute om man druckit alco Går man i skogen så knastrar det bara en liten gnista så är det kört skulle lägga till att här är det nu 34 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 5 minuter sedan, skrev Boa52: skulle lägga till att här är det nu 34 grader Är det inte risk att dunken självantänder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 1 minut sedan, skrev GreenValley: Är det inte risk att dunken självantänder? Nä den står i jordkällaren altid + 4 grader, men när man druckit 3 liter och pinkar då är risken att trekammarbrunn flyger i luften eller det självantänder ute i skogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 funderar på när @Somwang når i mål med att gilla samtliga skrivna inlägg på MPR sedan siten startades / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 54 minuter sedan, skrev svampen: Puh va varmt nu....,,, Prova mitt nyuppfunna knep - iskallt vatten å en glass i handen! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Har inte ni som vi eldnings och grillförbud ett glöd kan flyga ganska långt. Hela sörlänningslandet brinner ju inte undra påBoa! Ligger Västerbotten ovan din karta, gräns där Sörlänning land börjar?Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Boa! Ligger Västerbotten ovan din karta, gräns där Sörlänning land börjar? Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Sörlänningarnas land ligger söder om gävle eller också hur dumma dom är, nånting sånt😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Sörlänningarnas land ligger söder om gävle eller också hur dumma dom är, nånting sånt[emoji6]Ok, Tack för info. Nu vet jag gränsen. För info Boa. Så brinner det även uppe i Boa land. Nordmaling har det jobbigt nu.Inte kul för växtligheten med denna värme. Å inte förglömma djur och boskap.Vi får hoppas det inte blir värre i Sörlänning och Boa Land.Dvs Sverige. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 8 minuter sedan, skrev Nilsson68: Ok, Tack för info. Nu vet jag gränsen. För info Boa. Så brinner det även uppe i Boa land. Nordmaling har det jobbigt nu. Inte kul för växtligheten med denna värme. Å inte förglömma djur och boskap. Vi får hoppas det inte blir värre i Sörlänning och Boa Land. Dvs Sverige. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Det enda bra en skogsbrand för mig sig är att viss växtlighet och vissa kryp blomstrar upp igen. Min gamla hemvistelse Härjedalen har det inte lätt just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 3 minuter sedan, skrev Nilsson68: Ok, Tack för info. Nu vet jag gränsen. För info Boa. Så brinner det även uppe i Boa land. Nordmaling har det jobbigt nu. Inte kul för växtligheten med denna värme. Å inte förglömma djur och boskap. Vi får hoppas det inte blir värre i Sörlänning och Boa Land. Dvs Sverige. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Har inte läst att det brinner i Nordmaling, har några sörlänningar åkt upp hit och grilla😮☹️ Helt klart jobbigt för djurägare och även vilt med den här värmen Ålgar, rådjur och andra lider nog nu. Enda fördelen för oss är att vi har inte en enda mygg nu, för torrt och varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Har inte läst att det brinner i Nordmaling, har några sörlänningar åkt upp hit och grilla[emoji50][emoji852]️ Helt klart jobbigt för djurägare och även vilt med den här värmen Ålgar, rådjur och andra lider nog nu. Enda fördelen för oss är att vi har inte en enda mygg nu, för torrt och varmt Tror inte Sörlänningar ligger bakom alla dina eländen[emoji6]Ibland kan det faktisk ligga andra saker bakom. Nordmaling har man varnat på Riks TV.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 (ändrad) Kvällsköppen Chokladmuffin & Denna 🍄 Ändrades Juli 18, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Provat för första gången att göra saltgurka i påse... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Provat för första gången att göra saltgurka i påse... Kanon gör ättiksgurka same same! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 5 timmar sedan, skrev Boa52: Har inte ni som vi eldnings och grillförbud ett glöd kan flyga ganska långt. Hela sörlänningslandet brinner ju inte undra på Ja tänk att de där korkade norrlänningarna norr om Gävle inte kan grilla eller elda rätt Jävla pyromaner hela bunten.....................Fy fan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 18, 2018 Dela Inlagd Juli 18, 2018 Käkar lite chips. Jag å kattskrället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu