C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Just kommit fram till Furuviksparken C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Furuviksparken C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Furuviksparken C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 On 2013-06-06 at 14:21, skrev Baa: Just nu, måste bli en jäkla massa varianter på detta tema! Fan lever du vännen Fan va glad ja blev Det händer ju många sakar just nu Morgan Men ha det bra ( ja har andra problem med Migr som aldrig kan skicka en intervju tid till min Gumma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 5 minuter sedan, skrev clion: Fan lever du vännen Fan va glad ja blev Det händer ju många sakar just nu Morgan Men ha det bra ( ja har andra problem med Migr som aldrig kan skicka en intervju tid till min Gumma Han levde i alla fall för 5 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev C-dude: Furuviksparken C;D Tom Thai där jobbar dottern.. vet ej om hon var där idag.... hehe företagsfest igår frugan jobbar i produktionsköket, det som är bakom staketet mellan Tom Thai och karusellområdet. vill du hälsa på mig så sitter jag Vid personalingången mellan chimpanserna och där de brukar sälja hemslöjd om 20 min enis Ändrades Juli 16, 2018 av Enis Frugan: hämta mig nu..... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 37 minuter sedan, skrev Enis: Tom Thai där jobbar dottern.. vet ej om hon var där idag.... hehe företagsfest igår frugan jobbar i produktionsköket, det som är bakom staketet mellan Tom Thai och karusellområdet. vill du hälsa på mig så sitter jag Vid personalingången mellan chimpanserna och där de brukar sälja hemslöjd om 20 min enis Är o badar just nu.. hur länge är du kvar?? Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Precis nyss, skrev C-dude: Är o badar just nu.. hur länge är du kvar?? Bada på ni.... fy vad varmt så fort frugan dyker upp så vill hon nog hem. Hennes kollega sjuk så hon fick köra dubbla pass fre lördag samt jobba på sin lediga dagar igår och idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Ahh,, okey,, blir nog kvar i badet resten av em. Jag o tjejen turas om att va i plurret med dottern. Får inte upp henne förrens hon får en kallsup,, Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Marinerar kött till kvällens grillning & smaskar på Bigaråer 🍒 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 3 timmar sedan, skrev C-dude: Ahh,, okey,, blir nog kvar i badet resten av em. Jag o tjejen turas om att va i plurret med dottern. Får inte upp henne förrens hon får en kallsup,, Inte bajsa i poolen Haru badat klart? 😏 Dottern jobbade tydligen mess: jag är helt slut kom och hämta mig, framkom ej av meddelande om det var festen eller arbetsdagen som tagit slut på hennes krafter att åka kollektivt idag. Hem igen för här kommer hon enis - da pappa chicken parent "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Hej å Hå Flippflop o Bira Go Kväll 🍺🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Inte bajsa i poolen Haru badat klart? 😏 Dottern jobbade tydligen mess: jag är helt slut kom och hämta mig, framkom ej av meddelande om det var festen eller arbetsdagen som tagit slut på hennes krafter att åka kollektivt idag. Hem igen för här kommer hon enis - da pappa chicken parent Nänä....E hemma sedan 1 timme. ( åkte runt 4 därifrån C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Ja ikväll blev det byte av tvättmaskinen som varit trasig en tid...blev en samsung på Elgiganten (har liknande model i Thailand som jag är nöjd med). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 12 minuter sedan, skrev NilsGJ: Ja ikväll blev det byte av tvättmaskinen som varit trasig en tid...blev en samsung på Elgiganten (har liknande model i Thailand som jag är nöjd med). Skönt vad gör Frugan ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Har precis landat på Phuket. Flög Udon-BBK-Phuket och från Udon var det budget o till Phuket blev det thai smile plus eller var det nu heter! Inte så stor skillnad för benen men matupplevelsen är ju lite bättre i plus klassen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Har precis checkat in på vårat sunkhotell här på Phuket.... Rummet är väl ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 2 minuter sedan, skrev Drik: Har precis checkat in på vårat sunkhotell här på Phuket.... Rummet är väl ok. Swissotel Patong? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 4 minuter sedan, skrev M33: Swissotel Patong? Stämmer bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 40 minuter sedan, skrev Drik: Stämmer bra det Tyckte väl att jag kände igen stilen på rummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Kajkar runt och dricker bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Gratis är gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Väntar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 15 minuter sedan, skrev Enis: Väntar enis Samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 17, 2018 Dela Inlagd Juli 17, 2018 Ha! Jag uppfann just en ölkylare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu