Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tycker det är skrämmande många människor som påstår sig har sett Hamnois fortplantningsorgan............. Vad gör ni när ni umgås egentligen?........ Inte fan viftade han den i vädret när jag fick äran att bevista hans hem i våras......... Dubbelcitat. Vad vi gör när vi umgås? Ja, han lurar iväg oss på "bra" ställen och vi går på det varje gång. Slutar oftast att man får leta efter kläderna och pengarna har ju under mystiska omständigheter försvunnit... samt att man stinker som en vaselinfabrik. Det är priset för att man ska vara vän med Hamnoi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 1 minut sedan, skrev wUThai: Dubbelcitat. Vad vi gör när vi umgås? Ja, han lurar iväg oss på "bra" ställen och vi går på det varje gång. Slutar oftast att man får leta efter kläderna och pengarna har ju under mystiska omständigheter försvunnit... samt att man stinker som en vaselinfabrik. Det är priset för att man ska vara vän med Hamnoi. Snabbt in,snabbt ut! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Tycker det är skrämmande många människor som påstår sig har sett Hamnois fortplantningsorgan............. Vad gör ni när ni umgås egentligen?........ Inte fan viftade han den i vädret när jag fick äran att bevista hans hem i våras......... Öhhh, gick ju med bar underkropp hela förfesten🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 (ändrad) Sippar på en Irish, smaskens! Frugan tog en Gt, men Schweppes som slödrick får inga +poäng i min bok. Men mat,vin,irish och service får höga betyg, prisvärt nytt ställe, Intill heter det. Ändrades Juli 14, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Dubbelcitat. Vad vi gör när vi umgås? Ja, han lurar iväg oss på "bra" ställen och vi går på det varje gång. Slutar oftast att man får leta efter kläderna och pengarna har ju under mystiska omständigheter försvunnit... samt att man stinker som en vaselinfabrik. Det är priset för att man ska vara vän med Hamnoi. Konstigt, för i våras när "reisleiter" Hamnoi bjöd på umgänge och efter en fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll, så kom jag hem med alla kläder i behåll samt plånbok och inte luktade jag vaselin heller trots att PD slaggade över i "casan"......... T.o.m. Bengan var oförarglig i det hänseendet........... Så hur lyckas du komma hem och lukta vaselin, och framför allt; hur förklarar du det för din fru?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Konstigt, för i våras när "reisleiter" Hamnoi bjöd på umgänge och efter en fantastiskt trevlig eftermiddag och kväll, så kom jag hem med alla kläder i behåll samt plånbok och inte luktade jag vaselin heller trots att PD slaggade över i "casan"......... T.o.m. Bengan var oförarglig i det hänseendet........... Så hur lyckas du komma hem och lukta vaselin, och framför allt; hur förklarar du det för din fru?......... Han lurar bara dom "närmaste"... han är ful på det viset. Frugan... ja, hon luktar ännu mer vaselin så hon märker inget, förutom att man kommer hem naken. Ändrades Juli 14, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 24 minuter sedan, skrev hamnoi: Öhhh, gick ju med bar underkropp hela förfesten🙈 Åh fan, det la jag inte märke till........ Mamma lärde mig under tidig ålder att man skall titta flickor i ögonen när man pratar med dem och inte "under bältet", så det var det jag gjorde........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Vi har precis gjort en sista natten i Udon Thani uppgradering av hotellrummet! Rummet är bra men utsikten är väl sisådär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Morning ännu en solig dag i Pennybridge ska tydligen bli värmerekord idag !!!!!!! Lite lätt frulle på altanen 🍉 Trevlig Söndag på Er 🍄 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Jordgubbar på ingång. Mycket thaifolk som plockar här hos Ulvagubben “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Jag kliipper blommor på thaibasilikan.. Och frugan ansar lavendeln! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Damsuger lite........ Förlåt; dammsuger skall det vara.......... Aptråkigt....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 20 timmar sedan, skrev hamnoi: Ser inget kvinnligt kön på bilden, annars har du helt rätt! Snus, bärs och lammkött som jobbarkompisen skrev på FB.. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Damsuger lite........ Förlåt; dammsuger skall det vara.......... Aptråkigt....... https://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/dammsugare-och-rengoring/ROOMBA980/irobot-roomba-980-robotdammsugare Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Efter tre timmars jobb i trädgården och 3 liter vatten är det fantastiskt gott med en iskall öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: https://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/dammsugare-och-rengoring/ROOMBA980/irobot-roomba-980-robotdammsugare Nä, jag föredrar att gör det själv, hur tråkigt det än må vara............ Robotdammsugaren hade fått ett spel på mina högtalarkablar........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, jag föredrar att gör det själv, hur tråkigt det än må vara............ Robotdammsugaren hade fått ett spel på mina högtalarkablar........... Men nu blir jag besviken har du inte kabellyftare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 25 minuter sedan, skrev Enis: Men nu blir jag besviken har du inte kabellyftare enis Ha ha ha ha, nä, det där är bara hokus pokus och gör alldeles för liten inverkan på ljudet kontra prislappen...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 mums nyfritterat griseskinn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Väntar på grillen.. Blir marinerat lamm och karré inköpt hos köttis polare, fin skit som vanligt hoppas jag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 28 minuter sedan, skrev hamnoi: Väntar på grillen.. Blir marinerat lamm och karré inköpt hos köttis polare, fin skit som vanligt hoppas jag. Har Du teleskop på Grillverktygen eller en ovanligt lång Grillhanske ?????? Hoppas det smakar 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2018 Dela Inlagd Juli 15, 2018 Nu en kall Rudejo....Budejro....Budjevi....äschen kall bira hur som helst...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 Morning livskvalitet hembakat Chokladmuffins till morgonköppen Fortfarande högtryck på vädret i Pennybridge 😀 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2018 Dela Inlagd Juli 16, 2018 19 minuter sedan, skrev svampen: Morning livskvalitet hembakat Chokladmuffins till morgonköppen Fortfarande högtryck på vädret i Pennybridge 😀 Gottegris Hoho. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu