spooncreek Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 (ändrad) Slog på BBC för att slötitta på lite Wimbledon, avgörande setet i semi mellan Anderson och Isner. Drygt två timmar senare sitter man kvar framför burken, ställningen nu i avgörande set 23-23. . Inte så intresserad egentligen men man lär väl för f-n se vem som vinner.. Ändrades Juli 13, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Får du inte sitta i soffan när hon inte är hemma? Inte å inte, jag är inte hemma.😉 Sitter på salongen och väntar. Ser inte till @Enis heller för den delen men tror han söker sig till mer suspekta ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev rolba: Inte å inte, jag är inte hemma.😉 Sitter på salongen och väntar. Ser inte till @Enis heller för den delen men tror han söker sig till mer suspekta ställen. Går bara till de ställen jag🤪😵 tror frugan inte känner till och där det blir vinst varje gång enis Ändrades Juli 13, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2018 Dela Inlagd Juli 13, 2018 Njuter av tillvaron “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Detta fick man just nu levererat till hotellet! Lax,ost och agg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Har besök från Schweiz och dom ville göra en liten kryssning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Plöjer några avsnitt av Seinfeld efter frullen. Hade en strålande dag igår med frugan. Idag finns alla möjligheter för ännu en strålande dag!Önskar alla en fortsatt trevlig helg!Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 19 minuter sedan, skrev wUThai: Plöjer några avsnitt av Seinfeld efter frullen. Hade en strålande dag igår med frugan. Idag finns alla möjligheter för ännu en strålande dag! Önskar alla en fortsatt trevlig helg! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Va fan har du käkat lyckopiller...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Va fan har du käkat lyckopiller...? Sprit är mitt lyckopiller! Nu ska jag ut och träna med frugan! Har du hittat nån dvärg än? [emoji12]Ha det gott gubben! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Sprit är mitt lyckopiller! Nu ska jag ut och träna med frugan! Har du hittat nån dvärg än? Ha det gott gubben! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Släppt dvärgar, kör bara dövstumma i år. Lugnast så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Hundpromewalk🐶 Boa🍺 Nu åskar det⚡ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Svarade nyss Hamnoi i drickatråden. Nu väntar vi in bronsmatchen samt senare ikväll MFF-ÖFK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Frugan rensar ogräs.. Och jag sår en ny omgång vattenspenat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Plockat hallon och röda och svarta vinbär till desserten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Köar köar köar. Dyrt och inget upphetsande Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Man behöver ju inte så mycket mer här i livet! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Är på väg ut till soprummet för att å tömma i metallåtervinningen.......... Pinsamt mycket mazarinlik............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Skönt att badsäsongen är igång. Nästa år, då jävlar ska det tränas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 33 minuter sedan, skrev ellim63: Man behöver ju inte så mycket mer här i livet! ❤️ Ser inget kvinnligt kön på bilden, annars har du helt rätt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Ser inget kvinnligt kön på bilden, annars har du helt rätt! Vad menar du? Två fläskkotletter som ett korvbröd runt dasen duger lika bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 26 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Är på väg ut till soprummet för att å tömma i metallåtervinningen.......... Pinsamt mycket mazarinlik............. Du skulle ha eldat under varje samt haft lite socker på..... så kanske någon nyfiken soprotande granne börjat undra... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 3 minuter sedan, skrev wUThai: Vad menar du? Två fläskkotletter som ett korvbröd runt dasen duger lika bra! Förvisso för en nekrofil som dig, men jag kräver åtminstone lite läten, behöver inte vara mänskliga iofs. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Förvisso för en nekrofil som dig, men jag kräver åtminstone lite läten, behöver inte vara mänskliga iofs. Med den lille så bottnar du inte ens en myra! Ändrades Juli 14, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 11 minuter sedan, skrev wUThai: Med den lille så bottnar du inte ens en myra! Tycker det är skrämmande många människor som påstår sig har sett Hamnois fortplantningsorgan............. Vad gör ni när ni umgås egentligen?........ Inte fan viftade han den i vädret när jag fick äran att bevista hans hem i våras......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Tycker det är skrämmande många människor som påstår sig har sett Hamnois fortplantningsorgan............. Vad gör ni när ni umgås egentligen?........ Inte fan viftade han den i vädret när jag fick äran att bevista hans hem i våras......... Vifta? Har inte ens sett den när han är naken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu