M33 Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Efter att ha läst hur bedrövligt farbror @bob har det så känner jag mig manad att styra upp hans sjukhusvistelse. Håll ut, gubbjävel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Ställt fram vatten till till inge igelkott som passerade nyss enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 11 minuter sedan, skrev Enis: Ställt fram vatten till till inge igelkott som passerade nyss enis Pigge Lunk! Någon som kommer ihåg den sagofiguren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Kör ett tidigt pass på gymmet, märkligt nog inte först här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 53 minuter sedan, skrev M33: Kör ett tidigt pass på gymmet, märkligt nog inte först här... Äh, det var nog någon som trodde han var sist och inte först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Först på jobbet iallafall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Första morgonen i den nya bostaden. Kan nog leva med den här utsikten till morgonkaffet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Väntar på semestern,slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Morgonrundan med Charlie klar nu en Köpp soligt & lite bris i Pennybridge ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Fick godkänt av frugan att använda fingerslaktarmaskinen, bara jag satte klingskyddet som ska sitta där. Em liten trappa har man hunnit med idag, den fotbollen tar en massa tid ifrån en. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Lastar bira till matchen !!!!! Heja Svergie !!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 Nu kör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 (ändrad) Tjattar med Barnbarna under Matchen Bkk-Pennybridge Love! Vilken Wunderbaum Familj !!! Ändrades Juli 3, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 3, 2018 Dela Inlagd Juli 3, 2018 20 timmar sedan, skrev Enis: Ställt fram vatten till till inge igelkott som passerade nyss enis Ge Han lite Falukorv också "Din snåla" ?????? Ha Ha Nä riktigt när det är så här torrt behöver alla små djur vatten !!!!!!! Du vill väl bara ha Grönstedts? Puss Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 I väntan på.. Ja vad då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Fick godkänt av frugan att använda fingerslaktarmaskinen, bara jag satte klingskyddet som ska sitta där. Em liten trappa har man hunnit med idag, den fotbollen tar en massa tid ifrån en. FF Kan frugan fortfarande säga "give me 5"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 26 minuter sedan, skrev Nicholas: Kan frugan fortfarande säga "give me 5"? Visst på båda händerna går det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Latjar med Charlie stark som tusan ! Voff Voff Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 4 timmar sedan, skrev ellim63: I väntan på.. Ja vad då? Service redan??För det ska väl inte bli en ny "rödracer"? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 I Sin City har vi redan börjat uppladdningen inför lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Satt på kontoret och snackade i tel. med fotterna på skrivbordet. Då hände detta. Blev liggandes på golvet med halva huvudet i papperskorgen. Vad har man gjort for ont här i livet... Snabbt in till stan och handla en ny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Ingen bild men nu laga jag punkan på snöslungan, han klara inte en vänstersväng i 60 km.Hade tänkt att måla sparkarna men vete fan om jag hinner det innan vintern och vi har ju inte nåt att sitta på om det går åt he--vete med målningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Kvällsmat,bara 6 timmar kvar,slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Tar en kall på.. Ja gissa var? [emoji2]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 4, 2018 Dela Inlagd Juli 4, 2018 Ingen bild men nu laga jag punkan på snöslungan, han klara inte en vänstersväng i 60 km.Hade tänkt att måla sparkarna men vete fan om jag hinner det innan vintern och vi har ju inte nåt att sitta på om det går åt he--vete med målningen Hahaha... Gudars vikken Härlig bild jag fick i huvet just nu av dej... Tackar! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu