Tommy Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev wUThai: Rite back at ya! Dagens fling, Sörlänningen Knasen ❤️ Boa. Trodde ju att min lilla darling kycklingen skulle svara på vad det är anmälningar jag gjort? Eller hon försökte sig på att ljuga för att få lite sympatier? Aja, några karma fick hon ju för inlägget... även på MPR finns det lättstötta medlemmar. Funderar på att anmäla detta inlägget... Det är inte jag på bilden, jag snodde den, igen... Rätt likt ändå, orakad, gammal och lättirriterad! MVH Ändrades Juli 1, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 2 minuter sedan, skrev Tommy: Funderar på att anmäla detta inlägget... Det är inte jag på bilden, jag snodde den, igen... Rätt likt ändå, orakad, gammal och lättirriterad! MVH Bara anmäl du. Stör mig inte ett dugg det roa mig däremot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev wUThai: Bara anmäl du. Stör mig inte ett dugg det roa mig däremot. Tror jag struntar i det, blev nyss utslängd från Kycklingens forum... MVH Ändrades Juli 1, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Precis nyss, skrev Tommy: Tror jag struntar i det, blev nyss utslängd från Kycklingens forumthaisnack... MVH Haha! Karma is a bitch! Du kanske förstår mig nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 58 minuter sedan, skrev wUThai: Haha! Karma is a bitch! Du kanske förstår mig nu då? Nja, fick först ett meddelande om att jag skulle bli utslängd, för att jag skrev för sällan, och ignorerade det. Bye bye, Thaisnack... Jag kan förstå att en del forum bara vill ha aktiva medlemmar, men hur många skulle MPR ha om P3 satt och bannade alla som inte skrivit något på ett par månader, 100? Jag är aktiv på 2 fora, detta och ett hobby forum, halvaktiv på Facebook, det fyller mina behov, vill jag veta något så funkar MPR ibland, erfarenhet funkar också, sen finns ju Youtube och Google... MVH Ändrades Juli 1, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Kollar race från Alastaro, Finland. https://livestream.com/fhra/events/8211449 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 MPR mini träff på Calles just nu. Thomas, Carbo, spooncreek, Jive, L64.... Trevligt som tusan!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 41 minuter sedan, skrev ragson: MPR mini träff på Calles just nu. Thomas, Carbo, spooncreek, Jive, L64.... Trevligt som tusan! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Ingen dålig miniträff, dessutom större än någon av BTT:s storträffar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 On 2018-06-29 at 17:33, skrev clion: Men du får ett par mer bilder PGA att du är sen färdig Du får ju göra som Hamnoi Spamma forumet menas hanns darling sliter på nån sylta Måsta stå på pallen pgr att hon är 170 cm och ja bara 152 Du är inte bara liten på jorden, alkoholen verkar ha krympt hjärnan till en jordnöts storlek. Ta du och sköt ditt egna miserabla liv clirre, och lägg dig inte i saker som du inte har en aning om din jävla fyllskalle! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Kokar räkor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Förbereder tillagning av lunchlådegryta........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev svampen: Yes nu är det Promewalk dags har sällskap av Charlie ett par veckor då Husse o Matte ligger på Playan! Sissådär Då Var det dags igen kommer väl gå ner 20 kg dessa 2 v ?!?!?! Men ett underbart sällskap på Prpmewalken ! Ändrades Juli 1, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Projekt på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Tar det lugnt med Formel 1 innan nattjobb Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Käkat gambas o musslor med frugan, en kall till det satt som en fläskläpp. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Jajamän! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: Käkat gambas o musslor med frugan, en kall till det satt som en fläskläpp. Låter fantastiskt gott och trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 10 timmar sedan, skrev Tommy: Nja, fick först ett meddelande om att jag skulle bli utslängd, för att jag skrev för sällan, och ignorerade det. Bye bye, Thaisnack... Jag kan förstå att en del forum bara vill ha aktiva medlemmar, men hur många skulle MPR ha om P3 satt och bannade alla som inte skrivit något på ett par månader, 100? Jag är aktiv på 2 fora, detta och ett hobby forum, halvaktiv på Facebook, det fyller mina behov, vill jag veta något så funkar MPR ibland, erfarenhet funkar också, sen finns ju Youtube och Google... MVH Jag utgår ifrån att du vet att det inte är personligt, det går på automatik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Jag utgår ifrån att du vet att det inte är personligt, det går på automatik. Men att ljuga är personligt. Så varför svara du inte på vad det är jag har anmält? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 1 minut sedan, skrev kycklingen: Jag utgår ifrån att du vet att det inte är personligt, det går på automatik. Det visste jag inte, men antar att det står i era forum regler (jag läser aldrig sånt där)? Inga problem, jag tog inte illa upp, det stämmer ju att jag inte alls varit aktiv. Ha det gott och hoppas vi ses igen nån gång snart! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Jag utgår ifrån att du vet att det inte är personligt, det går på automatik. 55555Palla55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 4 timmar sedan, skrev kycklingen: Jag utgår ifrån att du vet att det inte är personligt, det går på automatik. Rätt fånigt, men rätt drygt forum där också..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Precis hemmkommen från morgon Promewalken med hunden nu en köpp nice väder Pennybridge ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 Pluggar thai genom att läsa serietidningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 2, 2018 Dela Inlagd Juli 2, 2018 En ny slit o släp dag,men snart är det semester 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu