Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 3 minuter sedan, skrev Boa52: Du är bara dum, det räcker med det du är dum “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Vem av dom är du eller är du båda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vem av dom är du eller är du båda Huvva!!!! Känner du inte igen dig själv längre Det är ju du i mitten Ändrades Juni 30, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Vem av dom är du eller är du båda Båda? Jag ser bara en, har du varit på dunken nu igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Boa52: Vem av dom är du eller är du båda Det här är ju du Boa Ändrades Juni 30, 2018 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Precis nyss, skrev Knasen: Det här ju du Boa Den var dum som du är, du har aldrig tfäffat mej så du vet inte, dåligt skämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Jag arbetsleder enis Du lat gubbe stackars fru med en sån lat gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Du lat gubbe stackars fru med en sån lat gubbe Du dum gubbe, stackars fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 5 minuter sedan, skrev GreenValley: Du dum gubbe, stackars fru! Borde inte svara ett så dåligt inlägg, om man inte vill jobba så är man lat, OK sen att du fick karma av tre fyllskallar säger ju allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 3 minuter sedan, skrev Boa52: Borde inte svara ett så dåligt inlägg, om man inte vill jobba så är man lat, OK sen att du fick karma av tre fyllskallar säger ju allt Karma från 3 av 4 fyllskallar är jag nöjd med. Den 4:e är korkad och saknar humor så honom har jag överseende med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 6 minuter sedan, skrev Boa52: Den var dum som du är, du har aldrig tfäffat mej så du vet inte, dåligt skämt Nä jag har aldrig träffat dig. Men jag är övertygad om att om vi hade sänkt ett par groggar och skrattat åt våra små meningsskiljaktigheter så hade du ändrat uppfattning om sörlänningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Verkar kunna bli en spännande kväll detta. Idag var jag på Biltema. Hittade inte Kenneth där - men lade 3 lök på en gammal trälåda. Inte får man mycket för pengarna idag inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 25 minuter sedan, skrev Boa52: Borde inte svara ett så dåligt inlägg, om man inte vill jobba så är man lat, OK sen att du fick karma av tre fyllskallar säger ju allt Du jobbar väll inte ???? Du är ju pankis så med andra ord är du en lat jävel 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 7 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Verkar kunna bli en spännande kväll detta. Idag var jag på Biltema. Hittade inte Kenneth där - men lade 3 lök på en gammal trälåda. Inte får man mycket för pengarna idag inte.... Du kunde ha ringt för jag var i närheten men just idag hade körv hemma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du kunde ha ringt för jag var i närheten men just idag hade körv hemma Lådan vägde 65 kilo (precis som jag....) hade den vägt mer hade jag definitivt behövt dina två stora starka armar! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Googlar "bildtråd". Det gick inget vidare, så här får ni lite bilder på olika trådar istället: Ståltråd: Sytråd: Svetstråd: MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 2 minuter sedan, skrev Tommy: Googlar "bildtråd". Det gick inget vidare, så här får ni lite bilder på olika trådar istället: Ståltråd: Sytråd: Svetstråd: MVH Googlar man på thai tråd som en del vill att forumet bara ska innehålla så blir det detta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Googlar man på thai tråd som en del vill att forumet bara ska innehålla så blir det detta Förvisso, men skitkastartrådar finns det gott om, kan man göra så i dem? Bild: MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 30 minuter sedan, skrev Tommy: Förvisso, men skitkastartrådar finns det gott om, kan man göra så i dem? Bild: MVH Det är nog trådskaparen som får nysta upp detta spörsmål “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Gnetar övertid och kikar på fotbollSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 4 minuter sedan, skrev striden: Gnetar övertid och kikar på fotboll Skickat från min iPhone med Tapatalk Verkar ju hemskt svettigt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Verkar ju hemskt svettigt /Enis Ja du ska bara veta, har några frånkopplingar i Gällivare inattSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Fick besök av kusinDennis som är tämligen fritidsintresserad och var väldigt bestämd över att han inte skulle sova inomhus utan demonstrera sitt senast inköp........ Givetvis till vår stora glädje...........❤️ ❤️ Men till slut blev det ganska så bra........ Å under tiden grillade jag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Yes nu är det Promewalk dags har sällskap av Charlie ett par veckor då Husse o Matte ligger på Playan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 (ändrad) 17 timmar sedan, skrev Knasen: Dagens fling, Whuttis ❤️ Kycklingen Rite back at ya! Dagens fling, Sörlänningen Knasen ❤️ Boa. Trodde ju att min lilla darling kycklingen skulle svara på vad det är för anmälningar jag gjort? Eller hon försökte sig på att ljuga för att få lite sympatier? Aja, några karma fick hon ju för inlägget... även på MPR finns det lättstötta medlemmar. Ändrades Juli 1, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu