Kenneth4618 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Tråden heter: Vad gör du just nu och inte Vad gjorde du förr Har jag för mig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Var du nödvändigtvis tvungen att ställa den frågan? Jag orkar inte med repriserna......... De kan ju vara nått foto som du missar Ha Ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Nu är få daggs och få en lutare Efter 8 Stockholmare0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 59 minuter sedan, skrev clion: De kan ju vara nått foto som du missar Ha Ha Har du träffat damen fler gånger eller bara den gången när hon blev gravid? när kommer hon till Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Hmmm, jag är ju på Orust och tydligen har jag en vattentät kamera med mig.......... Kommer bli dumheter idag är jag övertygad om..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Hmmm, jag är ju på Orust och tydligen har jag en vattentät kamera med mig.......... Kommer bli dumheter idag är jag övertygad om..... Är svampen på Orust också..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: Är svampen på Orust också..? Skulle vara min fotsvamp i sådana fall....... Men det blev en trevlig kvällstur med dumheter som jag inte vet om det går att publicera utom de finare bilderna........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Skulle vara min fotsvamp i sådana fall....... Men det blev en trevlig kvällstur med dumheter som jag inte vet om det går att publicera utom de finare bilderna........... 10/10.. Kötthandlarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Sitter och tittar på gårdagens trav,kan inte sova,är van att gå upp kl 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Ok. Några dgr kvar. Vi är ett flertal här som förmodligen säkert har påbörjat laddning inför 3 Juli på ett eller annat sätt. Min laddning framöver är ingen överkurs. Men det vet ni alla om vid det här laget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 (ändrad) Byter Byter bara färg på drickan. knep & knåp för en alkoholist att lura skjortan av ungarna. Simple as that. Fuck me so much at 08:38. Ändrades Juni 30, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev kycklingen: Har du träffat damen fler gånger eller bara den gången när hon blev gravid? när kommer hon till Sverige? Har inte du eget forum där du kan skriva? Varför skriver du här och ifrågasätter medlemmar på MPR? Har du inget positivt att tillföra så kan du väl hålla dig till ditt egna sunkforum. Ändrades Juni 30, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 11 minuter sedan, skrev wUThai: Har inte du eget forum där du kan skriva? Varför skriver du här och ifrågasätter medlemmar på MPR? Har du inget positivt att tillföra så kan du väl hålla dig till ditt egna sunkforum. Många " medlemmar " från MPR skriver i hennes forum och dom flesta har ett annat nick namn, varför förstår jag inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 9 minuter sedan, skrev Boa52: Många " medlemmar " från MPR skriver i hennes forum och dom flesta har ett annat nick namn, varför förstår jag inte Det vet jag och det är flera som skriver med samma nick som här. Dock förstår jag inte poängen att vara medlem på det forumet? Ännu mindre förstår jag varför man skriver där överhuvudtaget?! Tråkigare forum får man leta efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 5 timmar sedan, skrev wUThai: Har inte du eget forum där du kan skriva? Varför skriver du här och ifrågasätter medlemmar på MPR? Har du inget positivt att tillföra så kan du väl hålla dig till ditt egna sunkforum. Du din lille fjant, medlem eller medlemmar? Lär dig att skriva rätt om du nu ska skriva. Har du blivit orättvist behandlad? Är det ingen som tar dig på allvar när du gör dina löjliga anmälningar och gråter? Suck Tur du fick spy på mig i denna tråden då Jag bjuder på det. Men tänk lite på vad du skriver, surin P3 kanske inte håller med dig, och vad jag vet är det han och inte du som bestämmer vilka som får vara medlemmar och skriva här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Nu äntligen är trädäcket färdigt, det 25 kvm, på måndag ska byggas räcke på en sida. Och 2 st trappor sen tar jag nog semester. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Hötorgs terassen lite snabbt.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 55 minuter sedan, skrev kycklingen: Du din lille fjant, medlem eller medlemmar? Lär dig att skriva rätt om du nu ska skriva. Har du blivit orättvist behandlad? Är det ingen som tar dig på allvar när du gör dina löjliga anmälningar och gråter? Suck Tur du fick spy på mig i denna tråden då Jag bjuder på det. Men tänk lite på vad du skriver, surin P3 kanske inte håller med dig, och vad jag vet är det han och inte du som bestämmer vilka som får vara medlemmar och skriva här. Haha! Ojdå! Den tog där den skulle. Orättvist behandlad? Nej, det har jag inte blivit.Ta nu inte i så du spricker lille kycklingen. Vad är är det för anmälningar du yra om? Skulle jag gjort nån anmälning mot dig eller? Kan säga dig att jag aldrig nånsin gjort en anmälning mot nån på forumet. Är nämligen inte lika känslig som lilla kycklingen som måste ha ett eget forum för hon inte klara av att det är högt till tak. Nej, kryp tillbaks till ditt sunkforum och låt oss som har lite ryggrad skriva här istället. Men svara gärna vad det är anmälning jag gjort? Jag är inte ett dugg orolig för vad jag skriver, varför skulle jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Har scrollat igenom en av MPR-r bästa trådar. Bara en sak jag funderar på: Hur i helvete lyckades Samet ta denna selfie??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 32 minuter sedan, skrev thomas001: Har scrollat igenom en av MPR-r bästa trådar. Bara en sak jag funderar på: Hur i helvete lyckades Samet ta denna selfie??? Med någon av dessa? http://www.droneguru.net/5-amazing-selfie-drones-for-2017-get-the-ultimate-dronie/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 9 minuter sedan, skrev Enis: Med någon av dessa? http://www.droneguru.net/5-amazing-selfie-drones-for-2017-get-the-ultimate-dronie/ enis Jag tror det sitter en kamera i svarta ögat uppe på huvudet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Jag arbetsleder enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 1 minut sedan, skrev Enis: Jag arbetsleder enis Vissa är födda till ledare sa Stalin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Dagens fling, Whuttis ❤️ Kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 3 timmar sedan, skrev wUThai: Haha! Ojdå! Den tog där den skulle. Orättvist behandlad? Nej, det har jag inte blivit.Ta nu inte i så du spricker lille kycklingen. Vad är är det för anmälningar du yra om? Skulle jag gjort nån anmälning mot dig eller? Kan säga dig att jag aldrig nånsin gjort en anmälning mot nån på forumet. Är nämligen inte lika känslig som lilla kycklingen som måste ha ett eget forum för hon inte klara av att det är högt till tak. Nej, kryp tillbaks till ditt sunkforum och låt oss som har lite ryggrad skriva här istället. Men svara gärna vad det är anmälning jag gjort? Jag är inte ett dugg orolig för vad jag skriver, varför skulle jag? Du är bara dum, det räcker med det du är dum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu