Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Oregistrerad

Så äntligen har de kommit hem.

Ändå ifrån Holland.

Hjärtligt välkomna Stan och Oliver. Jag tror ni kommer trivas här bland de andra.

IMG_9719.JPG.c1672d7d67bc98813c9a152dd5236241.JPG

IMG_9720.JPG.6797917823d6660b4a18716db78c9a46.JPG

Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev ellim63:

Ett fruntimmer vid grillen, hur skaaare gå.. 😉❤️

DSC_4359.thumb.JPG.a697cf1271ef1e3616574be11748b812.JPG

Går nog bra när MatMor är i farten !

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎27 at 16:46, skrev ellim63:

Moviestar ooh Moviestar... 😎

1530110273272.thumb.jpg.02f18bee8e34f381a447f417dba2bf4c.jpg

1530110294257.thumb.jpg.1a0fd5de963941a485e1e415364d5af9.jpg

DSC_4348.thumb.JPG.3fdc54ed21b0406e575a911bd49bd736.JPG

Trevliga bilder men nu har Darlingen börjats bli gråhårig  Hon får göra en rekond på håret så det blir svart igen .DS Hälsa henne så gott Har sett bilder där hon fortfarande ficksar  blommor mm

Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev ellim63:

Ett fruntimmer vid grillen, hur skaaare gå.. 😉❤️

DSC_4359.thumb.JPG.a697cf1271ef1e3616574be11748b812.JPG

Oj Oj  vilken tjusig grill  Har Sten vart där och inspekterat tror säkert det Hur är det med hann ? har inte sett några inlägg från han på ett tag

Jag vet ju vissa saker så du kan ju skicka svar till 0707596963 vore tacksam och veta hur de är med Hingsten  

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎28 at 14:49, skrev samet:

Förmiddagen var i Kista... nu påväg mot Karlskoga. Depåstopp i Västerås... som har festival till min ära!

20180628_142456.jpg

20180628_142540.jpg

20180628_142711.jpg

20180628_142458.jpg

20180628_142501.jpg

Gött å komma i från gräsklippningen i Älvängen ser allt din stuga varje gång ja lämnar grabben i Maden

En annan grej mitt Svampställe har blivit skövlat   med träd avverkning om man åker från Skepplanda innan Centrum i kurvan dra till vänster mot Sollebrunn  I Grästorp stacks innan bussen vänder  tar man av till vänster ÅÅ fy fan va de skövlat med träd avverkning Var där för och kolla i veckan  

De har förstört hela skogen Nu vet ja ju andra ställen där Trattisarna växer Men fan va ja saknar gulingarna det var ett kanon ställe nu är det förstört  

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev clion:

Gött å komma i från gräsklippningen i Älvängen ser allt din stuga varje gång ja lämnar grabben i Maden

En annan grej mitt Svampställe har blivit skövlat   med träd avverkning om man åker från Skepplanda innan Centrum i kurvan dra till vänster mot Sollebrunn  I Grästorp stacks innan bussen vänder  tar man av till vänster ÅÅ fy fan va de skövlat med träd avverkning Var där för och kolla i veckan  

De har förstört hela skogen Nu vet ja ju andra ställen där Trattisarna växer Men fan va ja saknar gulingarna det var ett kanon ställe nu är det förstört  

Tror du lider av "Gula febern", minst...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH

Svarta febern

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Enis:

Svarta febern

enis

"The Black Plague"

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Det blev ju Gymmet med kompisarna  Sen bibban och läsa div blasker

sen Gröna Näsan och inhandla div  Stockholmare Som håller  3.3  procent Kungen innanilålrer du bara 2.2  MAN MÅSSTE JU TÄNNKA PÅ POTENNSEN NEJ JA MENA  PROSENNTEN

Nu ringe Svampen så det blev lite tjöt Nu ska ja ner till Gröna Näsan och fylla på  Det börjar bli Öken i Käften

Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Enis:

Svarta febern

enis

Bildtråd!

bl.jpg.694005974f632165cd7f9f6e16721aab.jpg

Kan ha missuppfattat nåt...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

MVH

Nej Tommy ( ok lite ) Men nu är ju damerna som spöken tatuerade   och håret är rött   vem fan vill ha det när man såg hur darlingarna va på 70 talet

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

MVH

Ingen Changs Det ja upplevde då ( De var ju inte perfekt ) Hon   blev gravid på första skottet  det blev missfall de är en annan historia   

Den mörka kroppen med de fylliga brösten De kan ni drömma om HA HA Ok inget nedsättande om Thaidamer men spå var det .Jag träffade ju en Bangkok dam i mellan  när jag skulle stoppa in bananen var pärleporten stäng Fan va jobbigt spjutet sto ju i givakt och porten var stängd

Det tog 3 dar innan ja slickat upp henne  så hon va mottaglig

Ändrades av clion
feltext
Dela på andra sajter

Har vart på gymmet idag och byggt muskler Inför darlingens Ankomst Ja och mina kompisar tog en fika med Tommys goa mackor och Kaffe  

Sen blev det Biblioteket  och ett besök på Gröna Näsan  Hem  och tänkte måste beta av alla notifikationerna 46 st

Sen ramla ja in på BTTs tråd och skrev

Det vart lit jobbigt så ja åkte ner med 76 an till gröna näsan och fyllde på 4 Stockholmare  Deras procent är 5.3 och Kungen är 5.2  och samma pris  

Så nu har jag lite gladvatten och orkar svara på alla inlägg  

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev clion:

Har vart på gymmet idag och byggt muskler Inför darlingens Ankomst Ja och mina kompisar tog en fika med Tommys goa mackor och Kaffe  

Sen blev det Biblioteket  och ett besök på Gröna Näsan  Hem  och tänkte måste beta av alla notifikationerna 46 st

Det vart lit jobbigt så ja åkte ner med 76 an till gröna näsan och fyllde på 4 Stockholmare  Deras procent är 5.3 och Kungen är 5.2  och samma pris  

Är bara pensionärer som hinner vara på gröna näsan 2 gånger per dag, och fylla på det som gick åt efter första gången.

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev clion:

Ingen Changs Det ja upplevde då ( De var ju inte perfekt ) Hon   blev gravid på första skottet  det blev missfall de är en annan historia   

Den mörka kroppen med de fylliga brösten De kan ni drömma om HA HA Ok inget nedsättande om Thaidamer men spå var det .Jag träffade ju en Bangkok dam i mellan  när jag skulle stoppa in bananen var pärleporten stäng Fan va jobbigt spjutet sto ju i givakt och porten var stängd

Det tog 3 dar innan ja slickat upp henne  så hon va mottaglig

Skaffat mörk tjej? Måste jag ha missat, berätta gärna mer. Kanske några bilder?

Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev clion:

Det blev ju Gymmet med kompisarna  Sen bibban och läsa div blasker

sen Gröna Näsan och inhandla div  Stockholmare Som håller  3.3  procent Kungen innanilålrer du bara 2.2  MAN MÅSSTE JU TÄNNKA PÅ POTENNSEN NEJ JA MENA  PROSENNTEN

Nu ringe Svampen så det blev lite tjöt Nu ska ja ner till Gröna Näsan och fylla på  Det börjar bli Öken i Käften

11 minuter sedan, skrev clion:

Jäklar vad de där dryckerna jäser snabbt, för en timme sedan var de bara 3,3 och 2,2!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Men va helvite ja har ju skickat  in flera svar ok   Jag gifte mig med en dam från  Ghana 2013 

sen måste man vara gift i 3  år innan man kan skicka in ansökan

Då  har du inte sett fotona ??  ok ja lägger in dem igen för dig

DSC07668.JPG

DSC07675.JPG

nr1.jpg

post-3713-0-14727300-1389608749_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Men du får ett par mer bilder PGA att du är sen färdig Du får ju göra som Hamnoi  Spamma forumet menas hanns darling sliter på nån sylta

nr1.jpg.5e30b6918e3a8fbadfb662462c751981.jpgMåsta stå på pallen pgr att hon är 170 cm och ja bara 152

post-3713-0-21634400-1389612049.jpg

Dela på andra sajter

C761B653-C239-4BF5-AC66-9A2F5ACF13EA.thumb.jpeg.68c1afb92e3a32aa56b9c7771829c61f.jpeg

1A68A75B-2C66-43BB-994F-7FFE06927F12.thumb.jpeg.b555a4b8dd269b4fea24c6bf38bfe45d.jpeg

preppar kvällens käk

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev M33:

Var du nödvändigtvis tvungen att ställa den frågan?

Jag orkar inte med repriserna.........:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...