Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 Så äntligen har de kommit hem. Ändå ifrån Holland. Hjärtligt välkomna Stan och Oliver. Jag tror ni kommer trivas här bland de andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 Ett fruntimmer vid grillen, hur skaaare gå.. 😉❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Skurat stenbeläggningen på altan PUH !!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 18 timmar sedan, skrev ellim63: Ett fruntimmer vid grillen, hur skaaare gå.. 😉❤️ Går nog bra när MatMor är i farten ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 On 2018-06-27 at 16:46, skrev ellim63: Moviestar ooh Moviestar... 😎 Trevliga bilder men nu har Darlingen börjats bli gråhårig Hon får göra en rekond på håret så det blir svart igen .DS Hälsa henne så gott Har sett bilder där hon fortfarande ficksar blommor mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 18 timmar sedan, skrev ellim63: Ett fruntimmer vid grillen, hur skaaare gå.. 😉❤️ Oj Oj vilken tjusig grill Har Sten vart där och inspekterat tror säkert det Hur är det med hann ? har inte sett några inlägg från han på ett tag Jag vet ju vissa saker så du kan ju skicka svar till 0707596963 vore tacksam och veta hur de är med Hingsten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 On 2018-06-28 at 14:49, skrev samet: Förmiddagen var i Kista... nu påväg mot Karlskoga. Depåstopp i Västerås... som har festival till min ära! Gött å komma i från gräsklippningen i Älvängen ser allt din stuga varje gång ja lämnar grabben i Maden En annan grej mitt Svampställe har blivit skövlat med träd avverkning om man åker från Skepplanda innan Centrum i kurvan dra till vänster mot Sollebrunn I Grästorp stacks innan bussen vänder tar man av till vänster ÅÅ fy fan va de skövlat med träd avverkning Var där för och kolla i veckan De har förstört hela skogen Nu vet ja ju andra ställen där Trattisarna växer Men fan va ja saknar gulingarna det var ett kanon ställe nu är det förstört Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 12 minuter sedan, skrev clion: Gött å komma i från gräsklippningen i Älvängen ser allt din stuga varje gång ja lämnar grabben i Maden En annan grej mitt Svampställe har blivit skövlat med träd avverkning om man åker från Skepplanda innan Centrum i kurvan dra till vänster mot Sollebrunn I Grästorp stacks innan bussen vänder tar man av till vänster ÅÅ fy fan va de skövlat med träd avverkning Var där för och kolla i veckan De har förstört hela skogen Nu vet ja ju andra ställen där Trattisarna växer Men fan va ja saknar gulingarna det var ett kanon ställe nu är det förstört Tror du lider av "Gula febern", minst... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 En kall på väg hem med än så länge tidshållande SJ 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 8 minuter sedan, skrev Tommy: Tror du lider av "Gula febern", minst... MVH Svarta febern enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Svarta febern enis "The Black Plague" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Det blev ju Gymmet med kompisarna Sen bibban och läsa div blasker sen Gröna Näsan och inhandla div Stockholmare Som håller 3.3 procent Kungen innanilålrer du bara 2.2 MAN MÅSSTE JU TÄNNKA PÅ POTENNSEN NEJ JA MENA PROSENNTEN Nu ringe Svampen så det blev lite tjöt Nu ska ja ner till Gröna Näsan och fylla på Det börjar bli Öken i Käften Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 55 minuter sedan, skrev Enis: Svarta febern enis Bildtråd! Kan ha missuppfattat nåt... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev Tommy: Tror du lider av "Gula febern", minst... MVH Nej Tommy ( ok lite ) Men nu är ju damerna som spöken tatuerade och håret är rött vem fan vill ha det när man såg hur darlingarna va på 70 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tommy: Tror du lider av "Gula febern", minst... MVH Ingen Changs Det ja upplevde då ( De var ju inte perfekt ) Hon blev gravid på första skottet det blev missfall de är en annan historia Den mörka kroppen med de fylliga brösten De kan ni drömma om HA HA Ok inget nedsättande om Thaidamer men spå var det .Jag träffade ju en Bangkok dam i mellan när jag skulle stoppa in bananen var pärleporten stäng Fan va jobbigt spjutet sto ju i givakt och porten var stängd Det tog 3 dar innan ja slickat upp henne så hon va mottaglig Ändrades Juni 29, 2018 av clion feltext Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Har vart på gymmet idag och byggt muskler Inför darlingens Ankomst Ja och mina kompisar tog en fika med Tommys goa mackor och Kaffe Sen blev det Biblioteket och ett besök på Gröna Näsan Hem och tänkte måste beta av alla notifikationerna 46 st Sen ramla ja in på BTTs tråd och skrev Det vart lit jobbigt så ja åkte ner med 76 an till gröna näsan och fyllde på 4 Stockholmare Deras procent är 5.3 och Kungen är 5.2 och samma pris Så nu har jag lite gladvatten och orkar svara på alla inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 2 minuter sedan, skrev clion: Har vart på gymmet idag och byggt muskler Inför darlingens Ankomst Ja och mina kompisar tog en fika med Tommys goa mackor och Kaffe Sen blev det Biblioteket och ett besök på Gröna Näsan Hem och tänkte måste beta av alla notifikationerna 46 st Sen ramla ja in på BTTs tråd och skrev Det vart lit jobbigt så ja åkte ner med 76 an till gröna näsan och fyllde på 4 Stockholmare Deras procent är 5.3 och Kungen är 5.2 och samma pris Så nu har jag lite gladvatten och orkar svara på alla inlägg Är bara pensionärer som hinner vara på gröna näsan 2 gånger per dag, och fylla på det som gick åt efter första gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 22 minuter sedan, skrev clion: Ingen Changs Det ja upplevde då ( De var ju inte perfekt ) Hon blev gravid på första skottet det blev missfall de är en annan historia Den mörka kroppen med de fylliga brösten De kan ni drömma om HA HA Ok inget nedsättande om Thaidamer men spå var det .Jag träffade ju en Bangkok dam i mellan när jag skulle stoppa in bananen var pärleporten stäng Fan va jobbigt spjutet sto ju i givakt och porten var stängd Det tog 3 dar innan ja slickat upp henne så hon va mottaglig Skaffat mörk tjej? Måste jag ha missat, berätta gärna mer. Kanske några bilder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Det blev ju Gymmet med kompisarna Sen bibban och läsa div blasker sen Gröna Näsan och inhandla div Stockholmare Som håller 3.3 procent Kungen innanilålrer du bara 2.2 MAN MÅSSTE JU TÄNNKA PÅ POTENNSEN NEJ JA MENA PROSENNTEN Nu ringe Svampen så det blev lite tjöt Nu ska ja ner till Gröna Näsan och fylla på Det börjar bli Öken i Käften 11 minuter sedan, skrev clion: Har vart på gymmet idag och byggt muskler Inför darlingens Ankomst Ja och mina kompisar tog en fika med Tommys goa mackor och Kaffe Sen blev det Biblioteket och ett besök på Gröna Näsan Hem och tänkte måste beta av alla notifikationerna 46 st Sen ramla ja in på BTTs tråd och skrev Det vart lit jobbigt så ja åkte ner med 76 an till gröna näsan och fyllde på 4 Stockholmare Deras procent är 5.3 och Kungen är 5.2 och samma pris Så nu har jag lite gladvatten och orkar svara på alla inlägg Jäklar vad de där dryckerna jäser snabbt, för en timme sedan var de bara 3,3 och 2,2! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 2 minuter sedan, skrev M33: Skaffat mörk tjej? Måste jag ha missat, berätta gärna mer. Kanske några bilder? Men va helvite ja har ju skickat in flera svar ok Jag gifte mig med en dam från Ghana 2013 sen måste man vara gift i 3 år innan man kan skicka in ansökan Då har du inte sett fotona ?? ok ja lägger in dem igen för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Men du får ett par mer bilder PGA att du är sen färdig Du får ju göra som Hamnoi Spamma forumet menas hanns darling sliter på nån sylta Måsta stå på pallen pgr att hon är 170 cm och ja bara 152 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Ja har hundra tals foton men har inte ordning på dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 preppar kvällens käk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Nu börjar jag bli lite hungrig så ja får överge just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev M33: Skaffat mörk tjej? Måste jag ha missat, berätta gärna mer. Kanske några bilder? Var du nödvändigtvis tvungen att ställa den frågan? Jag orkar inte med repriserna......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu