Abercrombie Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 4 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hmm, ser ut som min dotters kläder. Knappt en tråd på plagget och dessutom hål precis överallt, men likväl tar butiken fullpris för kläderna - borde vara straffbart! 😨 Borde möjligen vara straffbart att betala fullpris för de där klädslamsorna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Ibland blir jag nästan lite avundsjuk på mig själv.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 24 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hmm, ser ut som min dotters kläder. Knappt en tråd på plagget och dessutom hål precis överallt, men likväl tar butiken fullpris för kläderna - borde vara straffbart! 😨 Håller med 19 minuter sedan, skrev Abercrombie: Borde möjligen vara straffbart att betala fullpris för de där klädslamsorna... Just dessa var köpt i Spanien så nog ingen större förlust. om någon vit Kenzo-tröja åker på samma omgång som en fem baht T-shirt i grädeskär färg då blir nog inte Pia att leka med. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 (ändrad) För ngn vecka sedan installerade jag ju mitt luftlandsättningsförsvar mot det flygande råttorna och det har fungerat över förväntan bra......... Just nu konstaterar jag dock att fienden har blivit sura för att jag stoppade deras luftlandsättningsplan och ändrat sina krigsplaner........ Man har börjat med höghöjdsbombning istället......... Nu är det snart dags att ta fram det tunga luftvärnet från källarn i form av det gamla pålitliga luftgeväret......... Ändrades Juni 25, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: För ngn vecka sedan installerade jag ju mitt luftlandsättningsförsvar mot det flygande råttorna och det har fungerat över förväntan bra......... Just nu konstaterar jag dock att fienden har blivit sura för att jag stoppade deras luftlandsättningsplan och ändrat sina krigsplaner........ Man har börjat med höghöjdsbombning istället......... Nu är det snart dags att ta fram det tunga luftvärnet från källarn i form av det gamla pålitliga luftgeväret......... Här faller det måsungar från taket, 3 st på 2 dagar, så nu blir ungarna på gården jagade av ilskna måsar.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Också kollat en del intressanta flygmaskiner idag, men tar det i en annan tråd. Yeah, give us the fakking planes now! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: För ngn vecka sedan installerade jag ju mitt luftlandsättningsförsvar mot det flygande råttorna och det har fungerat över förväntan bra......... Just nu konstaterar jag dock att fienden har blivit sura för att jag stoppade deras luftlandsättningsplan och ändrat sina krigsplaner........ Man har börjat med höghöjdsbombning istället......... Nu är det snart dags att ta fram det tunga luftvärnet från källarn i form av det gamla pålitliga luftgeväret......... Det kunde ha varit värre “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 On 2018-06-23 at 22:30, skrev Stefan: Tar en sista midsommaröl och klurar på nästa äventyr! Hoppas du får klurat färdigt inom kort Stefan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Väntar på semestern,under tiden,slit o släp igen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 On 2018-06-22 at 17:37, skrev Knasen: Tar en irish på Diners 45. Där var det ett trevligt ställe redan för 40 år sedan. Men det starkaste de serverade då var Cola. Åsså kaffekask men man fick smyga in en ingrediens själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 18 timmar sedan, skrev Enis: Rör inte tvättmaskinen låt mig visa hur en svensk fungerar vilka program man kan köra och vilka färger man kan blanda jo tjena.... ta allas kläder i alla färger möjligt in i maskin maipen Rai maipenrai å så fick Pia ett par ljusblå shorts enis 18 timmar sedan, skrev Enis: Håller med Just dessa var köpt i Spanien så nog ingen större förlust. om någon vit Kenzo-tröja åker på samma omgång som en fem baht T-shirt i grädeskär färg då blir nog inte Pia att leka med. enis Borde inte Pia ha lärt sig vid det här laget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Nu får det räcka med blomster... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Bygger trädäck som frugan har bestämt, fungerar helt okey fast man är lite handikappad. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Varit o köpt en vinter grön till Morfar o Mormors grav samma.som på Mors Fars & Bror Väldigt torrt fick vattna ordetligt !! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 17 timmar sedan, skrev Nakhon: Hoppas du får klurat färdigt inom kort Stefan! Japp, jag har klurat färdigt, det tog en stund! Det blir ett litet äventyr med start på torsdag, är du snäll så kanske du får se lite bilder! 😉 //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Svettas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 Precis nyss, skrev Enis: Svettas enis Klaga inte Ho Ho ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Käkar lunch på Pong i Uppsala efter att ha lämnat in mobilen för batteribyte Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Om ca 2 timmar skall jag fira denna Finlands svenske krigsveteran Kurt Antskog, han fyller 95 bast och kör bil fortfarande, nja inte idag för då blir det finskt landtvin! Finlands ambassadör kommer och även miltärattachen samt ett brev från den svenska ÖB,en plus försvars ministern Allt detta ute vid Skägga på hans fina residens där Finlands båtarna stryker förbi! Man känner sig hedrad av detta ögonblick när man är band dessa höga herrar där skämten faktiskt flyger genom luften! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Lagerdag Tjorven Pattis Räven "still going strong" !!!! Puh varmt idag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Inväntar fotbollenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 3 minuter sedan, skrev striden: Inväntar fotbollen Skickat från min iPhone med Tapatalk Sändning två timmar innan match, snacka om att hinna sönderanalysera matchen och spelarna. har mute på tv och jobbar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Sändning två timmar innan match, snacka om att hinna sönderanalysera matchen och spelarna. har mute på tv och jobbar lite enis Håller med dig, men jag har ju tur att kunna analysera denna Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Nu är det dags Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu