Enis Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 32 minuter sedan, skrev samet: Götet idag. Åker upp imorgon igen. Men lite körig vecka... Gävle på måndag. Uppsala på tisdag. Älvsjö på onsdag. Karlskoga på torsdag och Töcksfors på fredag. Men därefter är jag i Älvsjö en vecka. Lunchdate i Gävle på måndag? / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 Tar en sista midsommaröl och klurar på nästa äventyr! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 4 timmar sedan, skrev Enis: Lunchdate i Gävle på måndag? / Enis Det låter inte dumt. Jag hör av mig om tid finnes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Inväntar F1Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Preppar för tillagning av lunchlådegryta........... Bl.a. strimlad karré samt en massa kaninfoder........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Tvärstopp på E4... tur jag kan smitta av i Södertälje och ta bakvägen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 20 minuter sedan, skrev samet: Tvärstopp på E4... tur jag kan smitta av i Södertälje och ta bakvägen... Tvärstopp på E4... tur jag kan smitta av i Södertälje och ta bakvägen... I ämnet "I kväll får 107 svenskar gonorré"??............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Preppar för tillagning av lunchlådegryta........... Bl.a. strimlad karré samt en massa kaninfoder........ Kokeriet fortsatte i form av att fräsa karrén å kaninfodret i extrema temperaturer........ Sedan geggade man ner lite fusilli........... Krossad tomat, krydderier samt oliver å en stunds puttring........ Blev hela åtta lunchlådor idag som svalnar av i köksfönstret och som skall in i frysen senare........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kokeriet fortsatte i form av att fräsa karrén å kaninfodret i extrema temperaturer........ Sedan geggade man ner lite fusilli........... Krossad tomat, krydderier samt oliver å en stunds puttring........ Blev hela åtta lunchlådor idag som svalnar av i köksfönstret och som skall in i frysen senare........ Kommer förbi senare och hämtar upp min matlåda.... Sen hoppas jag du lyxar till det till tisdagens lunchbox...😜 Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 10 minuter sedan, skrev Sangwal: Kommer förbi senare och hämtar upp min matlåda.... Sen hoppas jag du lyxar till det till tisdagens lunchbox...😜 Rock on! Ha ha ha ha, skall försöka lyxa till det så gott det går......... Men du hade ju en helgrillad kyckling på G, så vi kanske kan byta?...... Fantastiskt trevlig ICA Maxi-date idag........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Vattnar grönsakerna och läser lite i kvällssolen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 Förbereder inför att polaren kommer över.... Blir en liten sittning på altanen - till lite BB King..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Ha ha ha ha, skall försöka lyxa till det så gott det går......... Men du hade ju en helgrillad kyckling på G, så vi kanske kan byta?...... Fantastiskt trevlig ICA Maxi-date idag........ Finns bara ben kvar av kycklingen, men byter gärna ändå.. 😁 Lika trevligt varje gång tycker jag, var vi än möts.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Precis kommit till gävle... slår mig ner på torget för lunch... Parkerade så nära @Enis att jag nästan kände lukten... sitter du här någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev samet: Precis kommit till gävle... slår mig ner på torget för lunch... Parkerade så nära @Enis att jag nästan kände lukten... sitter du här någonstans? Ja nästan men på baksidan mot ån en annan byggas lite längre upp på gatan något kvarter satt där förr i hörnrum mot rådhuset enis Ändrades Juni 25, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Någonstans vid DonMuang. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Tåget går som på räls.. Och vi är på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Tåget går som på räls.. Och vi är på G! Stopp stopp, inte ännu! Götlaborgs träffen är ju 4 / 8!!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Också kollat en del intressanta flygmaskiner idag, men tar det i en annan tråd. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 4 minuter sedan, skrev audirs2: Stopp stopp, inte ännu! Götlaborgs träffen är ju 4 / 8!!!! Fel håll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Fullt upp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Gör kvällsvard ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 13 minuter sedan, skrev svampen: Gör kvällsvard ! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Rör inte tvättmaskinen låt mig visa hur en svensk fungerar vilka program man kan köra och vilka färger man kan blanda jo tjena.... ta allas kläder i alla färger möjligt in i maskin maipen Rai maipenrai å så fick Pia ett par ljusblå shorts enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 12 minuter sedan, skrev Enis: Rör inte tvättmaskinen låt mig visa hur en svensk fungerar vilka program man kan köra och vilka färger man kan blanda jo tjena.... ta allas kläder i alla färger möjligt in i maskin maipen Rai maipenrai å så fick Pia ett par ljusblå shorts enis Hmm, ser ut som min dotters kläder. Knappt en tråd på plagget och dessutom hål precis överallt, men likväl tar butiken fullpris för kläderna - borde vara straffbart! 😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu