berlitz Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Tack detsamma ellim63 Må så gött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 42 minuter sedan, skrev berlitz: Tack detsamma ellim63 Må så gött. Hoppas du får en mysig midsommar! Trevligt att träffas även fast det var ett tag sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Satt och kollade om det fanns något intressant på kronofogdens auktioner och stötte på denna. Blir nyfiken på vad mera denna person har bränt sina pengar på för att hamna hos kronofogden. Skulle det visa sig att han förutom att ha köpt sig en Batmobil också köpt en Delorean från Back to the future så är han min nya idol. https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20180615_1058&inO=1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 1 timme sedan, skrev AnTove: Satt och kollade om det fanns något intressant på kronofogdens auktioner och stötte på denna. Blir nyfiken på vad mera denna person har bränt sina pengar på för att hamna hos kronofogden. Skulle det visa sig att han förutom att ha köpt sig en Batmobil också köpt en Delorean från Back to the future så är han min nya idol. https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20180615_1058&inO=1 Det är den som Leif Garvin byggde tror jag. han kanske har fått ekonomiska svårigheter ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 10 minuter sedan, skrev Tallviking: Det är den som Leif Garvin byggde tror jag. han kanske har fått ekonomiska svårigheter ? Brukar väl vara det när kronkalle är inblandad. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Tallviking: Det är den som Leif Garvin byggde tror jag. han kanske har fått ekonomiska svårigheter ? Han verkar att vara en riktigt filur när man googlar på honom. Verkar att ha varit många turer kring bilen och kronofogden har försökt att ta den flera gånger sedan 2014. https://www.aftonbladet.se/nyheter/article19464686.ab Ändrades Juni 21, 2018 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 7 minuter sedan, skrev AnTove: Han verkar att vara en riktigt filur när man googlar på honom. Verkar att ha varit många turer kring bilen och kronofogden har försökt att ta den flera gånger sedan 2014. https://www.aftonbladet.se/nyheter/article19464686.ab Du han före att googla... jag kom ihåg detta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Du han före att googla... jag kom ihåg detta När man läser flashbacktråden om honom med alla länkar och domar som man har lagt upp. Så inser man att han har en ovana att inte betala för sig och byter efternamn då och då. Har gift sig med porr-skådis, varit med i idol och försöker att göra affärer Ryssland nu. Har även försökt att utge sig för att vara David Lee Roth och kränga skivor m.m. Varit väldigt driftig på fel sida om lagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Väntar på ombordstigning Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Dricker morgonkoppen på altan lite kyligt & blåst men tycker att vädret verkar bli till det bättre idag lite blått på himmelen ?! Trevlig Midsommarafton ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 11 minuter sedan, skrev svampen: Dricker morgonkoppen på altan lite kyligt & blåst men tycker att vädret verkar bli till det bättre idag lite blått på himmelen ?! Trevlig Midsommarafton ! I Huddinge värker regnet ner. Strömavbrott också. Aaarrgghh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Ska försöka att få ihop till en sommar Thailands resa Slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 10 timmar sedan, skrev AnTove: Satt och kollade om det fanns något intressant på kronofogdens auktioner och stötte på denna. Blir nyfiken på vad mera denna person har bränt sina pengar på för att hamna hos kronofogden. Skulle det visa sig att han förutom att ha köpt sig en Batmobil också köpt en Delorean från Back to the future så är han min nya idol. https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20180615_1058&inO=1 undrar vad fö stolle som budar 230k.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Tvättat min pålitliga följeslagare då den ska säljas. Skoda Fabia 2013 som precis har passerat 5000 mil. I toppskick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 13 minuter sedan, skrev Abercrombie: Tvättat min pålitliga följeslagare då den ska säljas. Skoda Fabia 2013 som precis har passerat 5000 mil. I toppskick! Fem tusen spänn, sista priset kompis, jag komma på kväll å hämta, snabba affären! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Pendlar i ett soligt Flandern Trångt på tåget..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 (ändrad) Tog emot.Nerike han hade med snapsen till SILLA !!!!!! Ändrades Juni 22, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 12 timmar sedan, skrev AnTove: När man läser flashbacktråden om honom med alla länkar och domar som man har lagt upp. Så inser man att han har en ovana att inte betala för sig och byter efternamn då och då. Har gift sig med porr-skådis, varit med i idol och försöker att göra affärer Ryssland nu. Har även försökt att utge sig för att vara David Lee Roth och kränga skivor m.m. Varit väldigt driftig på fel sida om lagen. En sörlänning😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Firar midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 14 timmar sedan, skrev AnTove: Han verkar att vara en riktigt filur när man googlar på honom. Verkar att ha varit många turer kring bilen och kronofogden har försökt att ta den flera gånger sedan 2014. https://www.aftonbladet.se/nyheter/article19464686.ab Undrar lite hur en SRV container har hamnat i Arboga? Södertörns Renhållnings Verk ligger i Huddinge! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Midsommar Pattaya style 555 @piloten66 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Milfsommarn rullar på.. @piloten66 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Rensar jordgubbar....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Suger på en GT till fotbollen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2018 Dela Inlagd Juni 22, 2018 Åkt med halva styrkan till hudik och fira midsommar andra hälften är kvar och jobbar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu