Tallviking Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 25 minuter sedan, skrev thomas001: Kollar på när frun tvättar sin kärra. Kl. 7 imorgon drar hon och 3 av hennes polare till Pattaya for att parta i 4 dagar. Jag får stanna hemma och ta hand om våra 3 hundar,vattna hennes blommor,diska min egen disk m.m m.m TREVLIG MIDSOMMAR till er alla på MPR! Livet är hårt mot dom hårda ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Börjar ju bli som förväntat 55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Hebbe råkade ut för tusch-överfall!Vad står det?Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Börjar ju bli som förväntat 55555 Borde inte den här bilden ligga i tråden "Dagens tjej"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Börjar ju bli som förväntat 55555 Svart hår på en grisskär full farang För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Fotboll och en kallSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 När man ändå inte kunde sova för ryggjä***n så kan man ju vara snäll och skjutsa frugan till jobbet i regnvädret.. Grönkål och tagetes.. Underbart! Nu blir det en deckare i soffan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 timmar sedan, skrev ellim63: När man ändå inte kunde sova för ryggjä***n så kan man ju vara snäll och skjutsa frugan till jobbet i regnvädret.. Grönkål och tagetes.. Underbart! Nu blir det en deckare i soffan! Hoppas vi också får regn idag då vi blivit blåsta på allt utlovat regn den senaste veckan. Ha en riktigt skön midsommar och att det ryggonda försvinner. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Dagens promewalk avklarad i duggregn riktigt ruggigt ute väl hemma ett varmt Bad Yes ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 4 minuter sedan, skrev svampen: Dagens promewalk avklarad i duggregn riktigt ruggigt ute väl hemma ett varmt Bad Yes ! Sicken tur inget periskop i sikte 😁 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Tittar på helgens jobb,kan bli tufft,man får ligga i😀 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Har kollat när frun och hennes kompisar drar iväg till Feskebyn i 4 dagar. Här har det lastats in egenodlade bananer,mango,pappaya m.m som ska ges bort till polare som bor och jobbar i Pattaya. Fullastat. Och där drog dom iväg! Får skåla och käka sill ihop med dessa herrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Regn Regn Regn i Pennybridge så lite småspel på Lunch Travet Mantorp !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Gick snabbt att fixa maten till midsommar, räk och lax stubbe och lite dricka. Hoppas sambon gör iordning lite mat också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Eftersom jag jobbar hela helgen så tänkte jag överraska frugan med lite torsdagsmys! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Mera blomster på G... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 1 timme sedan, skrev MickeN: Gick snabbt att fixa maten till midsommar, räk och lax stubbe och lite dricka. Hoppas sambon gör iordning lite mat också. Är inte snapsen i svagaste laget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Hahaha Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 timmar sedan, skrev GreenValley: Är inte snapsen i svagaste laget? Det är smaken som gäller, pocenten går att fixa till. Har en annan i reserv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Hahaha 555 beställa vatten på Billabong då blir notan så 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Samma som inför varje storhelg, tar en bira och steker köttbullar! Nu premier i stugans nya kök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Skrockar lite fö mig själv.... Tur man bara skall till Willys norra och inte norröver idag alla stockholmare har proppat igen precis vi norra utfarten Gävle till bortom axmartavlan får hoppas att det ser bättre ut i morgon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: alla stockholmare har proppat igen precis vi norra utfarten Gävle till bortom axmartavlan Njae, de flesta av dem tror jag är hemvändare som ska fira midsommar hos Boa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 En dalahäst på täcket....jag som hatar leksand......55555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 Jag och frugan önskar alla vänner på MPR en riktigt trevlig Midsommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu