Nicholas Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Funderar på att olla Carola. [emoji39] Bert kommer säkert att pussa på tavlan när han ser den imorgon. Nu är den på plats. Ollad eller ej. Fanns en plansch som såg ut sådär när det begav sig.Hörde nog ihop med hennes första platta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 On 2018-06-12 at 18:16, skrev Abercrombie: Har just varit inne i min kommande bostad och fått mäta lite. Snart kan jag se ner på mina medmänniskor på riktigt... Vilket slott!! Har dom 7 -11? Stenbord? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 15 minuter sedan, skrev audirs2: Vilket slott!! Har dom 7 -11? Stenbord? 7 - 23 !!!!!!! Blindstyre “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 On 2018-06-17 at 20:52, skrev Kötthandlarn: Försöker gillra ngn slags fälla för alla flygande råttor (duvor) som dykt upp här under våren....... Under alla de år jag bott här har jag aldrig varit maken om duvor på balkongen........ Strajps kanske löser problemet?.......... Tunna böjbara plastdetaljer.... Nä, du är alldeles för snäll. Länk Hade själv bekymmer med en fågel tidigare - drog en massa 4 tumsspik genom en vanlig 2 tum 2 regel. Det hjälpte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 On 2018-06-15 at 21:18, skrev Kötthandlarn: Nu börjar ackorden sätta sig.......🎸 D Am Sorry, jag var naken C G D För det är så skönt att steka bacon naken................... Knacka på himlens dörr,,,,baklänges! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Försöker jobba, gick åt h-vete certifikatproblem kan endast lösas med att komma in på kontoret @Kenneth4618 är du i närheten och har tid att komma förbi på en köpp kaffe? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 26 minuter sedan, skrev Enis: Försöker jobba, gick åt h-vete certifikatproblem kan endast lösas med att komma in på kontoret @Kenneth4618 är du i närheten och har tid att komma förbi på en köpp kaffe? enis Han var i närheten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Kollar Polacker mot Senigaaaal kvällsmacka till Match skjöldes ner med Smuggel Hua !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Så sjukt påverkad man kan bli av något som nog med nära 100% säkerhet ej har hänt, jag bröt dock i det närmaste ihop... när jag fick det återberättat till mig. Som sagt var och hämtade mormor och en kusin till Pia idag på Arlanda Frugans kusin var redan hemma hos oss och lagade mat, på vägen hem så hämtade vi upp frugan som jobbat klart. Väl hemma styrlsa med medhavda grönsaker och frukter. Frugan stöp i säng utarbetat. Jag lära koppla upp mig på ett möte sittandes i vardagsrummet. Efter avslutat möte så kommer jag in i köket och möts av två lätt uppskrämda kvinnor, mormor satt lugnt kvar ute på altanen De hade alla tre "hört" en pojkröst ropa mormor, mormor på Thailändska "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 10 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Tunna böjbara plastdetaljer.... Nä, du är alldeles för snäll. Länk Hade själv bekymmer med en fågel tidigare - drog en massa 4 tumsspik genom en vanlig 2 tum 2 regel. Det hjälpte. Jo, men jag är ju en blödig jäkel och vill helst inte orsaka ngn skada på djur (vilket kanske talar direkt emot mitt yrkesval ) men här får de ju ett val att landa eller inte och det har funkat förvånansvärt bra för ingen fågelskit på balkongen ännu och inga döda duvor som resultat heller......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jo, men jag är ju en blödig jäkel och vill helst inte orsaka ngn skada på djur (vilket kanske talar direkt emot mitt yrkesval ) men här får de ju ett val att landa eller inte och det har funkat förvånansvärt bra för ingen fågelskit på balkongen ännu och inga döda duvor som resultat heller......... Jo jag förstår - och kanske är det så att människors yrkesval faktiskt egentligen inte säger ett jäkla jota om vem man egentligen är.... Hoppas du slipper fågelskit (Ja, alla typer av smuts) på balkongen framöver! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Inväntar tåget mot huvudstaden Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Lite historia på morgonen,mellan allt slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Benutrymme godkänt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 timme sedan, skrev striden: Inväntar tåget mot huvudstaden Skickat från min iPhone med Tapatalk Se upp för dårarna 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 6 minuter sedan, skrev Enis: Se upp för dårarna 😉 enis Jajemen 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Blå linjen mot Solna strandSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Nu är det bara två jobb en ledigt två jobb kvar av skitveckorna. Fy fasen vad folk handlar inför midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 On 2018-06-19 at 08:20, skrev Nicholas: Fanns en plansch som såg ut sådär när det begav sig. Hörde nog ihop med hennes första platta. Kan vara denna diamantplatta kanske. Främling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Ska ta en Maxburger på ÖSK:s Arena ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Kan vara denna diamantplatta kanske. Främling. Ollningen syns knappt.Snyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Smack! Där slog klockan 12! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Hur många barer finns inte i Pattis....o vem fan satt inte här #midsommarbörjarbra @piloten66 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Kollar på när frun tvättar sin kärra. Kl. 7 imorgon drar hon och 3 av hennes polare till Pattaya for att parta i 4 dagar. Jag får stanna hemma och ta hand om våra 3 hundar,vattna hennes blommor,diska min egen disk m.m m.m TREVLIG MIDSOMMAR till er alla på MPR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu