samet Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Är det matlagning eller är det inom jobbet? Det kan ju vara för att det bara är kul att leka med, iofs. Jobbet denna gång. Karolinska Institutet i Solna som visade vad de hade för grejer. I matlagning kan man göra glass riktigt snabbt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Jobbet denna gång. Karolinska Institutet i Solna som visade vad de hade för grejer. I matlagning kan man göra glass riktigt snabbt... Frystorkade blommor kan man också ordna ganska snabbt. Ah, jag tänkte att du hade gjort något skojigt på jobbet. Hade en del roliga grejer med kväve under kemin i skolan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 10 timmar sedan, skrev Enis: oj jag lyckades göra en @Naam kaeng 🤪 ligonkaka bakad enis Jag är övertygad om att det är ett elakartat telefonvirus som sprider sig som en löpeld - snart i var mans mobil.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Frystorkade blommor kan man också ordna ganska snabbt. Ah, jag tänkte att du hade gjort något skojigt på jobbet. Hade en del roliga grejer med kväve under kemin i skolanFrysta iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Nacka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Slit o släp igen 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Väntar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Dagens Promewalk 3.4 km sol blå himmel Pennybridge inte stekhett runt 20 lagom lite vindar ochså ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Min kollega for till USA och jag tipsade henne om restaurangkedjan Hooters. Tipset föll tydligen i smaken då hon nu har tatuerat in deras logga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 4 minuter sedan, skrev samet: Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... Hmm, jag brukar ha lösningar på sådana problem. Ordna dig en sysselsättning på t.ex MPR. Funkar finfint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... Byt till mitt kontor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 8 timmar sedan, skrev samet: Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... 2 timmar sedan, skrev Nicholas: 8 timmar sedan, skrev samet: Tråkar ihjäl... dagens arbete klart... ingen på kontoret att tjata med... men nästan 5 timmar kvar tills hemgång... Visa mer Byt till mitt kontor. Nä ta mitt.. Vi är tre i mitt gäng... två sjuka.... Sedan leverantörer som fått prognoser för flera månader sedan att vi behöver viss utrustning till en nyetablering ett visst datum... - Hmmm vi kan inte leverera det vi bestämt produkt A men ni kan få den här prylen X i stället - Enis.....får hjärtattack.... hur tänkte ni nu? NI har ju förslagit och börjat leverera produkt H och produkt S.... som passar med Produkt A. Hur kan ni då föreslå produkt X som är inkompatibel med H och S? Konsultfirman: Nääää det tänkte vi inte på men vi har ju inte gjort något fel för produkt X uppfyller ju produktspecen som vi gick in avtalet med för 5 år sedan Outsourcing suger getpung.... eller de som skött upphandlingen är enna analfabeter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Loungar på Arlanda... dags för en liten tripp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 (ändrad) Svårt att få med sig allt... Dessa två individer försökte checka-in... för tungt... packa om... försök igen... för tungt... Har nu i snart 10 minuter begrundat deras arbete. Packa om för att sedan kontrollera vikten... antagligen är totalvikten för hög... för de flyttar fram å tillbaka mellan väskorna utan att riktigt lyckas... Ändrades Juni 6, 2018 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Kaffe/Frukost på Brändåsen ! Mot ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Lite vit till mackan i loungen... denna gång i Muminland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Passerar Brahe Hus snart är.det polka i Gränna Ho Ho ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 En cykeltävling har samlat en liten skara publik. Jag kollar spektaklet från min balkong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Svängsta lite Drag Ho Ho ?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Fika på café..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 Sissådär hemma hos Hanken en gammal hojvän polarn köpte en Chappy !!! Till Lillgrabben? Själv åker Hanken Flat grym Hoj! Nu blir det kaffe & bulle Tjo Ho ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2018 Dela Inlagd Juni 6, 2018 dags att påbörja en lingonkaka deluxe enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 En ny hård dag,slit o släp 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 7, 2018 Dela Inlagd Juni 7, 2018 Konstaterar att bollarna krymper till russin om man sitter naken på balkongen innan solen kommit upp ordentligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu