Guest wUThai Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 3 timmar sedan, skrev samet: Ja det är första gången. Så vi försöker hitta på nått lite då och då. Hon följer med på en del jobb också för att se och uppleva Sverige. Bara sitta i Stockholm är ju inget vidare... det är ju bara en loten dålig del av Sverige. Måste ju visa de fina också... Vad har det med att visa en bild på darlingen? Vill du inte visa upp henne på MPR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Frugan är lika seg som dom flesta medlemmarna på MPR! Fan att det ska ta sån tid att göra sig ordning!? Går ju för fan snabbare och plöja 5 Rai risåker! Aja, fläkten går och ölen slinker ner! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Frugan är lika seg som dom flesta medlemmarna på MPR! Fan att det ska ta sån tid att göra sig ordning!? Går ju för fan snabbare och plöja 5 Rai risåker! Aja, fläkten går och ölen slinker ner! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Du borde vara i Stockholm och se Iron Maiden ikväll kryllar av lantisar som dricker öl på stan hehe.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Frugan är lika seg som dom flesta medlemmarna på MPR! Fan att det ska ta sån tid att göra sig ordning!? Går ju för fan snabbare och plöja 5 Rai risåker! Aja, fläkten går och ölen slinker ner! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Ni skåningar har nog fått AW om bakfoten. Då går man direkt till stället från jobb[emoji6]Trevlig Helg!Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Ni skåningar har nog fått AW om bakfoten. Då går man direkt till stället från jobb[emoji6]Trevlig Helg!Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Vet inte hur det är med skåningar? Men frugan jobbar ju med så jag slutade tidigare och så ska hon göra sig iordning.. Snarare risätarns som inte förstår vikten av vad AW betyder?! [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 2 timmar sedan, skrev wUThai: Just nu sitter jag och fundera om jag också ska starta en "tiggartråd". Den skulle typ heta... "hjälp en bartjej som har utseendet emot sig". När man hänger på vissa sunkbarer i Pattis eller Bangkok så är det ju ofta att en del av brudarna inte haft så tur med generna. Och då tänkte jag starta en tråd där man kan skänka lite deg till en ladydrink eller en ny mobil eller så... dom brudarna har ju inte det så lätt.. själv brukar jag oftast ge uglybitchens lite mer dricks då jag vet att dom inte har det så lätt... kanske slipper dom att bli utlösta av ett keff om man kan ge dom en slant. Finns ju många med good heart på MPR! Tycker det är en bra idé. Sätt upp mig på ett helrör till någon av besökarna, det går ju att supa dem snygga! 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Trädgårdsarbete pågår.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Efter att ha utfordrat katt, kanin och två hästar - så är det nu dags att förbereda käk till dotter.... Jovisst, biran är min förstås... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Gumman är lycklig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 2 timmar sedan, skrev wUThai: Just nu sitter jag och fundera om jag också ska starta en "tiggartråd". Den skulle typ heta... "hjälp en bartjej som har utseendet emot sig". När man hänger på vissa sunkbarer i Pattis eller Bangkok så är det ju ofta att en del av brudarna inte haft så tur med generna. Och då tänkte jag starta en tråd där man kan skänka lite deg till en ladydrink eller en ny mobil eller så... dom brudarna har ju inte det så lätt.. själv brukar jag oftast ge uglybitchens lite mer dricks då jag vet att dom inte har det så lätt... kanske slipper dom att bli utlösta av ett keff om man kan ge dom en slant. Finns ju många med good heart på MPR! Tycker det är en bra idé. Hamnoi brukar alltid sticka till de fula 3-4k, han har ett stort hjärta målarkludden. Han brukar även följa dem hem så de inte råkar ut för något på vägen, fler vardagshjältar behövs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Lämnar Stockholms skärgård och styr mot Tallinn med ett grabbgäng[emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev M33: Hamnoi brukar alltid sticka till de fula 3-4k, han har ett stort hjärta målarkludden. Han brukar även följa dem hem så de inte råkar ut för något på vägen, fler vardagshjältar behövs! Han har visst skickat en tshirt också, @hamnoi har stort hjärta Ändrades Juni 1, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 10 minuter sedan, skrev B747: Lämnar Stockholms skärgård och styr mot Tallinn med ett grabbgäng Skickat från min iPhone med Tapatalk Får huvudvärk bara av tänka på vad som kommer drickas. Vad mer som kommer ske får mig att ta kur Zitro direkt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 (ändrad) Tittar på när PD arbetar (nåja)....... Det är ngn speciell form av tillfredsställelse med att se andra arbeta medans man själv dricker grogg....... Extra gött att han röjer framför sommarstugan........ Ändrades Juni 1, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 2 timmar sedan, skrev Fredman: Sätt upp mig på ett helrör till någon av besökarna, det går ju att supa dem snygga! 😜 Ett helrör var lite väl snålt. Vet du hur jävla fula en del är?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Sitter i en uber med en snygging! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 6 timmar sedan, skrev L64: Sitter i en uber med en snygging! Försökte mig på det där jävla Uber i Sthlm, inte fan kom det någon bil......så den appen har åkt i sopkorgen, tur det finns riktiga taxin!! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Försökte mig på det där jävla Uber i Sthlm, inte fan kom det någon bil......så den appen har åkt i sopkorgen, tur det finns riktiga taxin!! Man måste öppna appen välja adress och beställa. Ingen magi. Ladda ner en app och det kommer automatiskt en bil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 19 minuter sedan, skrev samet: Man måste öppna appen välja adress och beställa. Ingen magi. Ladda ner en app och det kommer automatiskt en bil... Naturligtvis gjorde jag så, beställde en viss tid till centralstationen Sthlm, men det dök inte upp någon bil. Nu är appen borta, och jag har gett den bottenbetyg på play Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Jag använde Uber när jag var i Dominikanska rumpubliken, det funkade skitbra. Skönt att chauffören visste vart jag skulle samt att det aldrig var nåt tjafs om priset. Jag är ûbernöjd... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 37 minuter sedan, skrev samet: Man måste öppna appen välja adress och beställa. Ingen magi. Ladda ner en app och det kommer automatiskt en bil... 5 minuter sedan, skrev Benriach: Jag använde Uber när jag var i Dominikanska rumpubliken, det funkade skitbra. Skönt att chauffören visste vart jag skulle samt att det aldrig var nåt tjafs om priset. Jag är ûbernöjd... Är säkert bra, men tydligt att jag och Uber inte är kompatibla....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Försökte mig på det där jävla Uber i Sthlm, inte fan kom det någon bil......så den appen har åkt i sopkorgen, tur det finns riktiga taxin!! Funkar mycket bra i Thailand. Alltid inom 10 minuter kommer bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 24 minuter sedan, skrev JJC: Funkar mycket bra i Thailand. Alltid inom 10 minuter kommer bil. Mja.....inte på landet tror jag 555544 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Överraskade morsan med en blomma till balkongen.. Och så blev det en ampel till oss själva också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Försökte mig på det där jävla Uber i Sthlm, inte fan kom det någon bil......så den appen har åkt i sopkorgen, tur det finns riktiga taxin!! Sverige och Uber kan kvitta numera men ute i den stora världen är det klockrent... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu