Wwax Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Forsoker att organisera upp mina hårddiskar med att lägga filmer, svenska serier, utländska serier, svenskt från tv, dokumentärer, kulturfilmer och musik.på olika diskar. DSCF3161.JPG Du borde investera i ett NAS. En sån här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1849004 Och två sånna här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1335006 ca 4000:- så har du 6TB att leka med, alternativt 3TB om du vill ha speglat DVS backup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Har precis vinkat av CSI som varit här och dokumenterat det jag upptäckte och beskrev tidigare i De var snälla att dela med sig av sina foton. Mystiska spår vid förådsdörren Lika så vid garageporten Brevlådan där morgontrött Herr Enis hämtade morgontidningen Fyndplatsen där föremålet låg under lite pudersnö. Det ekivoka föremålet. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Dansar på bordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Dricker ett glas amorone efter jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 21, 2014 Dela Inlagd Februari 21, 2014 Hade ett ärende nere på Eriksberg som är avklarat och nu spatseras det lite granna Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Forsoker att organisera upp mina hårddiskar med att lägga filmer, svenska serier, utländska serier, svenskt från tv, dokumentärer, kulturfilmer och musik.på olika diskar. DSCF3161.JPG NAS Network Attached Storage. Enklare, säkrare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Du borde investera i ett NAS. En sån här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1849004 Och två sånna här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1335006 ca 4000:- så har du 6TB att leka med, alternativt 3TB om du vill ha speglat DVS backup. Får fundera på detta. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Har precis monterat fast 2 rostfria muggar på hojen till bland annat vattenflaskhållare BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Har precis monterat fast 2 rostfria muggar på hojen till bland annat vattenflaskhållare 004.JPG ser klockrena ut för att passa 2st kalla Chang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Sitter på Espresso Brasil och njuter av ditten o datten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Tar en bira med Hamnoi och fru. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Sitter hemma och suger på en st Eriks rachbier som glider ner utan motstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Tar en bira med Hamnoi och fru. Wish i was there... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 (ändrad) Tvättar bilen Ändrades Februari 22, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Är på shoppingtur här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Tvättar bilen I det här saltvädret? dom kommer ju att salta som tokar inatt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 (ändrad) Konstaterar att jag inte är ensam ledsam man idag Enis Ändrades Februari 22, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1393072866.353183.jpg Konstaterar att jag inte är ledsam man idag Enis Konstaterar att Enis är vid Valbo köpcentrum, och tillika har ett ledsamt rättstavingsprogram aktiverat i sin smarta telefon Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1393072866.353183.jpg Konstaterar att jag inte är ensam ledsam man idag Enis Som nam na... Som man bäddar får man stå å sova i garderoben. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Läskar mig medan de andra sitter på svärföräldrarnas veranda och äter.. .. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Lite lugnande medel efter shopping Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 (ändrad) G Ändrades Februari 22, 2014 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Pustar ut efter ha monterat ihop min bortskämda lilla apas namnsdagspresent Byrå + skrivbord + matta Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Pustar ut efter ha monterat ihop min bortskämda lilla apas namnsdagspresent ImageUploadedByMaipenrai1393094103.848683.jpg Byrå + skrivbord + matta Enis Ser ut som kvalitetsprodukter från IKEA! Vi köpte förra veckan ett liknade skrivbord och det var bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 22, 2014 Dela Inlagd Februari 22, 2014 Ser ut som kvalitetsprodukter från IKEA! Vi köpte förra veckan ett liknade skrivbord och det var bra. Bara för att det hållt en vecka så behöver det inte betyda att det är kvalite... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu