Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Dags att inta midsommarbuffén. DSC_01271.jpg Färskpotatis och sill är ganska överskattat Krya på dig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Dags att inta midsommarbuffén. DSC_01271.jpg Krya på dig grabben.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Kikar på tv på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Normal svensk midsommar? Näää, inte i år. Började snabbt med en grill. hunden ska oxå ha mat, det kan vara en av dom här kycklingfötterna. Sedan kanske eller jag vet inte. Dansas det kycklingdans under domares överseende. eller är det bara ett lyckoskott med kamera? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Sitter och räknar lite Bahtingar nu när jag har växlat in allt skrammel. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Tar en bärs och läser vad ni skriver för oförskämdheter BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Sitter här å funderar på om jag ska sitta kvar här som det lik jag känner mig som, eller om jag ska gå upp till Hamnoi å ta en bärs å en pizza... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Just nu skriver jag ett inlägg i denna tråd på MPR. EDIT: MVH Tommy Ändrades Juni 22, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Just nu skriver jag ett inlägg i denna tråd på MPR. MVH Tommy Kan vi få en bild på det då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Sitter här å funderar på om jag ska sitta kvar här som det lik jag känner mig som, eller om jag ska gå upp till Hamnoi å ta en bärs å en pizza... {style_image_url}/attachicon.gif 1371895283359.jpg Ja inte kan du sitta och häcka i en gammal Södertäljetröska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 På väg t Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Varit på bryggan en timme med tre metspön som frugan, barnbarnet och en kusin manövrerade. En annan fick sköta maskeriet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Just nu skriver jag ett inlägg i denna tråd på MPR. EDIT: error-laptop-cartoon-15908596.jpg MVH Tommy Fixat! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Snart blir det godis hos stjärnkocken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Ska sätta mig i lugn och ro och titta på detta. Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Magiskt bra. Bara man får vara ledig nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Letar efter någon chaffis som är sugen på en liten extrasväng. Men verkar svårt.. Göteborg-båtsfjord-Vestby-Milano-Göteborg-Vestby.. Kanske ska åka själv istället för Östersund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Tar ett glas rött hemma hos den ytterst trevliga familjen hamnoi. Han skickar en hälsning och önskar Hc en fortsatt trevlig midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Sitter här å funderar på om jag ska sitta kvar här som det lik jag känner mig som, eller om jag ska gå upp till Hamnoi å ta en bärs å en pizza... 1371895283359.jpg Det där rodret, det är väl nostalgi pimpat va? Skulle tro att det är äldre än stollen som sitter bakom det Ändrades Juni 22, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Haha underbart... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det där rodret, det är väl nostalgi pimpat va? Skulle tro att det är äldre än stollen som sitter bakom det Det är nytt, men gjort så de ska se gammalt ut... Holländare e ju tokiga i gula lampor och vita stora gamla rattar. .. Tyvärr e ju inte kabelhärvan som ramlar ut här vid rattstången speciellt snygg... (original knapparna som sitter i original ratten) Men det ska åtgärdas vid nästa hollands resa. då får dom bygga in knapparna vid någonstans i instrumenten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Haha underbart... Ja verkligen,den satt som ett skott i äggalådan Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det där rodret, det är väl nostalgi pimpat va?Skulle tro att det är äldre än stollen som sitter bakom det Ser ut så på gamla södertäljetröskor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det blev grillat igen så pappa kan ta sig ett glas under matlagningen. Nu har dottern precis smakat min älsklings papaya pok pok ( somtam ), å grabben har skitkul åt det. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu