Kötthandlarn Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 18 minuter sedan, skrev Tallviking: Var alltid kul att åka upp och köra "Vänerövningen" tillsammans med F7 Såtenäs Mmmm, det är dags att rusta upp slagkraften i försvaret........... Å då hoppas jag att man kan se mer moderniserade fartyg i Trollhätte kanal......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Frugan fortsätter med kampen mot ogräset... Och jag har lagat mat och lagt lårfile'er från majskyckling i en god marinad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Slappar i SAS loungen innan hemfärd mot BGO. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 5 minuter sedan, skrev Broskan: Slappar i SAS loungen innan hemfärd mot BGO. //Broskan Paraplyet med hoppas jag, där får de ju nästan lika mycket regn om året som på Phuket! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 1 timme sedan, skrev Tommy: Paraplyet med hoppas jag, där får de ju nästan lika mycket regn om året som på Phuket! MVH Nja vi hade bara 276 regndagar förra året Regnkläder och paraply har man alltid med sig vart man än går. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Firar en lyckad travhelg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Ska möta frugan i China Town “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Äntligen lunch... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ska möta frugan i China Town Ja de är gott om dom hos dig... kinakrogarna alltså... Jag gick en blandning av thai å biltema. Wokad korv... Å papayasallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 (ändrad) Dagens Promewalk avklarad 3.7 km nu står jag & skjöljer av Färskpotäter! På radion spelas Liverpool Music !!!! Högtrycket fortsätter i Pennybridge detta måste va Rekord väder för Maj ? Ändrades Maj 28, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Tvättar svensk färskpotatis med min Hilti potatistvätt Fördelen med denna är att även Batting kan använda den då det går att välja höger eller vänstertvättad potatis. Resultatet blir rätt bra och är man inte kräsmagad så går den även att använda till andra hushållssysslor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Letar efter @Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Letar efter [mention=9030]Peolito[/mention] Gick från kontoret på Stora Nygatan 14.45 så det var nära idag [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 45 minuter sedan, skrev Peolito: Gick från kontoret på Stora Nygatan 14.45 så det var nära idag Skickat från min iPhone med Tapatalk Rackarns... snart så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Vattnat lite blommster dricker i värmen ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Ställer mig vid spisen och börjar förbereda basen för kvällens käk.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 Kökspyssel...fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 On 2018-05-27 at 18:40, skrev Broskan: Slappar i SAS loungen innan hemfärd mot BGO. //Broskan Ser ju ut som en gammal bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser ju ut som en gammal bild Fast brödet såg färskt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser ju ut som en gammal bild Ja väldigt gammal snart ett dygn har gått. Så här såg det ut sist jag åkte. Ändrades Maj 28, 2018 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 Konferensdag[emoji274][emoji41]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Konferensdag Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Ser ut som Krägga herrgård... F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 Ser ut som Krägga herrgård... Krägga var det. Trevlig miljö för att bygga broar[emoji6]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 5 minuter sedan, skrev Nilsson68: Krägga var det. Trevlig miljö för att bygga broar Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Måste ha gått åt många kalla för ute aktiviteter. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Krägga var det. Trevlig miljö för att bygga broar Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Har ni möjlighet att påverka valet av plats så vill jag varmt rekommendera Garpenbergs Herrgård. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu