M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Ja trodde du fick den i damens drink ha ha Ja, så tokigt det kan bli. Men av någon anledning blir det ju oftast lite tokigt när du skriver / försöker tänka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Studerar benutrymme. Dessutom luftar jag mina fötter och sprider odören i ett fullsatt flyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Studerar benutrymme. Dessutom luftar jag mina fötter och sprider odören i ett fullsatt flyg. Jag flög från OSL-STO SK486 för ett par timmar sen snudd på ståplats. Körde du samma sträcka? //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 tar en organic TT o kollar in bruttans odling. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 55 minuter sedan, skrev Abercrombie: Tack, ja det stämmer. Vart snabba ryck så jag lär stå med dubbla hyror ett tag men det får gå. Står över Thailand i sommar. Grattis till den nya bostaden🤩 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 timme sedan, skrev M33: Prosecco, bok, musik, balkong och en härlig fågelskit på rutan... Jaså, du är också omgiven av idi*ter! Själv är jag gul med röda inslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 6 minuter sedan, skrev Fredman: Jaså, du är också omgiven av idi*ter! Själv är jag gul med röda inslag. Det var så varmt så jag orkade bara med det röda i början men känner igen en hel del.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Just nu en GT på andra sidan Nyhavn. Mackan hade blivit halvnöjd iaf. Hendricks gin såklart dock ingen gurka eller svartpeppar. Men jävla vad gott det är! God Tonic var det med! Lite blandat från Köpenhamn och Nyhavn. En bild på en snubbe som dansade och sjöng 80 tals disco.. Det är Hamnoi som knäcker extra om ni undra?! Jag gav ha en cider och han blev helt till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Var jag önskade att jag varVar jag är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Precis nyss, skrev wUThai: Just nu en GT på andra sidan Nyhavn. Mackan hade blivit halvnöjd iaf. Hendricks gin såklart dock ingen gurka eller svartpeppar. Men jävla vad gott det är! God Tonic var det med! Thomas Henry är det inga fel på men plastmuggar....Va fan, campar ni eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Thomas Henry är det inga fel på men plastmuggar....Va fan, campar ni eller? Nja, nästan... Det är hål i väggen servering så jag förnodar att man inte får servera i glas. Men det smakar bra och utsikten är det inge fel på. Plastmugg funkar i detta läget. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 3 minuter sedan, skrev wUThai: Nja, nästan... Det är hål i väggen servering så jag förnodar att man inte får servera i glas. Men det smakar bra och utsikten är det inge fel på. Plastmugg funkar i detta läget. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Men glasflaska gick bra? Ser gött ut i vilket fall, simma lugnt och försök att inte tjata hål i huvudet på Danskarna. Om en liten stund kommer facit på den perfekta GT:n.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Waow, du bor inte i Hammarkullen som @M33 555555555 NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 7 minuter sedan, skrev wUThai: Nja, nästan... Det är hål i väggen servering så jag förnodar att man inte får servera i glas. Men det smakar bra och utsikten är det inge fel på. Plastmugg funkar i detta läget. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Taskig sol vännen men det blir nog bra till slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 21 minuter sedan, skrev wUThai: Just nu en GT på andra sidan Nyhavn. Mackan hade blivit halvnöjd iaf. Hendricks gin såklart dock ingen gurka eller svartpeppar. Men jävla vad gott det är! God Tonic var det med! Lite blandat från Köpenhamn och Nyhavn. En bild på en snubbe som dansade och sjöng 80 tals disco.. Det är Hamnoi som knäcker extra om ni undra?! Jag gav ha en cider och han blev helt till sig. Ha det så gott min gode Wuttis!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Men glasflaska gick bra? Ser gött ut i vilket fall, simma lugnt och försök att inte tjata hål i huvudet på Danskarna. Om en liten stund kommer facit på den perfekta GT:n.... Dansk logik? Same same thai? [emoji6]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Hallonsaft och den sista av sex böcker om Joona Linna av Kepler. Läste nyss ut den 5:e. Grymt spännande böcker. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Dök in på Dubliner, var tvungen och lätta på pissblåsan. Blev en öl och en dubbel Talsiker. Nu mår man bra igen! 👊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Taskig sol vännen men det blir nog bra till slut Hahaha! Solen har skint hela dagen lång! Gäller att lyfta blicken över glaset så ser man solen med! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Då jag har förstått att många outbildade inte vet hur man gör en GT så kommer här en snabb instruktion. Ta fram rätt ingredienser, dvs Hendricks, Fever Tree, gurka och pepparkvarn. Häll en generös mängd Hendricks i ett glas, med fördel ett glas från erkänd designer. Is, ja det är kallt vatten som har uppnått fast form, lägg i glaset. Gurkan hyvlas med osthyvel, inte några cm-tjocka skivor ala Bengan. Får väl erkänna att kniven är snyggare än osthyveln så bilden är något arrangerad Fyll på med Tonic, och köp inte någon skittonic. Det skall vara Fever-tree eller Fentyman. Dra ett par varv med pepparkvarnen, ja det måste vara en pepparkvarn Bengan. Så här skall det se ut, inga jävla campingmuggar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 12 minuter sedan, skrev M33: Då jag har förstått att många outbildade inte vet hur man gör en GT så kommer här en snabb instruktion. Ta fram rätt ingredienser, dvs Hendricks, Fever Tree, gurka och pepparkvarn. Häll en generös mängd Hendricks i ett glas, med fördel ett glas från erkänd designer. Is, ja det är kallt vatten som har uppnått fast form, lägg i glaset. Gurkan hyvlas med osthyvel, inte några cm-tjocka skivor ala Bengan. Får väl erkänna att kniven är snyggare än osthyveln så bilden är något arrangerad Fyll på med Tonic, och köp inte någon skittonic. Det skall vara Fever-tree eller Fentyman. Dra ett par varv med pepparkvarnen, ja det måste vara en pepparkvarn Bengan. Så här skall det se ut, inga jävla campingmuggar! Då jag har insikt i alla möjliga forum så ser jag att du inte skivar potatis med Porsche filékniv. Själv undersöker jag mya benutrymmen. Givetvis är air pollution av olidlig odör involverad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag har insikt i alla möjliga forum så ser jag att du inte skivar potatis med Porsche filékniv. Själv undersöker jag mya benutrymmen. Givetvis är air pollution av olidlig odör involverad. haha, misstänkte att jag visste vem XXXXYY var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Skall slå en bea... Till den blir det Black Angus och Skare biff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Skall slå en bea... Till den blir det Black Angus och Skare biff Själv slår jag i mig en snableöl. Godare och bättre kräm! [emoji109]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 40 minuter sedan, skrev samet: Skall slå en bea... Till den blir det Black Angus och Skare biff Vilken typ av senap kör du i, dijon, skånsk grov eller mesig slotts? För du fuskar väl inte och kör utan hoppas jag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu