Kenneth4618 Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 4 timmar sedan, skrev rolba: Jag har gjort mig av med mina vapen. Tänkte mest på om det dök upp något oregistrerat. Ska börja jaga nopples? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Kollar på ev ny bostad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 8 minuter sedan, skrev Abercrombie: Kollar på ev ny bostad. Jobbarkompisen bor högst upp i andra huset..6 rum och kök med hyfsad utsikt åt tre håll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev ellim63: Jobbarkompisen bor högst upp i andra huset..6 rum och kök med hyfsad utsikt åt tre håll! Häftigt. Detta var en tvåa på våning 12. Har tackat ja men är blott nummer 5 i kön. Håll tummarna! Ändrades Maj 21, 2018 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) Tänt Grillen öppnat.en kall !!!!! Så kom PattisRäven Tjorven förbi på en köpp ! Kanonväder Pennybridge !!!!!!!! Frugan börjar med Vings Ho Ho Ändrades Maj 21, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) On 2018-05-20 at 14:46, skrev Benriach: ... Känner en Pauli, han brukar sitta på på Vip läktaren för han sponsrar dom gröna! Ringer jämt å vill att man skall vara med, fjotboll,,,,näää! Ändrades Maj 21, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: Tänt Grillen öppnat.en kall !!!!! Så kom PattisRäven Tjorven förbi på en köpp ! Kanonväder Pennybridge !!!!!!!! Frugan börjar med Vings Ho Ho Och nu lite Gris Nöff Nöff ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Igår var det stora planterardagen! Två sorters tomater.. I den bruna lådan blir det vattenspenat (pak boong) förhoppningsvis, till höger basilika och till vänster grönkål som ska ut i landet så småningom... Thaibasilika.. Två sorters chili som ska få stanna inomhus.. Och så lite blomster... Visst är det vackert! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ska börja jaga nopples? Man vet aldrig vad det dyker upp för ohyra på bakgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 rakat bort lite varulslockar, blodvite så nu dyker väl Dracula upp också enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Nu har jag ätit frukost, jag fick hjälp av dessa.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 13 timmar sedan, skrev svampen: Tänt Grillen öppnat.en kall !!!!! Så kom PattisRäven Tjorven förbi på en köpp ! Kanonväder Pennybridge !!!!!!!! Frugan börjar med Vings Ho Ho Du får 7 av 10 kolbitar för renheten på detta grillgaller. Mvh Grillgallerinspektionen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Idag fick jag skicka iväg svågern för att serva bilen den har nu gått 4000 mil. Han kom nyss tillbaka och servicen gick på 4100 baht, det var en stor service. Lägger in en gammal bild på pärlan.😁😁😁😁 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 5 minuter sedan, skrev nissehult_13: Idag fick jag skicka iväg svågern för att serva bilen den har nu gått 4000 mil. Han kom nyss tillbaka och servicen gick på 4100 baht, det var en stor service. Lägger in en gammal bild på pärlan.😁😁😁😁 4000 mil, knappt inkörd ju 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Kompenserar lunchen med en dessert på gågatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 (ändrad) Tar igen mig lite i favorithörnet. Putsat några fönster och rastat snabeldraken Nilfisk. Onsdag och torsdag blir det jobb. Hå Hå Ja Ja!!!!! Det är bara slit å släp hela tiden Ändrades Maj 22, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Lite rast,tittar på fräsen sådan skulle man ha till potatislandet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Nån måste ju vara där också?Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 Finaly..Benutrymme check.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 A beer with a wiew! Slut på friden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 Äntligen hemma.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Kollar på Stanley cup semifinal (match 7) Washington vs Tampa Bay med världens bästa lag och spelare. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Kollar på Stanley cup semifinal (match 7) Washington vs Tampa Bay med världens bästa lag och spelare. Dessa två fick 2 minuter var i utvisning för att de slogs, sen började de att slåss igen så fort de kom in på isen och då fick de 4 minuter var till. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Gjort några ärenden och skjutsat morsan till frisören, nu ska sportvolvon tvättas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Dagens promewalk avklarad vart en körv hos handlarn på hemvägen som fick nya skyltar idag ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu