samet Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Det fixar syrran......jag försöker få liv i morsans robot... Sent from my SM-A910F using Tapatalk Din syrra har några fler kilon än min gumma... när hon kör fast med kundvagnen på ICA är det skorna som slirar och glider Så gräsklipparen är ingen idé att tänka på ens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 2 timmar sedan, skrev samet: Nja... nått måste jag väl göra. Hon sköter ju allt annat exemplariskt. Dessutom är det ingen drivning på hjulen så är nog lite för tungt. Gör som jag. Jag mailade grannen och sa att jag låg hemma i "Mancold" och undrade om han kunde hjälpa mig Gräsmattan vart klippt inom en timme Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 2 timmar sedan, skrev Benriach: ... Hoppas ni vinner........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 funderar på hur stor skottkärra man kan komma att behöva hoppas inte alla dessa är pollinerade/befruktade enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Hur hamnade man här[emoji41]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: funderar på hur stor skottkärra man kan komma att behöva hoppas inte alla dessa är pollinerade/befruktade enis Så där tänker man varje år....man vill ha äpplen men i lagom mängd, men så blir det ju aldrig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Vilar efter en ansträngande tvättdag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Multitaskar så hör på en söndag....... Puttrat lunchlådegryta......... Samt storstädar samtidigt........... Man har haft hela vintern på sig för detta tveksamma nöje, å så väljer jag en dag när det kokar mot det sydläge vardagsrummet har......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 (ändrad) Begrundar helgens framsteg. Mycket jobb men bra med skensystem till köksskåpen i alla fall. Ändrades Maj 20, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 1 minut sedan, skrev Mankan: Begrundar helgens frsmsteg. Mycket jobb men bra med skensystem till köksskåpen i alla fall. Jäklar vilket jobb..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Lugnar nerverna med ett glas vin till hockeyn.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 VM guld VM guld VM guld VM guld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 19 timmar sedan, skrev Soengsang: Försöker reda ut våra bössor sen farsan gick bort för ett par månader sedan... Är ju lite oklart vems som e vems, typ drygt 30 år sen jag köpte mina, och hittar inte en tror jag? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Får du nån över så kan jag ta den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 18 timmar sedan, skrev Cavemannen: Har du inte lärt frugan hur gräsklipparn fungerar? 18 timmar sedan, skrev samet: Nja... nått måste jag väl göra. Hon sköter ju allt annat exemplariskt. Dessutom är det ingen drivning på hjulen så är nog lite för tungt. 50 kg thaikäring brottas i djungeln med Biltemaklipparen Hur svårt kan det va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 4 minuter sedan, skrev rolba: Får du nån över så kan jag ta den. Nja, tror vi kan skriva över dem på mig o syster, man får väl ha normalt 4st om jag minns rätt.... Men å andra sidan har vi redan 2 på oss var, och man får väl ha 6 om särskilda behov föreligger.....får se hur det blir. Frågan är hur det fungerar när jag är skriven utomlands, i värsta fall så funkar inte det o syster får ta alla...frågan är vad som händer med mina jag redan har då? Har aldrig tänkt på detta. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Nja, tror vi kan skriva över dem på mig o syster, man får väl ha normalt 4st om jag minns rätt.... Men å andra sidan har vi redan 2 på oss var, och man får väl ha 6 om särskilda behov föreligger.....får se hur det blir. Frågan är hur det fungerar när jag är skriven utomlands, i värsta fall så funkar inte det o syster får ta alla...frågan är vad som händer med mina jag redan har då? Har aldrig tänkt på detta. Jag har gjort mig av med mina vapen. Tänkte mest på om det dök upp något oregistrerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev rolba: Jag har gjort mig av med mina vapen. Tänkte mest på om det dök upp något oregistrerat. Ahhhh.....ja det stod två knallpulver inne i skåpet, syrrans grabb ställde dit dem då han var 6år 5555555 Ändrades Maj 21, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Tvätt Måndag skönt när man kan hänga ut tvätten blir en friskare doft ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Å sissådär fått upp stora paraflaxet på framsidan ikväll blir det kolgrillat & ett par BLÅ !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 1 timme sedan, skrev svampen: Tvätt Måndag skönt när man kan hänga ut tvätten blir en friskare doft ! Har pollenstormen lagt sig hos er så man slipper gula kläder? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Fika med frun och sonen på Aker brygge...Rådhuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 1 timme sedan, skrev Enis: Har pollenstormen lagt sig hos er så man slipper gula kläder? enis Yes va värst mån-fre förra veckan ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Dax för sonen att bada.En rik knös köpte två lägenheter för typ 250 mille för ett par år sedan uppe till vänster i bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Lite fler badande barn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 Kan tycka sanden är lite väl grovkornig för min smak.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu