ellim63 Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 På G med ett glas rosé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Nu ... bubbel .... Chok dee kaap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Youtubeknarkar........ Freudian Slip Productions är en ny favorit i humorträsket....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 1 minut sedan, skrev Nakhon: Fan, Coronaspel var sjukt längesedan...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fan, Coronaspel var sjukt längesedan...... Jag tänkte precis detsamma, jag kan inte minnas att jag spelat sedan man gick i högstadiet och sprang på fritidsgården, och det är sjukt länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 39 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag tänkte precis detsamma, jag kan inte minnas att jag spelat sedan man gick i högstadiet och sprang på fritidsgården, och det är sjukt länge sedan. Vill minnas att jag fick ett i julklapp tillsammans med min bror men det slutade mest med att vi använde "stötarna" som svärd och slog skiten ur varandra istället...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 34 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vill minnas att jag fick ett i julklapp tillsammans med min bror men det slutade mest med att vi använde "stötarna" som svärd och slog skiten ur varandra istället...... Haha, jag har exakt samma minnesbilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 (ändrad) On 2018-05-11 at 21:48, skrev scorpio63: Blanda inte ihop mig med Clion tack. Jag kan nog dumma mig ändå. Clirre vs Scorpio.. Ingen aning faktiskt 😎 Ändrades Maj 19, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 On 2018-05-13 at 21:16, skrev Tallviking: Den var en hyllning till Metoo-rörelsen så det var enbart därför den vann...... Dumheter.. Låten va bäst helt enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Spanar in grannarna från min balkong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 En Köpp.svart & Kanelbulle på altan Gött väder Pennybridge ! Trevlig Söndag på Er ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Försöker reda ut våra bössor sen farsan gick bort för ett par månader sedan...Är ju lite oklart vems som e vems, typ drygt 30 år sen jag köpte mina, och hittar inte en tror jag?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Varmt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 pollen är det gott om enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Samlar mental styrka att gå ut och klippa gräsmattan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Samlar mental styrka att gå ut och klippa gräsmattan Har du inte lärt frugan hur gräsklipparn fungerar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Har du inte lärt frugan hur gräsklipparn fungerar? Nja... nått måste jag väl göra. Hon sköter ju allt annat exemplariskt. Dessutom är det ingen drivning på hjulen så är nog lite för tungt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Samlar mental styrka att gå ut och klippa gräsmattan Det fixar syrran......jag försöker få liv i morsans robot...Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Tur att det snart är lön..., 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Ett djävla liv på tunnelbanan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 HU61 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Pillat räkor till middagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu