frason Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 1 hour ago, clion said: Som sålde att hon skulle stanna med honom Hur svårt kan de va å förstå Han har kulor Sen efter det när hon bodde med honom ock min älskade Joel Som hon visste Jag hyrde bilar varje gång ja skulle ha Joel Hon gav mig 10.000 tusen och sa köp en bil Ja gjorde det hittade en Saab 9.3 02 12.000 mil som bilförsäljaren ville ha 10.000 jag prutade ner den till 7.000 och fick den Och den har jag haft i 2 år nu den går perfekt Visste att det skulle bli så mycket frågor Jaq får så mycket frågor varje gång ja skriver så ni får vänta Nu har jag bara en Stockholmare kvar Och tänkte lyssna på musik och relaxa Så jag kör det nu Vi hörs på Freda då jag fått Pensionen Klockrent. Varför såldes snik-mercan då? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 Planterat två sorters rosor bredvid pionen... Hoppas det blir fantastiskt vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 Tittar på småfåglarna och återställer vätskebalansen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 Ska dricka en IPA. På ett riktigt sunkigt hotell. Quality var fullbelagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 åkte precis på en blåsning men allt var i sin ordning och konstapeln önskade mig en fortsatt trevlig kväll enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Ellen och jag vaktar soffan efter morgonens rehabpass. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 17 timmar sedan, skrev clion: De var hon läs för Fabian Vem tusan är nu Fabian. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Tar en Svampfika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 En Svampfika igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Tar en paus på taket och njuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Tråkigt jobb man har med att Svampfika och åka CAB i solskenet på “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Klipper gräset och upptäcker enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 7 timmar sedan, skrev samet: Tar en paus på taket och njuter "Hoddinge"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 slåss med skogsmygg, större en sparvhökar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2018 Dela Inlagd Maj 15, 2018 Tvättade ett gäng förkläden samtidigt, var nog inte så lämpligt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 Sista dagen på sommarlovet, filmtajm a la Sherlock Gnomes. Tur sätena är stora nog att rymma både pojk och popcorn Sen får det bli spring tajm för att bränna lite energi. En ostburgare med pommes på Burger King bygger snabbt upp tuffheten i 6-åringen. Sätt dig ner nu så pappa får visa den arbetande halvan hur bra man kan ha det om man låter bli att jobba Somnade som en stock och upp i ottan för första dagen i "riktiga" skolan efter att plågat lärarna på Kindergarten i 3 år. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 4 timmar sedan, skrev SatanG: Sista dagen på sommarlovet, filmtajm a la Sherlock Gnomes. Tur sätena är stora nog att rymma både pojk och popcorn Sen får det bli spring tajm för att bränna lite energi. En ostburgare med pommes på Burger King bygger snabbt upp tuffheten i 6-åringen. Sätt dig ner nu så pappa får visa den arbetande halvan hur bra man kan ha det om man låter bli att jobba Somnade som en stock och upp i ottan för första dagen i "riktiga" skolan efter att plågat lärarna på Kindergarten i 3 år. / SatanG Direkt till Oxford eller? Han har stora fötter? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 Konstaterar på morgonpromenaden att det var inte alla som överlevde natten. Fast det var nog några nätter sedan. Stinker som fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 Dagens promewalk kanonväder Pennybridge halkade in på Boa ochså ett par kalla till kvälla ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 Påväg hemåt från Uppsala... ser en tampong gå in för landning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 (ändrad) Tar en kall på altan polarn kom förbi på Java ! Ändrades Maj 16, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 En kall på altan. Termometern visar 30 grader. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 Snus och en god bok i kvällssolen.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 3 minuter sedan, skrev ellim63: Snus och en god bok i kvällssolen.. Underbart! Sämre kan man ha det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2018 Dela Inlagd Maj 16, 2018 (ändrad) 48 minuter sedan, skrev ellim63: Snus och en god bok i kvällssolen.. Underbart! Ränsa stenläggning Hi Hi Ändrades Maj 16, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu