Nakhon Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Morronpilsner & organisk rening av badvattnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 5 timmar sedan, skrev Nakhon: Vänster på bilden då..? Det kallar jag min snickarbod. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 (ändrad) Tagit en promenad i det fantastiska vädret. Fullt på campingen Grönt och fint nu Ändrades Maj 13, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Vad har jag gjort för ont i livet?? 4 thaitjejer skall shoppa... å tydligen skulle jag köra bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Idag är det tvätt & städ Söndag blir väl en promewalk efter lunch sol blå himmel i Pennybridge Trevlig Söndag MPR:are! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev samet: Vad har jag gjort för ont i livet?? 4 thaitjejer skall shoppa... å tydligen skulle jag köra bilen och betala. Livet är hårt och tufft. 😀 Ändrades Maj 13, 2018 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 On 2018-05-11 at 19:11, skrev jlh66: Om man hårdgranskar möstret i sömmarna så ser det faktiskt ut som lågprisjeanse? Lidl jeans? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Vad har jag gjort för ont i livet?? 4 thaitjejer skall shoppa... å tydligen skulle jag köra bilen Har du flyttat? jag fick för mig att du bodde i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 31 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Livet är hårt och tufft. 😀 555 din fuling... ändra i mina inlägg... Nej, betala slipper jag... Gummans kompisar som är på resa i Skandinavien. Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Bergen, Göteborg, Köpenhamn på 14 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 3 minuter sedan, skrev Cavemannen: Har du flyttat? jag fick för mig att du bodde i Göteborg. Bor lite här, lite där, lite everywhere... I år blir det väl 6 månader Sthlm, 4 månader Samet och 2 månader Göteborg. Senaste 15 åren har jag rest med jobbet, jag är lättanpassad till nya platser. Bor ofta i väskan och hemma är där jag sover. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Marknad i city Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 DocklandsStockholmSweden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 1 timme sedan, skrev samet: Marknad i city Hehe. Krypavstånd från min Sthlms-barre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Stockholm from above... Kuknästornet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Hård trafik i sjöfartens huvudstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Stockholm from above... Kuknästornet Jag ser dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Först loppis på Solvalla och i Vällingby där detta fanns till salu. När vi kom hem knattrade det väldigt mycket på gatan. Det visade sig att Hässelbys veteranmopperace passerade utanför. Tog dessa två och åt sedan lunch med att sitta och kolla på 50-60 gamla åkdon av diverse ålder och modell. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Pausar på Mariatorget på Söder. Käkade thaien i hörnet, Mae Thai, riktigt bra var den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Funderar på om man skall tända en brasa börjar ju bli lite småkyligt nu indoor=övervåning outdoor=bottenplan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 (ändrad) Kollat in Eurovision från igår. Såg bra ut ett tag, men hur kan en sunklåt som Israels vinna? Jag tror det är bögarnas fel.😉 Ändrades Maj 13, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 1 minut sedan, skrev spooncreek: Kollat in Eurovision från igår. Såg bra ut ett tag, men hur kan en sunklåt som Israels vinna? Jag tror det är bögarnas fel.😉 Den var en hyllning till Metoo-rörelsen så det var enbart därför den vann...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Finns det någon som tittar på programmet OCH är straight? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 (ändrad) Eftersom man återigen hamnat uppe i djungeln, Lahansai utanför Buriram, tänkte jag se vad som lockar alla bofasta panchos här uppe. Man är ju inte sämre än att man kan ta seden dit man kommer så dagens stora höjdpunkt får, återigen, bli """trumvirvel""" Glo på buffelrövar yipiieeee!!! Nästan lika exalterande som att skicka in det årliga levnadsintyget. Kanske bäst att skriva att jag bara skämtar lite med er som bor i obygden men det har ni nog förstått hoppas jag / SatanG Ändrades Maj 14, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 On 2018-05-07 at 15:31, skrev frason: Vet inte om det är rekord, har aldrig sålt någon kvinna. De var hon läs för Fabian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 14, 2018 Dela Inlagd Maj 14, 2018 Precis nyss, skrev clion: De var hon läs för Fabian Citat Som sålde att hon skulle stanna med honom Hur svårt kan de va å förstå Han har kulor Sen efter det när hon bodde med honom ock min älskade Joel Som hon visste Jag hyrde bilar varje gång ja skulle ha Joel Hon gav mig 10.000 tusen och sa köp en bil Ja gjorde det hittade en Saab 9.3 02 12.000 mil som bilförsäljaren ville ha 10.000 jag prutade ner den till 7.000 och fick den Och den har jag haft i 2 år nu den går perfekt Visste att det skulle bli så mycket frågor Jaq får så mycket frågor varje gång ja skriver så ni får vänta Nu har jag bara en Stockholmare kvar Och tänkte lyssna på musik och relaxa Så jag kör det nu Vi hörs på Freda då jag fått Pensionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu