Tommy Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 On 2018-05-08 at 18:24, skrev Knasen: En välförtjänt kall efter ett gott dagsverke. Nu har tanten fått sitt växthus som det tjatats om i en evighet Tyvärr så lär det nog bli en del svordomar imorgon när jag ska ge mig på ett lite större projekt Är det bara jag som inväntar en byggtråd? Hur gick det @Knasen ? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 4 minuter sedan, skrev Tommy: Hmmm, skulle inte L64 komma hem idag... MVH Han är redan hemma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Han är redan hemma Å skulle knappast passa in på beskrivningen? 42-åring 😂 Dessutom, Arlanda, bara skurkar som flyger dit, vanliga män landar på Landvetter, eller i värsta fall Köpenhamn... MVH Ändrades Maj 12, 2018 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 En högrev som får puttra i öl, rökarom å lite annat smått och gott i ca två timmar. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 8 minuter sedan, skrev Tommy: Å skulle knappast passa in på beskrivningen? 42-åring 😂 Dessutom, Arlanda, bara skurkar som flyger dit, vanliga män landar på Landvetter, eller i värsta fall Köpenhamn... MVH Nädu gubbe! Arlanda är bäst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Vad jag gör? Ska börja dränera denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 På väg till en privatfest, ett unplugged gig. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 färdigkokt in på kylning innan vidare äventyr enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Avsvalnad uppskuren, penslad med baby rays och dags att grillas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Kollar mest på utan att direkt delta, när PD praktiserar som pizzabagare......... Kan nog bli gött....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Käkar enkelt och gott efter dagens inköpsresa med gumman.(Jag blev tvångsad)Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 2 minuter sedan, skrev B747: Käkar enkelt och gott efter dagens inköpsresa med gumman.(Jag blev tvångsad) Skickat från min iPhone med Tapatalk Men du fick en 5,3 % bira. Respekt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Nu avnjuter jag en favvo öl - laddar upp inför kvällens TV höjdpunkt - som vi alla väntat så på ................... en bra DVD rulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 4 timmar sedan, skrev Tommy: Är det bara jag som inväntar en byggtråd? Hur gick det @Knasen ? MVH Började läsa monteringsanvisningen och efter punkt 10 av säkerhetsföreskrifter så lade jag ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Dricker en Hendricks 😍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Såg en annons idag som jag inte kunde låta bli, 40 st lättbetongblock 600x20x20 för 500kr. Var bara tvungen att köpa, vet inte riktigt vad jag ska ha dom till nu men dom kommer till användning. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 2 minuter sedan, skrev scorpio63: Såg en annons idag som jag inte kunde låta bli, 40 st lättbetongblock 600x20x20 för 500kr. Var bara tvungen att köpa, vet inte riktigt vad jag ska ha dom till nu men dom kommer till användning. Perfekt,nu förstår jag din tomt mer o mer😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 11 minuter sedan, skrev hamnoi: Perfekt,nu förstår jag din tomt mer o mer😂 Bor man i lägenhet så förstår jag att det är svårt att förstå. Här är det 2 veckor sedan snön försvann så det tar några veckor att få allt att fungera efter vintern. Håller man dessutom på att flytta företaget till nya lokaler samtidigt som man ska ha en skilsmässa att tampas med så kan det lätt bli lite rörigt. Men det är ok. Det kommer att ordna sig:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev scorpio63: Bor man i lägenhet så förstår jag att det är svårt att förstå. Här är det 2 veckor sedan snön försvann så det tar några veckor att få allt att fungera efter vintern. Håller man dessutom på att flytta företaget till nya lokaler samtidigt som man ska ha en skilsmässa att tampas med så kan det lätt bli lite rörigt. Men det är ok. Det kommer att ordna sig:-) Helt ok,bott i radhus och har polare och släkt som har hus utan att det ser ut som att en bomb har exploderat. Har också polare som har ett rum o kök där det är bombscenario, så det handlar nog mer om vad man är för person än vad man har för ursäkter. Men alla är vi olika barn. Att grillen står ute i två år och att förra årets ris/träd/skiftnycklar är kvar är ju såklart vinter/företagets/skilsmässans fel, och har absolut ingenting att göra med att du köper betongblock ifall du skulle behöva dom till något framöver👍 Ändrades Maj 12, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Lite sent men detta gjordes i förmiddags Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 1 timme sedan, skrev Knasen: Började läsa monteringsanvisningen och efter punkt 10 av säkerhetsföreskrifter så lade jag ner Yrselattacker e inte att leka med!!!😎 Satte ihop ett sånt där för några år sedan, ett par tips: Se till att vara minst 2 pers, gärna 3. Följ bygganvisningen, det är ett jävla plockepinn, men inte omöjligt, bara trist att behöva skruva isär delar på grund av att de skall ihop i en viss ordning och man, som man, tror att man vet bättre... Någonstans i instruktionen på vårt stod det "för att hindra att vatten kommer in i växthuset vid regnväder kan ni använda silikon i skarvarna för att hålla det tätt" (Jag tänkte "Vem bryr sej om lite regn läck i ett växthus?")... Det visade sej vid första riktigt blåsiga dag att de antagligen menade: SE FÖR FAN TILL ATT ANVÄNDA ETT RIKTIGT BRA SILIKON I ALLA SKARVAR, FÖR ATT FÖRHINDRA ATT PLASTRUTORNA BLÅSER LOSS FRÅN RAMEN VID MINSTA BRIS!!! Det är ett helvete att få dit rutorna igen eftersom de monteras i ramarna när man sätter ihop växthuset, det enda riktiga sättet att göra det är att demontera huset igen och börja om från början... Så Silikon, av god kvalité för utomhusbruk rekommenderas verkligen! Numera sitter rutorna fast i vårt, men det var ett drygt och onödigt extraarbete, speciellt som jag fick leta i grannarnas trädgårdar tills jag hittat alla rutor (vi fick en lätt höststorm första året). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 1 timme sedan, skrev scorpio63: Såg en annons idag som jag inte kunde låta bli, 40 st lättbetongblock 600x20x20 för 500kr. Var bara tvungen att köpa, vet inte riktigt vad jag ska ha dom till nu men dom kommer till användning. Bygg ny grill ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 2 timmar sedan, skrev Knasen: Började läsa monteringsanvisningen och efter punkt 10 av säkerhetsföreskrifter så lade jag ner Ring Tallen ?????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 On 2018-05-10 at 08:50, skrev scorpio63: Det är en hembyggd friggebod. ett fönster och en dörr. Brevid den dörren sitter en till större dörr till ett förråd. Så det du ser är ett fönster och 2 dörrar. Tyvärr så blåste taket av i stormen Ivar så det är egentligen nu ett vattenskadat rivningsobjekt. Vänster på bilden då..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Läser thainyheter och ser att på koh Samui har de startat en kampanj för säkerhet i trafiken, och hjälm är ju bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu