scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 4 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag håller med, jag skurar med svinto varje gång. Jag fattar inte varför, jag bränner ur dom och drar med stålborste. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Precis nyss, skrev scorpio63: Ang shiftnyckeln så är det ett verktyg jag hittade i växthuset nu när jag plockade ner det som var kvar av det. Nu är ett nytt växthus beställt som ska tåla snölast, jag åker ju utomlands nästa jul oxå. Resterande bitar kommer att byggas små växthus till pallkragarna:-) Ordning o reda är ingen prio hos dig va? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Precis nyss, skrev scorpio63: Ang shiftnyckeln så är det ett verktyg jag hittade i växthuset nu när jag plockade ner det som var kvar av det. Nu är ett nytt växthus beställt som ska tåla snölast, jag åker ju utomlands nästa jul oxå. Resterande bitar kommer att byggas små växthus till pallkragarna:-) Du skulle behöva en bastant thaidam(ej thaiflicka) som höll ordning på hus o tomt medans du jobbar. Du får ta med en nästa resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Själv så kör jag igång grillen ca 30 minuter innan och låter den bränna av. Sedan kör jag en rengöring innan grillningen. Lätt som en plätt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Precis nyss, skrev hamnoi: Ordning o reda är ingen prio hos dig va? Jodå. men det är inte en sak i sänder nu, Allt händer samtidigt och då blir det lite rörigt. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 En gammal rutin som jag inte haft på typ 2 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Du skulle behöva en bastant thaidam(ej thaiflicka) som höll ordning på hus o tomt medans du jobbar. Du får ta med en nästa resa Den jag hade med sist var riktigt fin, Ingen kommer hit till Sverige med mig längre. Det är bättre att ha vänner på plats där man vill leva. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Själv så kör jag igång grillen ca 30 minuter innan och låter den bränna av. Sedan kör jag en rengöring innan grillningen. Lätt som en plätt Japp, bara att bränna ur:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Då är årets ris borta. Nu kommer riset från fjolåret. Jag hade förträngt den där jävla björken på baksidan jag fällde förra året. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: Ordning o reda är ingen prio hos dig va? Lite skit rensar.... nä, det ger mer skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 11 timmar sedan, skrev Mankan: Oavsett vad så var det en dyr garageinredning. För det var väl mest där den stod oanvänd för att den var för dyrbar att köra med. Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 5 minuter sedan, skrev Benriach: Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall... Clirres garagevideos är nog fan det bästa jag sett på mpr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 4 minuter sedan, skrev Benriach: Men det blev ju ett par högoktaniga kvalitetsvideor därifrån i alla fall... Blanda inte ihop mig med Clion tack. Jag kan nog dumma mig ändå. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 6 timmar sedan, skrev Abercrombie: Den förra boken, "Vägra följa John", var kvalificerat dravel. Gör ett nytt försök med denna. Hahaha, Jennifer Wegerup... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 Funderar på om jag skall gå å lägga mig i sommarstugan........ Trött som fan...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall gå å lägga mig i sommarstugan........ Trött som fan...... Det är lätt hänt att man blir lite trött av Jeltsin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 11, 2018 Dela Inlagd Maj 11, 2018 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall gå å lägga mig i sommarstugan........ Trött som fan...... Svampklass på den bilden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall gå å lägga mig i sommarstugan........ Trött som fan...... Inredningen är som M33:s värsta mardröm........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Nu blommar det i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 En kaffe på Grunerlökka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Dagens Promewalk 5.8 sen in till Handlarn för trav o mellanmål ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall gå å lägga mig i sommarstugan........ Trött som fan...... Har Du köpt en Svamp Lins "????" Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Funderar på om det är forummedlem https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEmg9o/man-haktad-misstankt-for-dodshot-och-forsok-till-mord “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 42-åringen, som kommer från Gullspång i Västergötland, misstänks bland annat för att ha skickat hotfulla brev med vitt pulver till ett antal av regeringens ministrar. En riktig rättshaverist, om han är medlem på MPR borde han gå att finna i älgtråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 Hmmm, skulle inte L64 komma hem idag... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu