Nilsson68 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Var upp till ICA och då passerar man den lokala lokalen så en Bulldog slank ner Bra idé! Man kanske skulle gå handla[emoji41]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 steket potatis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: steket potatis enis Tar du recept från en av mina kurser som jag har haft här på MPR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 (ändrad) Årets 2.a cykelrunda, det är en bit kvar till formtoppen känns det som. Ändrades Maj 10, 2018 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 22 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tar du recept från en av mina kurser som jag har haft här på MPR? Tyvärr inte tärnade av Masterchef Enis, varken herr Findus eller herr dafgård är inblandade enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Precis nyss, skrev Enis: Tyvärr inte tärnade av Masterchef Enis, varken herr Findus eller herr dafgård är inblandade enis Då får du skylla dig själv. Det blir aldrig lika bra som när jag lagar mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Jahaja då har man gått å blivit militant vegan Skoja bara “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Tar du recept från en av mina kurser som jag har haft här på MPR? Bra där, hur fan kokar man vatten så det når rätt temp? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Bra där, hur fan kokar man vatten så det når rätt temp? Man förkokar det dagen innan man skall användare .... då är det lättare /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Bra där, hur fan kokar man vatten så det når rätt temp? Jag skulle gärna skapa en liten tråd om det. Problemet är att jag bor på hotell och har inte sådana möjligheter just nu. Enklast är att köpa färdigkokat vatten i butik. Finns olika temperaturer att välja mellan. Man får dock inte den där smaken av genuint hemkokt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Lite vila Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 21 minuter sedan, skrev audirs2: Bra där, hur fan kokar man vatten så det når rätt temp? Frugan brukar koka tevatten åt mig innan hon går till jobbet. Då behöver jag bara värma det när jag behagar att vakna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 20 minuter sedan, skrev M33: Lite vila På en balkong i Hammarkullen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Gjort slut på lite kosing, tyckte att det var dags igen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Ölar och tittar på utsikten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 11 minuter sedan, skrev bob: Ölar och tittar på utsikten... Bytt lag? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 (ändrad) 20 hours ago, hamnoi said: Bytt lag? Har alltid spelat i det rosa laget vet du väl...;-). Ändrades Maj 11, 2018 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Idag började vi flytta firman till våra nybyggda lokaler. några inventarier och några pallställ som skulle flyttas idag. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Frugan planterar... Och jag preppar för grillning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 fishtacos tillverkning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: På en balkong i Hammarkullen Nej fan! I Rosengård bor jag. Billigt, mångkulturellt och spännande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 2 timmar sedan, skrev FF: Gjort slut på lite kosing, tyckte att det var dags igen.. FF Fin hoj - men kör försiktigt! Idag har jag kört ett 8-timmars pass hemma på tomten. Svettigt - men nu är det gjort. Ett axplock av vad som utförts.... Kapat lite metall Klippt lite gräs (och planterat detsamma) Plastat en mindre skada på båten Oljat in ett bord Målat ett bord Och mycket annat. Men först var jag tvungen att finna lämpliga braxor....vilket jag naturligtvis inte hade....så det var bara att ta fram saxen.... Medans kattkräket sov gött Och hästarna käkade upp mitt förråd av knäckebröd Nåväl - nu sitter jag i hammocken och avnjuter en kall Skål och god afton allesammans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Visst är det vackert! Yes som en solnedgång i söderhavet ?!?! Ho Ho Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 10, 2018 Dela Inlagd Maj 10, 2018 @wUThai Nu börjar det! Var inte blyg för att lägga in en bild på cidern och tv:n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu