Knasen Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Det borde du veta, sorry för dej, gammal ok men gaggig, söt om dej Är varken gammal eller söt, möjligtvis lite gaggig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 4 minuter sedan, skrev svampen: Solly såg inte framrutan !!! Det är tur att det finns ett antal Tall Viking på detta forum som kan ställa allt till rätta ! Tack för att Ni finns !!!!!!!!! Skickat tre Pm till dej Ok du vill inte ha kontak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Precis nyss, skrev Boa52: Skickat tre Pm till dej Ok du vill inte ha kontak Han vill ha kontant, snålgubbe..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Han vill ha kontant, snålgubbe..... Hej-hej. Nä P3 ska ha dem! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 1 timme sedan, skrev Boa52: Skickat tre Pm till dej Ok du vill inte ha kontak Jag svarat vakna Lapp Djäv...555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Precis hemkommen efter en underbar ölardag i vår härliga natur i Örebro.Avslutar roundtripen med en vodka E-lyx och apelsinjuice(allt för l64:ära) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2018 Dela Inlagd Maj 8, 2018 Jäklar vad fint dom gjort i stadsträdgården! Var Hasse där? 1 timme sedan, skrev måne: Precis hemkommen efter en underbar ölardag i vår härliga natur i Örebro.Avslutar roundtripen med en vodka E-lyx och apelsinjuice(allt för l64:ära) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Morgonkoppen Pennybridge friskt på mörra blå himmel Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Typ 3:e morgonkoppen här också. Skön morgon i Oxelösund. Vår kalksten från Gotland. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Väntar vid gaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Tänkte springa in på COOP.De kör Rabatt på Badskum[emoji16]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 3 minuter sedan, skrev Nilsson68: Tänkte springa in på COOP. De kör Rabatt på Badskum Skickat från min SM-G960F via Tapatalk En skvätt YES gör underverk i en fontän har jag hört Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 En droppe! Är allt som behövs [emoji6] En skvätt YES gör underverk i en fontän har jag hört [emoji4] Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Soengsang: En skvätt YES gör underverk i en fontän har jag hört I min ungdom så körde vi tvålflingor och en karamellfärg som en polare snodde med sig när han jobbade på vicks blå Hela fontän på torget svämmade över av blått lödder T.o.m lokalpressen var där och fotade Ändrades Maj 9, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Fuktar munnen. Får se om förortsvännen dyker upp[emoji41]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Sitter på min nyinköpta balkong för 118000 norska kr och undrar om det var värt pengarna... . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 7 minuter sedan, skrev bob: Sitter på min nyinköpta balkong för 118000 norska kr och undrar om det var värt pengarna... . Finns det plats för dig och en kall öl så tycker jag priset var okej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 En god bok och en mugg bubbelvatten på uteplatsen.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 (ändrad) En Kall under Parasolli 30+ idag! Ändrades Maj 9, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Ja du Broskan min första fru var från Manilla och det är henne jag har mitt första barn med Jenni Föd 81 En riktig satmara Det är ett annan tråd typ Nåväl jag var med mina kompisar vi hade ju hålt på där i Thailand runt 78 till 80 ( och där gjorde ja en Thai dam på smällen) Tror jag Det är en annan historia Sen näs 21 timmar sedan, skrev Broskan: Ok Clion jag läste bara det som du själv skrev och uppenbart glömt redan. Din text nedan: Han ringde mig och ville ge mig 120.000 i kontanter för bilen ja köpt Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet De kostade 120.000 Rekord Ja sen brukade jag hyra bil för och hämta Joel i Fjärås söder om Kungsbacka Plötsligt så gav hon mig 10.000 kr och sa köp en bil jag var och kollade hittade en Saab 93 02 som gått 12000 mil och käringa som haft den innan hade lagt ut väldigt mycket på den Jag sa 7000 och fick den och det är den jag har nu Och varje gång som jag hämtar Joel så skickar hon med 500 ibland 1000 På grund av att Bonden arbetar med plogning och saltning i GBG på vintern Men de stora svarta kulorna tjänar han på Höbalarna Han har ju marker och arrenderar mer Så han känar bra med kulor på de plast bollar som vi ser på åkrarna och det är ju svart han samlar balarna i en stor lada Och för en sån rund får han runt 5000 kr skattefritt och svart När han deklarera så talar han ju inte om de han arrenderar Joel pratar ju ibland Han förstår lite Thai Han säger till mig hon skickar pengar typ 30.000 till Saipin Nu har det börjat bråka Men säg inget till mamma Men jag pratar så lite med henne och det är ok Men hon är ju lite speciell hon vill ju att jag ska flytta till Bangsale Hon vet att jag tar hand om hennes mamma pga att jag är en snäll man Men skiter det sig med Ghana så får jag tänka till men nu är ju min vän halvblind Goe Kurre Så vi får se vart som händer Nu har våran ansökan om uppehållstillstånd vart inne på Jönköpings Migr i ett år och 2 månader Det skulle ta 17 månader och nu är det nära Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Läser på balkongen. Halvvägs in i boken är jag inte imponerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 Nu har jag svarat på Broskans fråga Han är min favorit vi har kant varandra i flera år Jag gillar honom mycket Men nu kör jag musik stunden orkar inte tänka på problem Jag älskar och ha en Stockholmare i Vänster Näve och lyssna på musik Det är ju en snubbe som är grym på sin gitarr va han heter vet jag inte men han är grym Och jag gillar Glo på darlingarna i bakgrunnden specielt hon till höger hon dansar så sexigt och hon till vänster likaså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Typ 3:e morgonkoppen här också. Skön morgon i Oxelösund. Vår kalksten från Gotland. Hör av dig när du kommer till Oxelösund i frötid så kommer jag dit. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 3 timmar sedan, skrev bob: Sitter på min nyinköpta balkong för 118000 norska kr och undrar om det var värt pengarna... . 3 timmar sedan, skrev ellim63: Finns det plats för dig och en kall öl så tycker jag priset var okej! Verkar prisvärt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 9, 2018 Dela Inlagd Maj 9, 2018 3 minuter sedan, skrev Enis: Verkar prisvärt enis Ja fråga Glenn en Bira får kosta ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu