samet Inlagd Maj 6, 2018 Dela Inlagd Maj 6, 2018 1 minut sedan, skrev ellim63: Snäll gumma du har som pyntar och fixar! Jodå, hon är fantastisk! Vart om IKEA idag också... ny matta, ramar som hon satt bilder i och lite annat fix. Mina två hem är hemtrevligare än någonsin tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 6, 2018 Dela Inlagd Maj 6, 2018 2 timmar sedan, skrev samet: Jodå, hon är fantastisk! Vart om IKEA idag också... ny matta, ramar som hon satt bilder i och lite annat fix. Mina två hem är hemtrevligare än någonsin tidigare Måste komma och inspektera snart då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 Bild blixtsnabb med TT[emoji6]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 besöker helvetet på jorden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Bild blixtsnabb med TT Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Kör du en Hemi Charger? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 On 2018-05-05 at 15:58, skrev Cavemannen: Hur skall det gå? Du måste ju vara nykter för att vara välkommen in i fd.svärmors hus...... Om du bara visste Exet är schyst på nåt sätt Hennes Bonde som jobbar med Hö balar typ de inplastade sakerna vi ser på åkrarna Han har åkrar som han arrenderar Så hanns egna och de han hyr å De e många Han tjänar kulor Har hört han har en låda i köket där han lägger pengarna Sen på vintern har han avtal med Göteborgs Kommun k säkert fler med snö röjning Det finns mer och säga Men när exet flytta från mig Hon krävde från bonden han skulle hjälpa Frugans äldste broder Ja det är en story för sig Nåväl hon sa til Bonden om du vill att jag ska flytta till dig så måste du hjälpa Lennart med pengar Jag hade köpt en bil på avbetalning Hon gillade den och när jag drog på musik så vart hon happy dansade i sätet mm ok Han ringde mig och ville ge mig 120.000 i kontanter för bilen ja köpt Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet De kostade 120.000 Rekord eller Sen fick jag 10.000 tusen av exet för och köpa en bil jag har ju frikort på spårvagnarna och brukade hyra en bil när jag skulle ha Joel Nu fick jag de kulorna 10.000 och gick till en bilfirma och hittade en Saab De annonserade ut den för 10.000 men jag prutade ner den till 7 tusen och det är den jag har nu Varje gång jag ska träffa Joel så skickar hon med 500 1000 kronor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 6 minutes ago, clion said: Om du bara visste Exet är schyst på nåt sätt Hennes Bonde som jobbar med Hö balar typ de inplastade sakerna vi ser på åkrarna Han har åkrar som han arrenderar Så hanns egna och de han hyr å De e många Han tjänar kulor Har hört han har en låda i köket där han lägger pengarna Sen på vintern har han avtal med Göteborgs Kommun k säkert fler med snö röjning Det finns mer och säga Men när exet flytta från mig Hon krävde från bonden han skulle hjälpa Frugans äldste broder Ja det är en story för sig Nåväl hon sa til Bonden om du vill att jag ska flytta till dig så måste du hjälpa Lennart med pengar Jag hade köpt en bil på avbetalning Hon gillade den och när jag drog på musik så vart hon happy dansade i sätet mm ok Han ringde mig och ville ge mig 120.000 i kontanter för bilen ja köpt Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet De kostade 120.000 Rekord eller Sen fick jag 10.000 tusen av exet för och köpa en bil jag har ju frikort på spårvagnarna och brukade hyra en bil när jag skulle ha Joel Nu fick jag de kulorna 10.000 och gick till en bilfirma och hittade en Saab De annonserade ut den för 10.000 men jag prutade ner den till 7 tusen och det är den jag har nu Varje gång jag ska träffa Joel så skickar hon med 500 1000 kronor Vet inte om det är rekord, har aldrig sålt någon kvinna. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 On 2018-05-05 at 15:47, skrev Soengsang: Det var ju en högoddsare Se till att pallra dig ned till tunnan, jag lovar att försöka vara där isof och bjuda på några kalla. Den dagen jag åker till Paradiset igen så meddelar jag dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 1 minut sedan, skrev frason: Vet inte om det är rekord, har aldrig sålt någon kvinna. E du fuller eller Ja har inte sålt henne De är hon som är småkär eller ja vet inter Hon pröjsar 500 och ibland 1000 kr Hon känner väll lukten från snubben Jag är ju gift med min Abbigail Tyvärr är det en otrolig väntetid pga de jävla flyktingarna Och det gäller inte bara mig Det gäller de som vil ta hit sinn Thai dam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 3 minutes ago, clion said: E du fuller eller Ja har inte sålt henne De är hon som är småkär eller ja vet inter Hon pröjsar 500 och ibland 1000 kr Hon känner väll lukten från snubben Jag är ju gift med min Abbigail Tyvärr är det en otrolig väntetid pga de jävla flyktingarna Och det gäller inte bara mig Det gäller de som vil ta hit sinn Thai dam Nej, inte fuller. Ok. Hoppas det löser sig, in med lite färska bilder nu då det är en bild-tråd. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 besöker helvetet på jorden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 Just now, Enis said: besöker helvetet på jorden enis Returvarv? 😅 Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 12 minuter sedan, skrev frason: Vet inte om det är rekord, har aldrig sålt någon kvinna. Jaha Du är på Örat Har jag sålt henne NÄ om du ser vad jag skrev så var det hon som ställde krav på honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 1 minute ago, clion said: Jaha Du är på Örat Har jag sålt henne NÄ om du ser vad jag skrev så var det hon som ställde krav på honom Släpp det. Läs vad du skriver, du fick 120k sen ”fik hann k**lla Exet”. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 2 minuter sedan, skrev frason: Nej, inte fuller. Ok. Hoppas det löser sig, in med lite färska bilder nu då det är en bild-tråd. Ok jag får ju inlägg just nu om att jag säljer kvinnor Ja hinner inte svara Men ja säljer inte kvinnor Utan hon kände väl skam Jag såg hur hennes föräldrar bodde Och det var otroligt jobbigt Gemm hennes näst yngste son bodde med hennes föräldrar i Jomitejen Det här är sang Jag och exet åker till hennes förälldrars ställe På taxi moppar Ser en av hennes barn Gemm Han är fullständigt sönder biten av mygger Jag tog han till Bangkok Hospital Så han fick sprutor mm Han hade märken efter myggorna flera år efter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 11 minuter sedan, skrev frason: Släpp det. Läs vad du skriver, du fick 120k sen ”fik hann k**lla Exet”. Ursäkta jag är på glada näsan och det kan bli lite stav fel Men om du kan Luska ut vad som skrivit så får du en ros Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 14 minuter sedan, skrev frason: Släpp det. Läs vad du skriver, du fick 120k sen ”fik hann k**lla Exet”. Ok Backa och läs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 10 minutes ago, clion said: Ok Backa och läs Prova imorgon, när (om) du är nykter då. Under tiden, in med bilder. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 (ändrad) @clion "Hon sa till pennga bögen att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var 170.000 Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter Min bank kommer till att fråga Nu har han andenderat marker och fixar vissa saker Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru Han ringde mig och ville ge mig 120.000 i kontanter för bilen ja köpt Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet De kostade 120.000 Rekord eller" Det var väl en snäll bonne, oavsett om det var 190k,170k eller 120k du fick. Ändrades Maj 7, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 3 minuter sedan, skrev hamnoi: @clion "Hon sa till pennga bögen att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var 170.000 Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter Min bank kommer till att fråga Nu har han andenderat marker och fixar vissa saker Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru Han ringde mig och ville ge mig 120.000 i kontanter för bilen ja köpt Ja sa när han ringde Nä du jag kan inte tai mot 120.000 i kontanter de får du sätta in på mitt konto Han fixade det Sen fik hann k**lla Exet De kostade 120.000 Rekord eller" Det var väl en snäll bonne, oavsett om det var 190k,170k eller 120k du fick. Tyckte det var snällt av Clion att låta han k**lla exet för 120k. Skrevs det månne kontrakt? Hade det varit billigare med abonnemang eller leasing? Kan man få RUT-avdrag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tyckte det var snällt av Clion att låta han k**lla exet för 120k. Skrevs det månne kontrakt? Hade det varit billigare med abonnemang eller leasing? Kan man få RUT-avdrag? Tror t.o.m stekarn/juggen hade backat med den prislappen,& han är stadd i kassan. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 trimma termometern lite till idag @rolba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 1 timme sedan, skrev clion: Ursäkta jag är på glada näsan och det kan bli lite stav fel Men om du kan Luska ut vad som skrivit så får du en ros Glada näsan,röda näsan,gröna näsan.Nu får du bestämma dig min gode don juan som kan bräda Hamnoi när som helst. Jag skulle vilja se dig gå hand i hand med Hamnois snygga fruDet är lika orimligt som att Bengan slutar att besöka puben.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: besöker helvetet på jorden enis Varför det Enis Jag är expert på Orkidéer Och har 7 som blommar 3 Som är sega Är inte hundra på dem Läser på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 7, 2018 Dela Inlagd Maj 7, 2018 Precis nyss, skrev B747: Glada näsan,röda näsan,gröna näsan.Nu får du bestämma dig min gode don juan som kan bräda Hamnoi när som helst. Jag skulle vilja se dig gå hand i hand med Hamnois snygga fruDet är lika orimligt som att Bengan slutar att besöka puben.... Ja, den historian slår väl BTT's påhittade alster med råge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu