M33 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 2 minuter sedan, skrev clion: Å fan de var du som vann 8 millar på Lotto Grattis 208... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Jag sitter med Tråka Stockholmare från gröna näsan och lyssnar på musik och Drömmer mig tillbaka Till Kurres Tunna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 1 minut sedan, skrev M33: 208... Tänkte väl det Nu blir det Möcke Takvåningar Ha Ha Tror du jag tror på det ha ha Men man kan ju hoppas å få en gratis resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Jag sitter med Tråka Stockholmare från gröna näsan och Drömmer mig tillbaka Till Kurres Tunna Det var ju en högoddsare Se till att pallra dig ned till tunnan, jag lovar att försöka vara där isof och bjuda på några kalla. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 På trav! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Det var ju en högoddsare Se till att pallra dig ned till tunnan, jag lovar att försöka vara där isof och bjuda på några kalla. Vatten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Det var ju en högoddsare Se till att pallra dig ned till tunnan, jag lovar att försöka vara där isof och bjuda på några kalla. Citat Nu är det så att jag vi väntar på intervju Skiter det sig så blir det Thailand igen Bangsale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Gnuggar sömnen ur ögonen och masserar upp stela käkar skulle lägga mig ner en sekund och inviga årets säsong med altansoffan, försvann en timme blixtsnabbt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Precis nyss, skrev clion: Nu är det så att jag vi väntar på intervju Skiter det sig så blir det Thailand igen Bangsale Hur skall det gå? Du måste ju vara nykter för att vara välkommen in i fd.svärmors hus...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 9 minuter sedan, skrev clion: Nu är det så att jag vi väntar på intervju Skiter det sig så blir det Thailand igen Bangsale Då blir det trevligt att se dig i Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Precis nyss, skrev Cavemannen: Hur skall det gå? Du måste ju vara nykter för att vara välkommen in i fd.svärmors hus...... Nu är du på örat igen Jävla Lapp Min FD s fru vill att jag ska bo i stugan Hon är lite OK Nu ska du höra och det är sanning Hon sa till pennga bögen att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var 170.000 Men han hade mark som hann odlade typ Häst mat De där som man ser på åkrar med plast om sig En liten får han 700 kr och ren stor 5000 kronor Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter Min bank kommer till att fråga Nu har han andenderat marker och fixar vissa saker Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Då blir det trevligt att se dig i Thailand. Tror inte jag åker till Thailand mer väntar på Uppehållstillstånd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev clion: Nu är du på örat igen Jävla Lapp Min FD s fru vill att jag ska bo i stugan Hon är lite OK Nu ska du höra och det är sanning Hon sa till pennga bögen att du måste betala Lennarts avbetalning på Hanns Mercedes Det var 170.000 Men han hade mark som hann odlade typ Häst mat De där som man ser på åkrar med plast om sig En liten får han 700 kr och ren stor 5000 kronor Ang betalningen på Mersan ja sa Jag kan inte ta emot 190.000 tusen i kontanter Min bank kommer till att fråga Nu har han andenderat marker och fixar vissa saker Nåväl hann fixa Mersan lånet Sen kunde hann k**lla min Ex fru Det är ju du själv som har skrivit här tidigare att du EJ får ha kvinnobesök och att du måste vara nykter för att få bo hos fd.svärmor i Bang Sare. Men det skulle nog göra gott för dig att flytta ner till fd. svärmor halvårsvis och avstå alkoholen. Vill du förlusta dig så har du ju Pattaya en liten bit bort, annars är väl svärmor ganska jämngammal med dig 😉 Ändrades Maj 5, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 5 minuter sedan, skrev clion: Tror inte jag åker till Thailand mer väntar på Uppehållstillstånd Du ska nog bereda dig på att det inte blir något. Sikta på Thailand istället så blir du inte besviken. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Precis nyss, skrev clion: Tror inte jag åker till Thailand mer väntar på Uppehållstillstånd Det gör ont i hjärteroten att läsa dina inlägg nu för tiden Clirre. Tror du på allvar att hon vill ha en gammal bitter alkis. Ett PUT sedan drar hon garanterat. Ryck upp dig och skaffa hjälp så kanske du kan ha ett gott liv i Thailand på vintern istället för att sitta och supa och lyssna på youtube i din ensamhet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det gör ont i hjärteroten att läsa dina inlägg nu för tiden Clirre. Tror du på allvar att hon vill ha en gammal bitter alkis. Ett PUT sedan drar hon garanterat. Ryck upp dig och skaffa hjälp så kanske du kan ha ett gott liv i Thailand på vintern istället för att sitta och supa och lyssna på youtube i din ensamhet Bitter sanning, tyvärr är det så....håller fullständigt med ang Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Dags och damma av cykeln. Få bli en tur i detta grymma vädret! Lite luft i däcken behövdes. Skitig som fan så en tvätt behövdes samt smörja kedjan. Som ny! Lika bra och dokumentera så man minns att man varit ute på en tur! 😊 Sällskapet idag var några öl och lite musik. Även en lite plunta med whisky slant med också! 👊 Fortsatt trevlig helg! Whoop! 🤜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 2 minuter sedan, skrev wUThai: Dags och damma av cykeln. Få bli en tur i detta grymma vädret! Lite luft i däcken behövdes. Skitig som fan så en tvätt behövdes samt smörja kedjan. Som ny! Lika bra och dokumentera så man minns att man varit ute på en tur! 😊 Sällskapet idag var några öl och lite musik. Även en lite plunta med whisky slant med också! 👊 Fortsatt trevlig helg! Whoop! 🤜 Är det en sminkväska du har hänger på ramen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Ger lite omsorg och kärlek till Maja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 42 minuter sedan, skrev clion: Nu är det så att jag vi väntar på intervju Skiter det sig så blir det Thailand igen Bangsale Jag håller tummarna! Hoppas vi ses i Bangsale en vacker dag! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Alltid roligt att komma till Stockholm. Är alltod glada killar och tjejer som sätter välkomsmeddelanden på min bil 😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Alltid roligt att komma till Stockholm. Är alltod glada killar och tjejer som sätter välkomsmeddelanden på min bil 😢 Vill du ha fler så är du välkommen till Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Eftersom parkeringen för resten av dagen var fixad så tog vi en promenix i parken också 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Rensat ogräs i landen, i morgon blir det att åka och köpa kogödsel och fräsa... Fyllt på mat till småfåglarna... Till sist, marinerat aubergine och vätskat ur squash... Snart dags att tända grillen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 54 minuter sedan, skrev Cavemannen: Är det en sminkväska du har hänger på ramen? Självklart! Man vet ju inte vad man stöter på i skogen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu