gst Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 5 minuter sedan, skrev samet: Glömde du dricka den eller bara lägga ut bilden? Kollar bara så jag vet om jag skall vara oroad för din hälsa 😋 Dricka den glömmer jag aldrig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 En krigsveteran född 1921 har nu gjort sitt sista tapto! Via i frid käre veteran! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 (ändrad) Vart å hämtat ett par pillerburkar Nice väder Pennybridge vart en Parkbänks-Köpp Väl hemma fram med utemöblemanget framsidan nu skall det spolas Högtryck grill i helg kanske Ändrades Maj 4, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Efter gårdagens besök på NK så googlades det massor... sedan fick jag klara besked. -Jag vill till Fashion Outlet! Jaja... så får det bli... så nu leter jag efter storstekarn i märkesbutikerna... men inser att outlet inte är stekigt nog för @M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 35 minuter sedan, skrev samet: Efter gårdagens besök på NK så googlades det massor... sedan fick jag klara besked. -Jag vill till Fashion Outlet! Jaja... så får det bli... så nu leter jag efter storstekarn i märkesbutikerna... men inser att outlet inte är stekigt nog för @M33 Haha, jag jobbar för att ha råd att amortera mina sms-lån. Ta en burgare på Street Friends om de har öppet 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 1000 (!) skruv och en rygg senare så är altan nr 2 till mitt lilla krypin klart. Skönt. Oljade in ett utebord och nu äntligen.... en välförtjänt pilsner å damdam...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 (ändrad) Besökte ett av 33:an favoritställen. Har för mig att han brukade käka söndagssteken med gräddsås där på väg till Norge. Han är saknad och må han vila i frid Ett par söta och trevliga thaitjejer jobbade där Ändrades Maj 4, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 dricker filevatten, tagit fram min filetång, satt på mig mina filetubsockor tagit fram det speciella filekolet och den exlusiva fläskytterfilé biten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 25 minuter sedan, skrev Enis: dricker filevatten, tagit fram min filetång, satt på mig mina filetubsockor tagit fram det speciella filekolet och den exlusiva fläskytterfilé biten enis Det heter benfrikotletttubsockor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Beer Time Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Dagens tidning, utsikt, nåt gott att dricka och snus... Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Morgonkoppen på altan 7 grader solsken i Pennybridge idag åker Grillen fram Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Oddsen är emot Sverige. Men vafan, bollen är rund och allt kan hända! 😊 Kom igen Sverige!! 👊👊💪💪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Väl värd denna, som alltid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Varit och shoppat lite där det även finns ett systembolag och polisen brukar blåsa folk på lördagsförmiddagar. Här är en som blev av med sin chaffis som förmodligen druckit för många lettöl igår. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 (ändrad) Ljuvligt Promewalk väder i Pennybridge Ändrades Maj 5, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Lunch på byn. Minns inte vem av er som tipsade men tack ändå 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev samet: Lunch på byn. Minns inte vem av er som tipsade men tack ändå 😋 Liljeholmen ser jag. Vi var där mycket förr men då jag fick ruttet kött för ett par år sedan slutade vi gå dit. Hoppas dom har skärpt till sig. Ändrades Maj 5, 2018 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 21 minuter sedan, skrev Peolito: Liljeholmen ser jag. Vi var där mycket förr men då jag fick ruttet kött för ett par år sedan slutade vi gå dit. Hoppas dom har skärpt till sig. Kanongött idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Fäller träd. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 Då är det dags att prova igen. Bor nära 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 6 minuter sedan, skrev samet: Kanongött idag! Då är det dags att prova. Bor nästgårds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 40 minuter sedan, skrev samet: Lunch på byn. Minns inte vem av er som tipsade men tack ändå 😋 Kul att ni hitta dit. Brukar bli några besök i månaden. De har även en systerresturang i Sickla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 5, 2018 Dela Inlagd Maj 5, 2018 On 2018-05-03 at 13:56, skrev samet: En promenix i Saluhallen blev det idag 😋 Å fan de var du som vann 8 millar på Lotto Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu