samet Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 Marstrand... blåste som fan 😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 Dagens Promewalk nice väder Pennybridge 3.1 KM ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 Ni får ingen bild men nu har jag hjälpt våren med snöskottning i nästan 2 timmar,Man behöver inte gå på nåt gym. Man tränar hela kroppen när man jobbar sej till kondition, muskler och är gratis med en egen belöning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 2, 2018 Dela Inlagd Maj 2, 2018 10 minuter sedan, skrev Boa52: Ni får ingen bild men nu har jag hjälpt våren med snöskottning i nästan 2 timmar,Man behöver inte gå på nåt gym. Man tränar hela kroppen när man jobbar sej till kondition, muskler och är gratis med en egen belöning Norrlänningar skottar på vintern & vevar mygg på Sommarn ? Men at Work ? Ho Ho 555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Har precis bokat om gumman till den 27/5 istället för 13/5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Har precis bokat om gumman till den 27/5 istället för 13/5 Brukar få boka om min också när hon är i Thailand. Aldrig hänt hon vill åka hem tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 18 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har precis bokat om gumman till den 27/5 istället för 13/5 Skönt me unkarlsliv , vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Strandhugg i Kata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Tittar på de med deg Nysvenskar och pensionärer enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 On 2018-04-28 at 14:17, skrev wUThai: Kanske inte ska outa det på MPR? Han kanske inte vill det? Kamma till dig clirre! Säger bara fan Helvette Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Säger bara fan Helvette Nu förstår du fel Jag älskar Kurre och det var ett tråkigt medlande därför fan helvite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Tur ja har musik stunden just nu så ja inte deppar ihop Det händer ju tråkiga saker när vi blir äldre Nåväl hoppas Kurre kan fixa ögonen Är det starr hopas det det går och operera Nåval jag lyssnar på musik just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Tagit dagens Promewalk i duggregn Burr väl hemma posten kom nu nya miniskåpbilar el -gående transport moppens tid förbi !?!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 (ändrad) De finns de med deg enligt Enis och de som blir av med deg Sist jag tankade gick det på 13,02 per liter 😯 Ändrades Maj 3, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: De finns de med deg enligt Enis och de som blir av med deg Sist jag tankade gick det på 13,02 per liter Jag tankade idag. 28 B/l En 10 liters dunk och fullt i moppen blev exakt 400 B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 3 minuter sedan, skrev rolba: Jag tankade idag. 28 B/l En 10 liters dunk och fullt i moppen blev exakt 400 B Ungefär halva priser mot här 😪 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 En promenix i Saluhallen blev det idag 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 Jag fick Kalops... gumman skulle ha annat... Tur hon har eget kort... 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: De finns de med deg enligt Enis och de som blir av med deg Sist jag tankade gick det på 13,02 per liter 😯 Dieseln kostade 1.45 €/liter i Italien igår (ca 15.36 SEK) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 2 timmar sedan, skrev samet: En promenix i Saluhallen blev det idag 😋 Deen ä gryym dö! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 nu skall de huggas i bitar läggas i lätt saltkar för att sedan torkas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 3, 2018 Dela Inlagd Maj 3, 2018 5 timmar sedan, skrev samet: En promenix i Saluhallen blev det idag 😋 Ha ha ha ha, S.O., den gamle skojaren.......... Tur att han ändrat koncept nu för tiden och blivit ärlig....... Finns så många historier från "back then" (alla sanna) som skulle kunna fylla en hel bok........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Vilar, och tar en öl, efter att ha klippt en rai gräs i 36 graders värme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Glömde ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 4, 2018 Dela Inlagd Maj 4, 2018 Precis nyss, skrev gst: Glömde ölen Glömde du dricka den eller bara lägga ut bilden? Kollar bara så jag vet om jag skall vara oroad för din hälsa 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu