Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 27 minuter sedan, skrev clion: Är Väldigt Ledsen Såg att Lill Curre börjar få problem med Synen Jag blir så ledsen Vad kan vi göra Behöver du Stålar Eller hur kan vi hjälpa dig Kanske inte ska outa det på MPR? Han kanske inte vill det? Kamma till dig clirre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 17 minuter sedan, skrev wUThai: Kanske inte ska outa det på MPR? Han kanske inte vill det? Kamma till dig clirre! Nu skrev han det själv i sin tråd här på MPR. Sedan låstes tråden. Så svårt för Clirre att visa omtanke i den tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 8 minuter sedan, skrev samet: Nu skrev han det själv i sin tråd här på MPR. Sedan låstes tråden. Så svårt för Clirre att visa omtanke i den tråden. OK. Det hade jag missat. Då ber jag clirre om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Målet är nått, efter ett par pitstop.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 1-0Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Nujävlar.....går på land och åker tub, med Est överstyrman....jag funderar, blir han svensk nu? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Japp, nu har han rätt till alla svenska förmåner + pension! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Tar en bärs och inväntar mat som frugan lagar. Blir potatisgratäng med fläskkarré och grönpepparsås. Här duger inte thaislafs! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Försöker hitta PD på läktaren men det går så där........ Desto bättre verkar det gå för Änglarna......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Tar en kall på ett sunkhak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 (ändrad) 1 minut sedan, skrev M33: Tar en kall på ett sunkhak Linné? Ändrades April 28, 2018 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Linné? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 20 minuter sedan, skrev M33: Tar en kall på ett sunkhak Ingen vaxduk men ett furubord duger lika gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Kalas 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 16 minuter sedan, skrev samet: Kalas 😁 Är det där på Slakthuset i Gbg? Det ser väldigt mycket ut som interiören i de lokalerna vi hade bredvid Jakobsdals innan vårat företaget lade ner styckningen i Gbg...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Slår aldrig fel. Varje gång på.... vi kan kalla dem för Trygg-Flax.... så behövs det plåster efteråt. Ta mig fan otroligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Kalas 😁 Barnkalas då? Vafan är det för sunköl som håller 3.5%? Är ju lika givande som att dricka vatten! Ändrades April 28, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Tar en kall 🍺 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Det här var smaskens 😜 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Sitter när med en virre och kolla in Buckethead... var längesen jag lyssnade på honom. Är inget större fan av instrumental musik.. men fy helvete vilken överjävlig gitarrist han är! Geni, fan vet om han inte är det?! Så sinnessjukt bra! Rysningar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev steffegw: Ganska så bra, undrar förvisso vad Yngwie skulle säga: Tro Yngvie skulle lägga sig i hallen och skämmas. Men seriöst. Yngvie är en fantastisk gitarrist. Men jag anser att Buckethead är på ett annat plan.. den tekniken och den känslan han har är fan helt skruvat! Ändrades April 28, 2018 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Stockholm är najs, är dock inte särskilt social för tillfället. Stänger gärna av verkligheten med lite radio Bandit och här är en grym låt som passar bra för detta. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 28, 2018 Dela Inlagd April 28, 2018 Planen sket sig men fortfarande hopp om morgondagen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Slår aldrig fel. Varje gång på.... vi kan kalla dem för Trygg-Flax.... så behövs det plåster efteråt. Ta mig fan otroligt. Ett par reko handskar till brädgårn nästa gång månne!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 29, 2018 Dela Inlagd April 29, 2018 8 timmar sedan, skrev M33: Planen sket sig men fortfarande hopp om morgondagen... Falkenberg?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu