Tong jai Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Skall öppna denna och följer wsh - Cbj just nu gjorde wsh 3-2. Hoppar till Tampa- New Jersey när det är breaks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd April 21, 2018 Dela Inlagd April 21, 2018 Kollar på hitlåtens historia på SVT play Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 6 timmar sedan, skrev SatanG: Blev sugen på lite hederligt svenskt krubb i skön miljö så det fick bli att besöka pelikanen. Fan nästan så man blev lite fuktig i ena ögonvrån när det dukas upp. Fläsklägg med rotmos och 3 sorters senap, till det en lokalbrygd Jack Lemon IPA. Gåshudskänsla i gommen / SatanG Tack för tipset! Nu vet jag ett ställe som ska besökas när vi kommer till Sthlm i sommar. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Coolar ner Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 44 minuter sedan, skrev svampen: Coolar ner Inte tillräckligt kyligt. Eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 skurar altan och utemöbler enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Upptäckte nyss att det pågår en liten grisfest utanför sakristian. Trevligt med gäster som har en helstekt gris med sig när dom kommer på besök. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 På trav. Framtidens kuskar gästspelar före tävlingarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Efter att ha sett köttis mazarin frossa kunde jag inte motstå själv, var säkert 2 år sedan jag åt en. Djävlar vad gott det var! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Detta är en riktig Mazarin Så som de såg ut förr “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Väntar på min tur. Att biljardbordet ska bli ledigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Njuter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Plötsligt händer det. Blev bjuden på skumpa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Hon som bjuder ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 33 minuter sedan, skrev rolba: Väntar på min tur. Att biljardbordet ska bli ledigt. Var det där kön till biljarden? F-n trot som Rellingen sa. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 3 timmar sedan, skrev Tong jai: Efter att ha sett köttis mazarin frossa kunde jag inte motstå själv, var säkert 2 år sedan jag åt en. Djävlar vad gott det var! Passa dig så du inte faller ner träsket som jag har gjort...... Det är ett helvete att ta sig ut igen...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2018 Dela Inlagd April 22, 2018 Söndagsmiddagen på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Idag stack den lille upp och försökte bita husse, det skulle hon inte ha gjort. Jag slår aldrig mina hundar men jag kan ta dem i nacken och lägga ner dom. Hon blev nerlagd och som hon skrek, jag tror att hon inte sticker upp på ett tag. Hon har legat här nu ett tag och sagt förlåt husse, jag har inte blivit skadad och inte hon heller. Men låt inte hundarna ta över, försöker lära min fru de avgudar henne men dom har 0 respekt. Mina 2 stora så räcker det med att jag lyfter pekfingret så sätter dom sig, de skulle aldrig komma på att käfta med husse. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Dagens promewalk Brors dotter kom farande så jag fick med mig King Kong mer vild än Tarzan på halva promenaden Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Poolhäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Det var ju tammefan, när man haft så trevligt besök av @BanFang för inte så länge sedan och fått genomgång av både värmepumpar och ventilation så säckar ventillationsfläkten i hop på taket... ... trodde jag iallafall så i helgen upp på taket skruva isär allt, hittade inget fel utan tänkte väl att fläktmotorn är helt slut Bäst att sova på saken och fundera vad detta skall kosta vaknade och kom ju då brytaren i skåpet bakom fläktkanslen, undrar om fugan fyllt hela skåpet med surmört så hon kommit åt den. mycket riktigt.... så lättfixat var problemet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Jäkla kötthandlare som lockar en till frosseri “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Skjutsade morsan till sjukhuset... Medans jag väntade på henne åkte jag ner till småbåtshamnen, det var inte många som lagt i båten än! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Inspekterar dagens 5:e väntrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 23, 2018 Dela Inlagd April 23, 2018 Se på fan, det blev ett 6:e också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu